synes det kunne være lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Darling<3

1 dag - men vi havde snakket i telefon i en lille måned og om en måned har vi været sammen i 6 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Kofoed.

Michella-Malou skriver:

nemlig

jeg har det bare meget blandet, ved ikke om jeg vil mere eller det bare skal være en flirt. og det ved han os godt.

men han har os barn fra tidligere og det tænker jeg meget over da jeg før hen faktisk altid har droppet dem med børn fra tidligere da jeg viste jeg ikke var klar til det.. og kan stadig ikke rigitg finde ud af om jeg vil det.

Ja, når der er børn ind over, skak man også lige være lidt mere sikker. Men han bliver vel ikke en dårligere partner, ved at have børn, du får bare en meget anderledes opgave og mon ikke det går, hvis du nu er helt head over heels?

Håber du finder ud af det og i indtil da, har det skide sjovt

Anmeld

2. juni 2012

ESV

Venner i ca 10 år inden vi blev kærester. Vi var så kærester i under 3 måneder før eg blev gravid.

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Kofoed. skriver:

Ja, når der er børn ind over, skak man også lige være lidt mere sikker. Men han bliver vel ikke en dårligere partner, ved at have børn, du får bare en meget anderledes opgave og mon ikke det går, hvis du nu er helt head over heels?

Håber du finder ud af det og i indtil da, har det skide sjovt

jo lige præcis . siger mine veninder os til mig..

men tager det os bare stille og roligt..

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Darling<3 skriver:

1 dag - men vi havde snakket i telefon i en lille måned og om en måned har vi været sammen i 6 år

vidunderligt og tillykke med jeres 6 års dag i næste månede da

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

ESV skriver:

Venner i ca 10 år inden vi blev kærester. Vi var så kærester i under 3 måneder før eg blev gravid.

det var da os hurtigt du blev gravid.. men så var det vel os positivt at i havde kendt hinanden så længe

Anmeld

2. juni 2012

Darling<3

Michella-Malou skriver:

vidunderligt og tillykke med jeres 6 års dag i næste månede da

Årh, tusinde tak

Er du kommet nogenlunde over bruddet med din eks?

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Darling<3 skriver:

Årh, tusinde tak

Er du kommet nogenlunde over bruddet med din eks?

ja var faktisk kun lige ked samme dag i en time efter jeg var gået fra ham.. også har jeg ellers bare tænkt det var det klogeste jeg nogensinde har gjort

er os begyndt at se en anden nu

Anmeld

2. juni 2012

AnnaK89

Har kendt hinanden siden 2005, og vi blev kærester i dec 2007

Anmeld

2. juni 2012

ESV

Michella-Malou skriver:

det var da os hurtigt du blev gravid.. men så var det vel os positivt at i havde kendt hinanden så længe

Ja jeg tror det er fordi vi har kendt hinanden i så mange år at vi stadig er sammen idag på trods af det gik så stærkt, men hun er undfanget på p piller, det bedste "uheld" jeg nogen sinde har haft:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.