synes det kunne være lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

ano14316 skriver:

Ja det kom også en del bag på både os selv, og så resten af vores vennekreds... det gik også ret lang tid før de forstod at vi mente det seriøst..

jeg flyttede ind til ham en månedstid efter vi blev rigtige kæreste. vi havde flitet en månedstid forinden. Før det havde der aldrig været noget imellem os. og vi er som nat og dag..

Men gud hvor jeg elsker ham.. vi har nu været sammen i 4 år.

sådan var det os med min eks og jeg.. vi havde dog kendt hinanden 15 år .. alle troede os bare det var pis..

men da dejligt i har det godt stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

mpr

Michella-Malou skriver:

det var da os en okay tid at lige lærer hinanden at kende på

Tror vi var blevet kærester lidt før hvis det ikke var fordi min eks skulle flytte ud af min lejlighed inden

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Chel1992 skriver:

Tror vi var blevet kærester lidt før hvis det ikke var fordi min eks skulle flytte ud af min lejlighed inden

ja kunne være..

Anmeld

2. juni 2012

FrkLarsen

Michella-Malou skriver:

at vide hvor længe i havde kendt jeres kæreste før i begyndte og blive kærester

Vi fandt sammen efter 1 måned i 2007 for første gang. Han slog op med mig efter en måned. 

Vi fandt så sammen igen i 2008 og er stadig sammen 

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkLarsen skriver:

Vi fandt sammen efter 1 måned i 2007 for første gang. Han slog op med mig efter en måned. 

Vi fandt så sammen igen i 2008 og er stadig sammen 

årh det da dejligt i fandt sammen igen da

Anmeld

2. juni 2012

Kofoed.

Michella-Malou skriver:

hehe lyder lidt som begyndelsesen på ham jeg har noget med nu. :p mødte ham i fredags sidste uge.. så kom han mandag og sov og sov her igen onsdag. men vi er dog ikke kærester endnu :p

Tror der var en nat vi ikke sov sammen i den 1½ uge, inden vi kom sammen. Skal sige jeg lige var fyldt 18 og han fyldte 20 kort tid efter og begge boede ude, så tror det er typisk unge

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Kofoed. skriver:

Tror der var en nat vi ikke sov sammen i den 1½ uge, inden vi kom sammen. Skal sige jeg lige var fyldt 18 og han fyldte 20 kort tid efter og begge boede ude, så tror det er typisk unge

hehe jaa

jeg bliver så 20 i næste månede og han er 26.. vi er kun sammen sådan engang imellem

Anmeld

2. juni 2012

Kofoed.

Michella-Malou skriver:

hehe jaa

jeg bliver så 20 i næste månede og han er 26.. vi er kun sammen sådan engang imellem

Men det er jo så forskelligt, nogen kan godt lide at tage sig god tid og andre (inkl mig) har ingen tålmodighed

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Kofoed. skriver:

Men det er jo så forskelligt, nogen kan godt lide at tage sig god tid og andre (inkl mig) har ingen tålmodighed

nemlig

jeg har det bare meget blandet, ved ikke om jeg vil mere eller det bare skal være en flirt. og det ved han os godt.

men han har os barn fra tidligere og det tænker jeg meget over da jeg før hen faktisk altid har droppet dem med børn fra tidligere da jeg viste jeg ikke var klar til det.. og kan stadig ikke rigitg finde ud af om jeg vil det.

Anmeld

2. juni 2012

sara-m

vi har kendt hinanden siden vi var små da han er samme årgang som min storebror., vi begyndte at være sammen til en fest for 7 år siden, og ca 1 uge efter var vi eninge om at blive kærester. det er nu 7 år siden og har hus sammen og været gift i 3 år, og har en dejlig søn på knap 7 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.