Darling<3 skriver:
Jeg vil egenligt meget gerne se hvad hun skriver inde i sin gruppe
Du skulle nok have skrevet til at starte med, at det kun drejer sig om et lån!
Ja kan godt se jeg nok skulle have haft gjort dette.
"Jeg har seriøst brug for hjælp! og jeg mener seriøst. Og jeg beder alle jeg kender og alle der ved at jeg er til at stole på, om de vil træde ind - Jeg har selv prøvet at gøre en del, men jeg kan ikke vende hele min økonomi under tidspres.
Jeg har ikke brug for råd, smarte bemærkninger, eller at blive sparket yderligere til. Jeg har brug for at alle der kan låne mig bare lidt, alt er en hjælp, at de låner mig, for ellers står jeg uden bolig om kort tid..meget kort tid. Jeg har fået hjælp til en realistisk tilbagebetalingsmodel, som jeg kan holde, og hjælp til at jeg kan få praktik hos en god gammel ven, med mulighed for fastansættelse og ekstraindtjening.
Please.. jer der på nogen måde kan hjælpe, ring til mig, skriv en pb, sms ... Jeg blotter mig ikke for sjov herinde ! Må i alle have en dejlig dag
Jeg ved hvad der er gået galt, jeg har lært min lektie og jeg har prøvet alt jeg kan - Det er ikke fordi jeg lever i luksus, tværtom og jeg gav mine katte væk de sidste af dem fra opdræt, fordi det væltede mig økonomisk og gik helt galt..så jeg ryder ud, strammer ind, søger job og gør alt. Men er det først gået nedadf, så er det hårdt at rejse sig. Jeg ved hvor mine fejl ligger og ændre det, så jeg ikek skal stå der en gang til.
Jeg vil understrege, jeg vil og kan godt betale tilbage.. jeg beder ikke nogen om at forære mig noget, men beder om hjælp. Jeg er klar over mit eget ansvar og har fået et los i røven så det synger.