Hvor latterligt er det lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Masig

Silas&Mille skriver:

Det er simpelthen vildt.

Og så brokker kommunerne og politikerne sig over at der er så mange der er på KH 

Men vi er bare nødt til at klare os med færre penge, for jeg går ned psykisk (tror jeg) hvis jeg ikke kommer ud og laver noget.

jamen jeg står i nøjagtig samme situation... Godt nok stadig på dagpenge, men de holder ikke meget længere... Men jeg kan heller ikke overskue at skulle gå hjemme meget længere.. Nu skal jeg på barsel om en måned, men så snart det er muligt at få drengen passet så skal jeg bare ud og igang med noget, og jeg er villig til næsten at tage hvad som helst.. Det er jo møg surt at jeg ikke kan få noget som jeg er uddannet til, men så må man jo vælge en anden vej, selvom det ikke lige er drømmen, for bliver virkelig også skør af at gå hjemme... Og så har jeg det bare så dårligt med at få penge uden selv at være ude og tjene dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Silas&Mille

Pernille08 skriver:

JEG har os undret mig gevaldigt over det .

Jeg vil bare et eksempel få lige så meget ved at være på kh som ved at få dagpenge da jeg er ny udlært . Jeg er dog medlem af en fagforening . Men synes stadig det er forkert jeg betaler for mine penge når jeg kan få de samme penge gratis

Det er jo nærmest grotesk.

Du kunne jo have sparet pengene til fagforeningen 

Ikke at jeg mener man skal spare på det punkt, akter jeg heller ikke selv at gøre når jeg kommer i arbejde, har bare ikke kunnet melde mig ind nogen steder da jeg ikke har arbejdet i DK siden august 2007.

Men det er sgu vildt at du faktisk kunne have fået de penge gratis.

Anmeld

5. juni 2012

Noneother