Hurtigt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.177 visninger
42 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Må man gerne blive sat "kunstigt " igang, når man før har fået ks??  Syntes bare jeg har hørt mange sige at det må man ik nemlig! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

_-Kathrine-_

Har ikke selv prøvet det, men ved at min svigerinde fødte første gang ved ks og af en anden grund må hun ikke gå over tid her 2. Gang, så hun blir sat igang på terminsdagen....

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

_-Kathrine-_ skriver:

Har ikke selv prøvet det, men ved at min svigerinde fødte første gang ved ks og af en anden grund må hun ikke gå over tid her 2. Gang, så hun blir sat igang på terminsdagen....

Jeg må nemlig heller ik gå over tid denne gang, pga jeg er i blodtrygs behandling. Så ska til jodrdmoren på torsdag og ska snakke fødsel eller om det ska være pks denne gang. Fik aks i uge 34 sidste gang, så har aldrig prøvet at ha veer og alt det andet, og jeg er så meget i tvivl om, hva jeg ska vælge! Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

_-Kathrine-_

StineW79 skriver:

Jeg må nemlig heller ik gå over tid denne gang, pga jeg er i blodtrygs behandling. Så ska til jodrdmoren på torsdag og ska snakke fødsel eller om det ska være pks denne gang. Fik aks i uge 34 sidste gang, så har aldrig prøvet at ha veer og alt det andet, og jeg er så meget i tvivl om, hva jeg ska vælge! Vh stine

Kan godt forstå du er meget i tvivl, men er sikker på at hvis du føler dig mest tryg ved ks igen, så får du helt sikkert det... Sådan er det med min svigerinde, ihvertfald... Dog vil hun rigtig gerne prøve at føde selv denne gang
Pøj pøj med det hele

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

_-Kathrine-_ skriver:

Kan godt forstå du er meget i tvivl, men er sikker på at hvis du føler dig mest tryg ved ks igen, så får du helt sikkert det... Sådan er det med min svigerinde, ihvertfald... Dog vil hun rigtig gerne prøve at føde selv denne gang
Pøj pøj med det hele

Ja de har sagt at hvis jeg vælger at få pks denne gang er det helt ok med dem, så det er ik det der er " problemet " hvis man ka sige det sådan. Og endelig er jeg ik bange for at sku føde selv, men min kærste er rigtig nervøs for om der sku gå noget galt under en evt alm fødsel. ( jeg arbejder med handicappet børn ) og han vil helst at det ska være pks, for så er der jo " styr " på tingene!!?? 

Er bare så meget i tvivl om, om man må blive sat kunstig igang, da jeg syntes at ha hørt at det må man ik! Men når din svigerinde må, er det sikkert mig der har misforstået det!!  Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

fairlady

man må gerne blive sat igang hvis man før har fået ks. Fik selv aks første gang. Er gravid igen og skal til en vægtscanning i uge 37. De vil sætte mig igang, hvis mit barn bliver vurderet til at være meget stort, da de vurdere at det ikke er godt at føde alt for store børn, når jeg fik ks sidste gang.

Selvom alt er under kontrol med et ks, er det jo stadig en operation. Så forstår ikke helt din kærestes begejstring for ks. Men held og lykke med forløbet, uanset hvad du vælger.

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

fairlady skriver:

man må gerne blive sat igang hvis man før har fået ks. Fik selv aks første gang. Er gravid igen og skal til en vægtscanning i uge 37. De vil sætte mig igang, hvis mit barn bliver vurderet til at være meget stort, da de vurdere at det ikke er godt at føde alt for store børn, når jeg fik ks sidste gang.

Selvom alt er under kontrol med et ks, er det jo stadig en operation. Så forstår ikke helt din kærestes begejstring for ks. Men held og lykke med forløbet, uanset hvad du vælger.

Tror nu ik han er spicelt " begejstret" for hverken alm fødsel eller kejsersnit. Tror bare det har noget at gøre med at man er mest tryg ved det man kender  + baby er vudertet til at vil komme til at veje ca 4 kg ved termin. Så altså en stor baby. 

I mit arbejde er der mange af børnene der har fået hjerneskader pga iltmangel under alm fødsel og tror det er en af de ting han frygter + at det gamle ar springer op og at der sku ske noget med os begge. Gir det mere mening?? Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

vani10

_-Kathrine-_ skriver:

det samme er lige sket for mig 21maj men endt i ks 22maj

Anmeld

3. juni 2012

StineW79

vani10 skriver:

det samme er lige sket for mig 21maj men endt i ks 22maj

Altså du fik ks første gang, sku føde normalt anden gang, blev sat i gang, men endte med aks?? Hvorfor endte det med ks anden gang?? Vh stine

Anmeld

3. juni 2012

Clisolka

StineW79 skriver:

Må man gerne blive sat "kunstigt " igang, når man før har fået ks??  Syntes bare jeg har hørt mange sige at det må man ik nemlig! Vh stine

Du kan blive sat i gang med ballonkateter - jeg mener ikke man må blive sat i gang med stikpiller efter et kejsersnit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.