synes det kunne være lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Nadja+Baby+2012

Michella-Malou skriver:

var i så venner eller havde i noget kørende i det år?

Vi var venner.. jeg hyggede mig først med en af hans kammerater, og lærte ham på den måde at kende.. Så blev mig og vennen uvenner, og han (vennen) blev os uvenner med alle andre i den gruppe.. Også skete det faktisk lige så stille..

Men det var meget akavet til at starte med, fordi vi netop kendte hinanden rigtig godt.. (jeg sov altid ved ham når vi havde været i byen og sådan)..

Det er nu 6 år siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

maria_wlt skriver:

Jeg tror vi er nede på minus minutter her...Vi er et par som de fleste ville rynke næse af eller gøre sådan her 

For at gøre det kort så kender vi oprindelig hinanden fra efterskole (1998)

Vi har været sammen siden 16 April 2009... I den tid har vi fået 2 børn, Tristan Dec 2009 og Ene April 2011 og været gift i 2 år den 5 Juni..

Tingene går nogengange stærkt når det er RIGTIGT 

(MEN VILLE ALDRIG ANBEFALE DET TIL NOGEN)

minutter lige frem .

ja men hvis det fungeret foor jer er det jo godt og det lyder da sådan

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

TeamRocket skriver:

Bum bum.. Jeg havde kendt ham et par år på en måde- han var sej og ældre og anede desværre ikke hvem jeg var, indtil jeg blev 17 år og lækker Han mener jo det var kærlighed ved første blik og at vi var kærester fra den dag vi så hinanden for første gang.. Hehe. Så der er to sider af den sag- for jeg havde jo kigget langt efter ham i mange år før han så mig

kender godt den der hehe

Anmeld

2. juni 2012

ano14316

Michella-Malou skriver:

at vide hvor længe i havde kendt jeres kæreste før i begyndte og blive kærester

4 år tror jeg

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Frøken J. skriver:

Et par uger Eller vi havde "kendt" hinanden i månedsvis via en datingside, men fandt sammen kort efter vi mødtes.. 

tænker altid det der over nettet at man jo på en eller anden måde kender hinanden, for man skriver jo tit meget med hinanden

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

Michella-Malou skriver:

at vide hvor længe i havde kendt jeres kæreste før i begyndte og blive kærester

Uhhhha det var nogle år! Jeg mødte min kæreste omkring 99-00 og så havde vi nogle on and off små forhold når vi begge var singler. I 2008 mødtes vi igen, og har været sammen hver dag siden  

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Michella-Malou skriver:

kender det godt. med min eks var jeg venner med i 15 år før jeg fandt ud jeg egnetlig synes han var meget sød.. hvor han bare har været håbløst forelsket i mig

Ej... Det er utroligt hvilke signaler man undlader at ligge mærke til, eller slet ikke afgiver når man sådan holder det på vennebasis, det var faktisk kun fordi vi en aften fjollede rundt sammen med vores fælles venner og snakkede om at Anders da ikke turde kysse mig og lige da han gjorde det, var det bare magi også selvom at han faktisk "stjal" det første kys, for jeg var faktisk ikke rigtig med på den

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

tina76 skriver:

vi har kendt hinanden under 1 uge, flyttede sammen efter 14 dage, og det var i 97, fik det 1 barn juni 99 og nr 2 i oktober 00, bliv gift i august 02, og vi er stadig sammen

hold da op det da os gået stærkt med jer

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Vi havde kendt hinanden i 7 mrd, været rigtig gode vennen i 5 mdr. Da jeg så slog op med min ex, erklærede han pludselig sin " kærlighed " til mig. 2 mdr efter hvde vi købt lejlighed sammen og har nu snart været sammen i 10 år  Vh stine

fantatisk

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Guldimaven skriver:

Nej nej, vi havde noget kørende.

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.