StineW79 skriver:
Ej øv det var da træls!! Hvordan var dit andet ks i forhold til det første?? Hvor hvor længe var du på sygehuset bagefter?? Vh stine
ja var indlagt i 7dage måtte ikke tager hjem vil så gerne hjem....
Fordi jeg fik 40 i feber, infektion tal på 200 (skal være nornalt under 8) fik det pågrund af dårlige hygiene underkejersnit.
meget lave blodprocent, væskemangel, og voldsom host fik også meget væske i ben kunne slet ikke går...faldt i søvn nogen sekunder mens jeg sad med min datter opdagede slet ikke... så kom jeg hjem fordi jeg kunne se det ikke blev bedre på hospitalet.....så efter 2dage fik jeg grøn lys af lægern...
så lørdage kommer hjem og mandag nat ringer efter lægevagt han kommer efter 3min... og fortæller jeg fået nyreinfektion såå nu er jeg i behanling det....Hospital vil indlægge mig igen men har sagt jeg kommmer og går igen vil ikke havde flere ting fra dem...skal igen der over imorgen... vil aldrig mere behandles sammes sted igen lægerne scanner og tager blodprøver lige nu...
plus min kejersnit er ikke mere 10cm men 16cm hvor var der behov for det???...spurgt hende som har lavet Hun svar " nej det var der ikke behov DET SKET BAR.... og så smiler hun
Anmeld