Enlig mor med 3 børn har brug for økomomisk hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

LR85

Michael healer skriver:

Jamen det da helt fint du har denne mening, jeg er så ikke helt enig

Det burde måske ikke være nødvendigt, men da det er en hastesag gjorde jeg det.

Synes ærlig talt heller ikke det høre hjemme her. 

Hvis du kender hende, må du jo hjælpe hende og få hendes venner, eksmand og familie til at hjælpe. 

At spørge fremmede mødre og kvinder, der har nok i deres egne børn, økonomi og parforholdsting, hører sig ikke hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

LR85

Mikes Mamma skriver:

Synes det er en flot tanke at du vil hjælpe hende med hendes problemer. Men at bede diverse internetsider som fx baby.dk om hjælp er direkte uacceptabelt, synes derimod du skulle henvende dig til hendes venner og veninder samt familie og bede om støtte der.

Det burde ikke være nødvendigt at bede helt fremmede som slet ikke kender hende om hjælp, og at du spørger på hendes vegne er måske lidt .. utroværdigt. 

Krydser fingre for at hende og hendes børn får den hjælp hun behøver. 

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

LR85 skriver:

Synes ærlig talt heller ikke det høre hjemme her. 

Hvis du kender hende, må du jo hjælpe hende og få hendes venner, eksmand og familie til at hjælpe. 

At spørge fremmede mødre og kvinder, der har nok i deres egne børn, økonomi og parforholdsting, hører sig ikke hjemme.

Jeg kan ikke se der er noget galt i at spørge, folk bestemmer jo selv om de vil eller ej, jeg presser jo ikke nogle til at gøre noget de ikke vil, og acceptere da og respektere da alle lige meget hvad folk vælger at gøre, så det da op til folk selv :-)

Jeg forsøgte bare at hjælpe ud over den hjælp jeg selv kunne give til hende.

Anmeld

2. juni 2012

Mariajny

synes altså ærlig talt ikke at dette høre hjemme her.. hvor er gruppen på en måde lukket, så man ikke kan skrive eller kommentere??
jeg tror faktisk også dette er fup.
hmm hvordan skal hun også holde styr på hvem hun har lånt af og hvor meget(og så af vildt fremmed mennesker)..
ARGH det giver ingen mening

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

synes altså ærlig talt ikke at dette høre hjemme her.. hvor er gruppen på en måde lukket, så man ikke kan skrive eller kommentere??
hmm hvordan skal hun også holde styr på hvem hun har lånt af og hvor meget(og så af vildt fremmed mennesker)..

Jamen det da trist i ikke tror på det, men det gør det jo ikke til mindre sandt af den grund.

Hvis det havde været fup, så havde jeg jo ikke valgt at stå frem med min profil og skrive dette.

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at folk tror på dette er sandt, men det sådan set også lige meget, for jeg ved det er sandt

Gruppen er åben så alle kan se det

Anmeld

2. juni 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Mariajny skriver:

Nemlig....tænker også bare hvordan søren kan hun holde styr på hvor meget og af hvem hun har lånt af??  

Det er SÅ fint at du vil hjælpe din veninde men jeg kunne aldrig drømme om at låne penge ud til en fremmed person. Man ved jo ikke om man kan stole på vedkommende eller ej

Anmeld

2. juni 2012

Michael healer

Omsorgsgiver skriver:

Nemlig....tænker også bare hvordan søren kan hun holde styr på hvor meget og af hvem hun har lånt af??  

Det er SÅ fint at du vil hjælpe din veninde men jeg kunne aldrig drømme om at låne penge ud til en fremmed person. Man ved jo ikke om man kan stole på vedkommende eller ej

Ved en bank overførelse kan man jo se konto nummer, samt hvis folk har skrevet navn, dette kan jo så noteres ned på et papir, så der er styr på hvem der har lån hvad og hvor meget, ja det kræver selvfølgelig noget papir arbejde, men det kan sagtens lade sig gøre.

Jeg forstår da udmærket den med om man kan stole på denne person m.m. Og det da helt ok at du aldrig ville gøre det, som sagt respektere og acceptere jeg fuldt ud folks mening på dette område.

Jeg tog så bare chancen alligevel og forsøgte at gøre dette, og så må jeg jo bare forsvare hvorfor jeg tog dette valg så godt jeg nu kan

Anmeld

2. juni 2012

Bonde-liv

Hvorfor er det der altid skal være "dommere" over tråde altså. tøser hvis i ikke tror på det så lad det ligge.

men lad ham dog spørge. der blir spurgt om mange ting herinde der ikke kun drejer sig om en baby!

Anmeld

2. juni 2012

LR85

Bonde-liv skriver:

Hvorfor er det der altid skal være "dommere" over tråde altså. tøser hvis i ikke tror på det så lad det ligge.

men lad ham dog spørge. der blir spurgt om mange ting herinde der ikke kun drejer sig om en baby!

Fordi jeg ikke gider bruge min tid, og slet ikke den tid jeg bruger på baby.dk til a læse om 'tiggeri'. 

Det hører ikke til her og jeg er ikke på baby.dk for a læse og bruge min tid på den slags. 

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Jeg vil ikke sidde og dømme og sige det "nok er fake"

Men jeg tænker bare... JEG ville sgu aldrig nogensinde låne penge på den måde.... ligegyldigt hvad..og så af VILDT fremmede mennesker. Og ligefrem oprette en FB gruppe! Der må der være andre muligheder?

Men det er jo min mening. Jeg står jo ikke i hendes sko.

Men der kommer altså ikke et bidrag herfra ( har nok i mine egne problemer)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.