fairlady skriver:
kan godt forstå at både din kæreste/mand og dig er meget i tvivl og nervøs for fødsel.
Har selv 10 uger til termin og jeg er nu også nervøs. Især for det der med hvis nu arret skulle springe op. Men det er så længe siden at jeg har fået kejsersnit(2008) og dig med, kan jeg læse mig til, så risikoen jo er meget meget lille. Egentlig er der nok større risiko for komblikationer ved ks, selvom den for mentlig heller ikke er ret stor?
Har du kunne mærke at det strækkede i dit arvæv under graviditeten?
Jeg kan mærke at det strækker lidt i det og det gør mig en anelse nervøs.
Har mærket lidt til aret de sidste par uge, men nok mest i form af at det strækker i det, ik så det gør desideret ondt! Sørger for at massager maven godt omkring aret, det plejer at hjælpe!
Har gået til kontrol Scaninger og lægesamtaler hver 4 uge siden NF, og der har vi bare fået så mange forskellige ting at vide omkring det hele, at især min kærste er blevet helt forskrækket.
Efter scaning i uge 28, fik vi at vide at det hele jo så sundt og fornuftigt ud og at nu var der nok ik så meget mere at bekymre sig om, men at vi da stadig sku være klar på at hun ku komme alt mellem midten af maj og midten af juli. Har termin d3/7 og sidst fik jeg aks i uge 34, så både læger og jordmore har næsten alle sluttet vores samtaler af med at sige, at nu må vi jo se om vi ses igen, fordi det jo ik er sikkert at jeg når så langt HA HA HA!! Ja det er da mega sjovt... Må vi se hva jordmoren siger i morgen, nu hvor jeg har fået at vide at jeg ik må gå over tid!!
Tak for svar og også held og lykke til dig snart
vh stine
Anmeld