StineW79 skriver:
MNeNejmmemenmenemeneriikk
Men ska man ik være x antal cm åben for at ku lave en hindeløsning??
Det er også mest fordi jeg ik må gå over termin, at jeg nok spørg så meget, fordi jeg har aldrig prøvet at være i fødsel og ha veer og alle de der alm gravidtitets ting. Ved jo slet ik noget om alle de her ting der forgår efter uge 34. Og jeg er så mega i tvivl om, om det ska være pks eller alm fødsel! Ska til jordmore på torsdag og snakke om endten igangsættelse eller pks. Stine
Man skal ikke have åbnet sig for at lave hindeløsning, men det skal man hvis de skal prøve at tage vandet.
Hvad var grunden til dit første kejsersnit, og kan det ske igen, hvor længe siden er Det du fik kejsersnit, risiko for om arret kan springe op. Mulighed for igangsættelse. Er nogle af de ting som er rare at få snakket om
Jeg er glad for jeg fik kejsersnit igen, men samtidig ked af jeg ikke fik prøvet at gennemgå en hel fødsel, og føler lidt beslutning om kejsersnit er taget på misinformation, og det er Jeg sur over. Jeg er ikke sikker på jeg ville have valgt anderledes alligevel pga tid mellem kejsersnittene, så Det havde måske været bedste løsning uanset, men når de ikke havde informeret om mulighed for ballonkateter, og at man godt må det, samt hindeløsning og vedrop så føler jeg en smule de har frataget en evt mulighed, især da det begrænser, da man maks må få 4 kejsersnit og ved nogle fraråder de det 4. Og er jo også en stor omgang at skulle igennem, hvor man er langt hurtigere ovenpå efter fødsel.
Stil endelig spørgsmål, og føler du ikke ordentlig dialog med lægen, når i skal snakke på sygehuset, så bed om tid ved en anden så du er helt afklaret med den bedste løsning for dig
Anmeld