Enlig mor med 3 børn har brug for økomomisk hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

MorDk

LR85 skriver:

Fordi jeg ikke gider bruge min tid, og slet ikke den tid jeg bruger på baby.dk til a læse om 'tiggeri'. 

Det hører ikke til her og jeg er ikke på baby.dk for a læse og bruge min tid på den slags. 

Altså nu handler ALLE tråde jo ikke om BABY herinde...

Og tænker... man kan jo bare "springe over"

Nogle tråde omkring kager, hækleri osv springer jeg da også ofte over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Bonde-liv

LR85 skriver:

Fordi jeg ikke gider bruge min tid, og slet ikke den tid jeg bruger på baby.dk til a læse om 'tiggeri'. 

Det hører ikke til her og jeg er ikke på baby.dk for a læse og bruge min tid på den slags. 

men så undgår man da bare de tråde? jeg gider feks ikke glo babybilleder så dem hopper jeg let og elegant over.

og fordi DU ikke gider ku det jo være andre var målgruppen,. her skal være plads til alle

Anmeld

2. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Michael healer skriver:

Ved en bank overførelse kan man jo se konto nummer, samt hvis folk har skrevet navn, dette kan jo så noteres ned på et papir, så der er styr på hvem der har lån hvad og hvor meget, ja det kræver selvfølgelig noget papir arbejde, men det kan sagtens lade sig gøre.

Jeg forstår da udmærket den med om man kan stole på denne person m.m. Og det da helt ok at du aldrig ville gøre det, som sagt respektere og acceptere jeg fuldt ud folks mening på dette område.

Jeg tog så bare chancen alligevel og forsøgte at gøre dette, og så må jeg jo bare forsvare hvorfor jeg tog dette valg så godt jeg nu kan

Ja, det har du nok ret i men sikke et kæmpe arbejde tænker jeg bare at holde styr på alle navne og kontonumre osv.....

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

MorDk skriver:

Jeg vil ikke sidde og dømme og sige det "nok er fake"

Men jeg tænker bare... JEG ville sgu aldrig nogensinde låne penge på den måde.... ligegyldigt hvad..og så af VILDT fremmede mennesker. Og ligefrem oprette en FB gruppe! Der må der være andre muligheder?

Men det er jo min mening. Jeg står jo ikke i hendes sko.

Men der kommer altså ikke et bidrag herfra ( har nok i mine egne problemer)

Det da også helt fint

Jeg ved så ikke lige hvad andre muligheder der skulle være, ud over de muligheder der allerede er prøvet.

Dette er en sidste desperat måde at prøve at låne sig til de penge

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

MorDk skriver:

Helt enig

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Bonde-liv skriver:

men så undgår man da bare de tråde? jeg gider feks ikke glo babybilleder så dem hopper jeg let og elegant over.

og fordi DU ikke gider ku det jo være andre var målgruppen,. her skal være plads til alle

Også helt enig her

Anmeld

2. juni 2012

Kongmulle

Få din veninde til at gå på kommunen, sine forældre, venner osv.

Det kan simpelthen ikke passe at fremmede mennesker skal gi en masse penge til en de ikke kender.

I så fald må i gerne begynde at kaste penge efter mig!

Vi er 2 voksne på SU + 6 hjemmeboende børn, så vi vælter os heller ikke ligefrem i penge, men vi begynder da ikke at oprette grupper på facebook eller tigge penge her.

Anmeld

2. juni 2012

wamse

MorDk skriver:

Heldigvis er der andre emner her inde end kun lige baby relateret

Anmeld

2. juni 2012

Miss Church

Mikes Mamma skriver:

Synes det er en flot tanke at du vil hjælpe hende med hendes problemer. Men at bede diverse internetsider som fx baby.dk om hjælp er direkte uacceptabelt, synes derimod du skulle henvende dig til hendes venner og veninder samt familie og bede om støtte der.

Det burde ikke være nødvendigt at bede helt fremmede som slet ikke kender hende om hjælp, og at du spørger på hendes vegne er måske lidt .. utroværdigt. 

Krydser fingre for at hende og hendes børn får den hjælp hun behøver. 

Anmeld

2. juni 2012

JanetBJ

Synd for tøsen. Men synes ikke der står noget med hvorfor hun skal i retten og hvilke problemer hun har? Måske er jeg bare blind, men jeg kan ikke lige se det noget sted. Hvis hendes problemer er selvforskyldt, burde hun lære af det og selv klare det. (F.eks hvis det er narkoproblemer eller et eller andet med at hun har "glemt" at betale husleje i flere måneder.)

Men jeg gir' ikke penge til fremmede. Hun må gå i banken eller på kommunen, eller låne af venner, familie og bekendte

Men håber da at hun finder ud af tingene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.