synes det kunne være lidt sjovt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Silas&Mille

Michella-Malou skriver:

men det da dejligt det har fungeret/funger for jer

vi er nu også lidt overrasket over det når vi nogle gange kommer til at snakke om hvordan det hele gik til 

Men vi når ALTID frem til samme konklussion: Vi kan ikke undvære hinande, så vi må være 'meant to be'. 

men det er nu lidt underligt at tænke på at vi har været kærester og har boet sammen fra dag ét. Efter bare et år flyttede vi til Sverige sammen og boede der i 3½ år. Nu er vi hjemme i DK igen og kunne ikke have det bedre  (jo økonomisk, men det kan man vel altid ).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss Church skriver:

Ja, men det kom lidt som en overraskelse for folk og egentlig også for os selv Det lå ikke lige i kortene 

nej man bliver tit  overrasket hhehe

troede heller ikke jeg en månede efter at være gået fra min eks at jeg er begyndt at ses med en anden

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Silas&Mille skriver:

vi er nu også lidt overrasket over det når vi nogle gange kommer til at snakke om hvordan det hele gik til 

Men vi når ALTID frem til samme konklussion: Vi kan ikke undvære hinande, så vi må være 'meant to be'. 

men det er nu lidt underligt at tænke på at vi har været kærester og har boet sammen fra dag ét. Efter bare et år flyttede vi til Sverige sammen og boede der i 3½ år. Nu er vi hjemme i DK igen og kunne ikke have det bedre  (jo økonomisk, men det kan man vel altid ).

det jo os bare vidunderligt ja tror nu altid man kan bruge penge

Anmeld

2. juni 2012

Nettemor

1 År Ca..

Anmeld

2. juni 2012

Miss Church

Michella-Malou skriver:

nej man bliver tit  overrasket hhehe

troede heller ikke jeg en månede efter at være gået fra min eks at jeg er begyndt at ses med en anden

Ja det kan man

Det kan man jo ikke sætte en stopper for Der gik heller ikke lang tid, fra jeg gik fra min eks, til jeg var sammen med min kæreste  

Anmeld

2. juni 2012

chael

Michella-Malou skriver:

det var da os hurtigt du blev gravid men det jo godt i klarer den

Ja meget. Og heller ikke meningen men vi har da sammen fået 3 børn men savner, at man ikke havde lidt mere kæreste tid:/
Men det kommer vel

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

Miss Church skriver:

Ja det kan man

Det kan man jo ikke sætte en stopper for Der gik heller ikke lang tid, fra jeg gik fra min eks, til jeg var sammen med min kæreste  

nej det jo det..

vi dog ikke kærester endnu.. men havde stadig ikke troet det skulle være så hurtigt jeg begyndte og flirte med en anden :p

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

chael skriver:

Ja meget. Og heller ikke meningen men vi har da sammen fået 3 børn men savner, at man ikke havde lidt mere kæreste tid:/
Men det kommer vel

det gøre det da helt sikkert de bliver jo ældre.

Anmeld

2. juni 2012

Miss Church

Michella-Malou skriver:

nej det jo det..

vi dog ikke kærester endnu.. men havde stadig ikke troet det skulle være så hurtigt jeg begyndte og flirte med en anden :p

Men held og lykke med ham Det kunne jo være det blev til noget 

Anmeld

3. juni 2012

tina76

Michella-Malou skriver:

hold da op det da os gået stærkt med jer

Jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.