Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Guldimaven skriver: Jeg havde kendt min kæreste 1 måned før vi blev kærester..
Jeg havde kendt min kæreste 1 måned før vi blev kærester..
var i så bare venner den måned eller havde jeg noget kørende?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
La´chrissen skriver: Det var vist også maks 14 dage. Det gik lidt dejlig hurtig da det skete
Det var vist også maks 14 dage. Det gik lidt dejlig hurtig da det skete
ja det kan jo os være rart når det går lidt hurtigt
Michella-Malou skriver: var i så bare venner den måned eller havde jeg noget kørende?
Nej nej, vi havde noget kørende.
MorDk skriver: Ja vi mødte hinanden i Oktober 2009 og jeg fandt ud af at jeg var gravid i Januar 2010 smiler...
Ja vi mødte hinanden i Oktober 2009 og jeg fandt ud af at jeg var gravid i Januar 2010 smiler...
hold da op det da gået hurtigt
og i stadig sammen?
Nadja+Baby+2012 skriver: Lige knap et år :-)
Lige knap et år :-)
var i så venner eller havde i noget kørende i det år?
Michella-Malou skriver: ja det kan jo os være rart når det går lidt hurtigt
ja og vi flyttede sammen da vi havde kommet sammen ca 14 dage. hehe. men så er det gået roligt siden det og vi har været sammen i lidt over 3 år.
Kofoed. skriver: 14 dages tid, han ep mig fleste gang, men jeg var så fuld, at jeg ikke anede hvordan han så ud, men det var min venindes storebror, en uge senere så jeg han ædru og dagen efter overnattende han første gang, 1½ uge efter var vi et par
14 dages tid, han ep mig fleste gang, men jeg var så fuld, at jeg ikke anede hvordan han så ud, men det var min venindes storebror, en uge senere så jeg han ædru og dagen efter overnattende han første gang, 1½ uge efter var vi et par
hehe lyder lidt som begyndelsesen på ham jeg har noget med nu. :p mødte ham i fredags sidste uge.. så kom han mandag og sov og sov her igen onsdag. men vi er dog ikke kærester endnu :p
Muhmi skriver: Vi var venner i ca. et halvt år før det ramte os at vi faktisk var utrolig tiltrukket af hinanden
Vi var venner i ca. et halvt år før det ramte os at vi faktisk var utrolig tiltrukket af hinanden
kender det godt. med min eks var jeg venner med i 15 år før jeg fandt ud jeg egnetlig synes han var meget sød.. hvor han bare har været håbløst forelsket i mig
trunte89 skriver: Vi havde snakket over nettet en uge, så mødtes vi, og har været sammen siden.
Vi havde snakket over nettet en uge, så mødtes vi, og har været sammen siden.
var da os okay hurtigt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128