Enlig mor med 3 børn har brug for økomomisk hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Michael healer

TeamRocket skriver:

Tror ikke kommunen er en mulighed når det er så selvforskyldt som dette ser ud til at være. Jeg troede egentlig det var ulovligt sådan at tigge penge på baby og fb

Nu er det jo ikke at tigge penge, men at låne penge det her drejer sig om.

Jeg kender personen IRL og ved pengene bliver betalt tilbage som bliver lånt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Darling<3

Michael healer skriver:

Nu er det jo ikke at tigge penge, men at låne penge det her drejer sig om.

Jeg kender personen IRL og ved pengene bliver betalt tilbage som bliver lånt.

Du skriver i start indlægget at hun mangler penge og at du håber vi vil støtte hende - men det er bare et lån nu??

Hvordan skal hun betale folk feks 2 kroner, 17 kroner?

Det lyder som en løgn historie i mine øre!

Anmeld

2. juni 2012

Nadia&Daniel

Ville ikke blande mig, men kiggede lige pga jeg var nysgerrig.. Hun skriver selv:

" Jeg vil lige dele at indtil videre er det lykkedes at låne 16000 ca i alt..jeg er så taknemmelig og begynder at kunne se at jeg kan klare mig igennem denne krise og så fokusere på job så alt vil blive stabilt igen ♥"

Så langt - så godt..

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Darling<3 skriver:

Du skriver i start indlægget at hun mangler penge og at du håber vi vil støtte hende - men det er bare et lån nu??

Hvordan skal hun betale folk feks 2 kroner, 17 kroner?

Det lyder som en løgn historie i mine øre!

Ja at støtte hende ved at låne hende penge

Hvis du går ind på den sidde jeg linket til, kan du se det ikke er løgn

Jeg er ikke med på, hvad du mener med "Hvordan skal hun betale folk feks 2 kroner, 17 kroner?"

Anmeld

2. juni 2012

Darling<3

Michael healer skriver:

Ja at støtte hende ved at låne hende penge

Hvis du går ind på den sidde jeg linket til, kan du se det ikke er løgn

Jeg er ikke med på, hvad du mener med "Hvordan skal hun betale folk feks 2 kroner, 17 kroner?"

Du skriver noget med - mange bække små, noget med en stor å ( kan ikke huske det ordret ) men det betyder jo at man skal give hende penge, du skriver heller ikke noget sted om at hun spørger om private lån??

Jeg har ikke facebook så kan ikke se hvad hun selv skriver...

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Darling<3 skriver:

Du skriver noget med - mange bække små, noget med en stor å ( kan ikke huske det ordret ) men det betyder jo at man skal give hende penge, du skriver heller ikke noget sted om at hun spørger om private lån??

Jeg har ikke facebook så kan ikke se hvad hun selv skriver...

Ja med mange bække små, menes at hvis vi er mange der låner hende f.eks. 200 kr. kan det blive til mange penge ikke?

Nej det betyder ikke at man skal give hende pengene, men det betyder stadigvæk låne pengene, jeg da ked af hvis det er dette der afholder folk fra at hjælpe, fordi de ikke tror på det er et lån

Men jeg kan stå inde for at det er et lån, og alt jeg skriver her er sandheden, for jeg kender hende IRL.

Det er ok, at du ikke har facebook, hvis du vil have det, kan jeg da godt kopier alt det hun har skrevet i den gruppe hun har oprettet, så du kan se at dette er skrevet af en kvinde i nød

Anmeld

2. juni 2012

MikeyMike & Mor

Michael healer skriver:

Hej alle sammen

Håber i vil hjælpe denne kvinde i nød, der er kommet i økonomiske problemer.

I kan selv se det her

https://www.facebook.com/groups/319785504767980

Håber nogle har mulighed for at hjælpe bare en lille smule, "mange bække små, gør en stor å"

Vi hjælper selv i det omfang vi har mulighed for, og håber andre vil gøre det samme.

