Tvangsfjernelse af Amy...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Frk. Himmelblå

JulieWH skriver:

Det er en ufattelig hård medfart en så ung pige får og det er godt, at sagen er anmeldt til politiet (som jo er tilstede, så det kommer der nok ikke noget ud af?), men samtidig tænker jeg, hvad skulle de ellers have gjort? Hun går jo fuldstændig amok og er sådan set både til fare for dem og sig selv.

Hvad skulle de ellers have gjort?? Hvad mener du? De skulle selvfølgelig have respekteret pigens mening.

Hun er et menneske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

anynom

MorDk skriver:

"Går fuldstændig amok" Ja hun er 11 år og bliver fjernet med tvang. Der MÅ være andre måder at gøre det på! Jeg sys det er direkte børnemishandling!

Sjovt nok starter klippet først efter de tager fat i hende - vi aner ikke hvordan det er blevet håndteret op til.

Anmeld

4. juni 2012

MorDk

Frk. Himmelblå skriver:

Hvad skulle de ellers have gjort?? Hvad mener du? De skulle selvfølgelig have respekteret pigens mening.

Hun er et menneske. 

Ja enig! Hun er et BARN!

Anmeld

4. juni 2012

anynom

Frk. Himmelblå skriver:

Hun er et menneske. 

Selvfølgelig er hun et menneske, og jeg skriver jo også at hun får en meget hård medfart - men den video viser intet om hvordan det er foregået inden de når til at tage fat i hende.

Anmeld

4. juni 2012

MorDk

JulieWH skriver:

Selvfølgelig er hun et menneske, og jeg skriver jo også at hun får en meget hård medfart - men den video viser intet om hvordan det er foregået inden de når til at tage fat i hende.

Nej det har du ret i....

Meeeen alligevel...

Anmeld

4. juni 2012

anynom

MorDk skriver:

Ja enig! Hun er et BARN!

Har du overhovedet læst artiklen? Hun er jo en syg pige, som plejefamilien ikke længere kunne holde styr på og som truede dem og sig selv.

Anmeld

4. juni 2012

Muhmi

JulieWH skriver:

Det er en ufattelig hård medfart en så ung pige får og det er godt, at sagen er anmeldt til politiet (som jo er tilstede, så det kommer der nok ikke noget ud af?), men samtidig tænker jeg, hvad skulle de ellers have gjort? Hun går jo fuldstændig amok og er sådan set både til fare for dem og sig selv.

Selfølgelig går hun amok, denne pige er fuldstændig misforstået hun har endelig fundet sig et vidunderligt sted hun kan vokse op, i et sundt og godt miljø hvor hun føler sig elsket! Hun skulle slet ikke fjernes og slet slet ikke på den måde... Selvfølgelig reagerer hun på den måde, hun bliver jo fjernet som om hun er en voldsforbryder eller en fange som man kun kan fjerne på den måde...

Jeg ville reagere ligeså stærkt hvis jeg var i hendes sko... Derud over så er de på et tidspunkt hele FIRE mennesker om hende... Ja jeg ville mene at det er et helt utroligt overgreb og hendes overlevelsesinstinkt fortæller hende her, at hun skal kæmpe med næb og kløer... Jeg forstår hende så udemærket!

Anmeld

4. juni 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Muhmi skriver:

Selfølgelig går hun amok, denne pige er fuldstændig misforstået hun har endelig fundet sig et vidunderligt sted hun kan vokse op, i et sundt og godt miljø hvor hun føler sig elsket! Hun skulle slet ikke fjernes og slet slet ikke på den måde... Selvfølgelig reagerer hun på den måde, hun bliver jo fjernet som om hun er en voldsforbryder eller en fange som man kun kan fjerne på den måde...

Jeg ville reagere ligeså stærkt hvis jeg var i hendes sko... Derud over så er de på et tidspunkt hele FIRE mennesker om hende... Ja jeg ville mene at det er et helt utroligt overgreb og hendes overlevelsesinstinkt fortæller hende her, at hun skal kæmpe med næb og kløer... Jeg forstår hende så udemærket!

Er så enig med dig

Anmeld

4. juni 2012

Muhmi

JulieWH skriver:

Har du overhovedet læst artiklen? Hun er jo en syg pige, som plejefamilien ikke længere kunne holde styr på og som truede dem og sig selv.

Undskyld, men har du læst den??

Hendes lillesøster og hende selv bliver faktisk slået af den første familie de er hos... Kan sgu godt forstå at hun bliver underlig oppe i hovedet efter den behandling.

citat:  Også lillesøsteren bliver slået nogle gange, fortæller Amy: 

»Altså, da hun græd, når de skiftede ble på hende, så slog de hende i numsen, ikke? Så græder hun endnu mere«.

Anmeld

4. juni 2012

Frk. Himmelblå

JulieWH skriver:

Forstået 

Men altså, det er vel ret ligegyldigt, hvad der er sket før, eftersom pigen ikke vil med. Plejeforældrene vil gerne beholde hende. De har ressourcerne til det, og pigen vil gerne blive hos dem, hvor hun føler sig tryg. 

Vold er aldrig en udvej. Og ALDRIG ALDRIG ALDRIG over for børn. Så kan du ikke se, at hvad der sker i videoen, er unødvendigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.