synes det kunne være lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

La´chrissen skriver:

ja og vi flyttede sammen da vi havde kommet sammen ca 14 dage. hehe. men så er det gået roligt siden det  og vi har været sammen i lidt over 3 år.

det da os rart og især når man er så forelsket i hinanden så kan det jo tit ikke gå hurtigt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Nadja+Baby+2012 skriver:

Vi var venner.. jeg hyggede mig først med en af hans kammerater, og lærte ham på den måde at kende.. Så blev mig og vennen uvenner, og han (vennen) blev os uvenner med alle andre i den gruppe.. Også skete det faktisk lige så stille..

Men det var meget akavet til at starte med, fordi vi netop kendte hinanden rigtig godt.. (jeg sov altid ved ham når vi havde været i byen og sådan)..

Det er nu 6 år siden

kender virkelig godt det der med at det bliver akavet fordi man har været venner først. sådan var det med min eks

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

ano14316 skriver:

4 år tror jeg

det da os et godt stykke tid

Anmeld

2. juni 2012

mpr

Michella-Malou skriver:

at vide hvor længe i havde kendt jeres kæreste før i begyndte og blive kærester

Kæresten og jeg mødte hinanden en ½ måned før vi blev kærester, men havde noget kørende fra nærmest dag 1 af

Anmeld

2. juni 2012

trunte89

Michella-Malou skriver:

var da os okay hurtigt..

Ja, det var det.

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Uhhhha det var nogle år! Jeg mødte min kæreste omkring 99-00 og så havde vi nogle on and off små forhold når vi begge var singler. I 2008 mødtes vi igen, og har været sammen hver dag siden  

dejligt

Anmeld

2. juni 2012

Fenja09

Vi mødte hinanden i 1998 og så hinanden lidt on/off i et års tid og blev så kærester, men det varede ikke længe og derfor kan man ikke helt præcis sige hvor længe der gik fra vi mødte hinanden til vi blev kærester. MEN vi har kendt hinanden i 14 år og boet sammen i 5

/Fenja

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Ej... Det er utroligt hvilke signaler man undlader at ligge mærke til, eller slet ikke afgiver når man sådan holder det på vennebasis, det var faktisk kun fordi vi en aften fjollede rundt sammen med vores fælles venner og snakkede om at Anders da ikke turde kysse mig og lige da han gjorde det, var det bare magi også selvom at han faktisk "stjal" det første kys, for jeg var faktisk ikke rigtig med på den

haha egentlg meget godt lavede ..

Anmeld

2. juni 2012

ano14316

Michella-Malou skriver:

det da os et godt stykke tid

Ja det kom også en del bag på både os selv, og så resten af vores vennekreds... det gik også ret lang tid før de forstod at vi mente det seriøst..

jeg flyttede ind til ham en månedstid efter vi blev rigtige kæreste. vi havde flitet en månedstid forinden. Før det havde der aldrig været noget imellem os. og vi er som nat og dag..

Men gud hvor jeg elsker ham.. vi har nu været sammen i 4 år.

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Chel1992 skriver:

Kæresten og jeg mødte hinanden en ½ måned før vi blev kærester, men havde noget kørende fra nærmest dag 1 af

det var da os en okay tid at lige lærer hinanden at kende på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.