På forhånd tak for jeres interesse

Synes det er en flot tanke at du vil hjælpe hende med hendes problemer. Men at bede diverse internetsider som fx baby.dk om hjælp er direkte uacceptabelt, synes derimod du skulle henvende dig til hendes venner og veninder samt familie og bede om støtte der.

Det burde ikke være nødvendigt at bede helt fremmede som slet ikke kender hende om hjælp, og at du spørger på hendes vegne er måske lidt .. utroværdigt. 

Krydser fingre for at hende og hendes børn får den hjælp hun behøver. 

Anmeld

2. juni 2012

Darling<3

Michael healer skriver:

Ja med mange bække små, menes at hvis vi er mange der låner hende f.eks. 200 kr. kan det blive til mange penge ikke?

Nej det betyder ikke at man skal give hende pengene, men det betyder stadigvæk låne pengene, jeg da ked af hvis det er dette der afholder folk fra at hjælpe, fordi de ikke tror på det er et lån

Men jeg kan stå inde for at det er et lån, og alt jeg skriver her er sandheden, for jeg kender hende IRL.

Det er ok, at du ikke har facebook, hvis du vil have det, kan jeg da godt kopier alt det hun har skrevet i den gruppe hun har oprettet, så du kan se at dette er skrevet af en kvinde i nød

Jeg vil egenligt meget gerne se hvad hun skriver inde i sin gruppe

Du skulle nok have skrevet til at starte med, at det kun drejer sig om et lån!

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Mikes Mamma skriver:

Synes det er en flot tanke at du vil hjælpe hende med hendes problemer. Men at bede diverse internetsider som fx baby.dk om hjælp er direkte uacceptabelt, synes derimod du skulle henvende dig til hendes venner og veninder samt familie og bede om støtte der.

Det burde ikke være nødvendigt at bede helt fremmede som slet ikke kender hende om hjælp, og at du spørger på hendes vegne er måske lidt .. utroværdigt. 

Krydser fingre for at hende og hendes børn får den hjælp hun behøver. 

Jamen det da helt fint du har denne mening, jeg er så ikke helt enig

Det burde måske ikke være nødvendigt, men da det er en hastesag gjorde jeg det.

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Darling<3 skriver:

Jeg vil egenligt meget gerne se hvad hun skriver inde i sin gruppe

Du skulle nok have skrevet til at starte med, at det kun drejer sig om et lån!

Ja kan godt se jeg nok skulle have haft gjort dette.

"Jeg har seriøst brug for hjælp! og jeg mener seriøst. Og jeg beder alle jeg kender og alle der ved at jeg er til at stole på, om de vil træde ind - Jeg har selv prøvet at gøre en del, men jeg kan ikke vende hele min økonomi under tidspres.
Jeg har ikke brug for råd, smarte bemærkninger, eller at blive sparket yderligere til. Jeg har brug for at alle der kan låne mig bare lidt, alt er en hjælp, at de låner mig, for ellers står jeg uden bolig om kort tid..meget kort tid. Jeg har fået hjælp til en realistisk tilbagebetalingsmodel, som jeg kan holde, og hjælp til at jeg kan få praktik hos en god gammel ven, med mulighed for fastansættelse og ekstraindtjening.
Please.. jer der på nogen måde kan hjælpe, ring til mig, skriv en pb, sms ... Jeg blotter mig ikke for sjov herinde ! Må i alle have en dejlig dag

Jeg ved hvad der er gået galt, jeg har lært min lektie og jeg har prøvet alt jeg kan - Det er ikke fordi jeg lever i luksus, tværtom og jeg gav mine katte væk de sidste af dem fra opdræt, fordi det væltede mig økonomisk og gik helt galt..så jeg ryder ud, strammer ind, søger job og gør alt. Men er det først gået nedadf, så er det hårdt at rejse sig. Jeg ved hvor mine fejl ligger og ændre det, så jeg ikek skal stå der en gang til.

Jeg vil understrege, jeg vil og kan godt betale tilbage.. jeg beder ikke nogen om at forære mig noget, men beder om hjælp. Jeg er klar over mit eget ansvar og har fået et los i røven så det synger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.