Enlig mor med 3 børn har brug for økomomisk hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Michael healer

JanetBJ skriver:

Synd for tøsen. Men synes ikke der står noget med hvorfor hun skal i retten og hvilke problemer hun har? Måske er jeg bare blind, men jeg kan ikke lige se det noget sted. Hvis hendes problemer er selvforskyldt, burde hun lære af det og selv klare det. (F.eks hvis det er narkoproblemer eller et eller andet med at hun har "glemt" at betale husleje i flere måneder.)

Men jeg gir' ikke penge til fremmede. Hun må gå i banken eller på kommunen, eller låne af venner, familie og bekendte

Men håber da at hun finder ud af tingene.

Jeg ved med sikkerhed det ikke er på grund af narko eller andre stoffer

Jeg ved desværre ikke hvorfor at det er kommet så langt ud som det er gjort, men ved lektien er lært, og at det ikke vil ske igen fremover, da det har været hårdt at skulle blotte sig og bede om hjælp. Hvilket også er grunden til at det først her i sidste øjeblik er at hun blotter sig og beder hjælp kort før hun skal i retten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Michael healer

hellemi skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig at kende mere til hendes historie, ander end hun mangler penge. Hvad har hun gjort, hvorfor har problemer, hvorfor skal hun i retten mv? De fleste af os kan vel altid bruge flere penge?

Se det andet svar jeg gav

Men ved at hvis ikke der blev betalt nu så blev hun smidt ud af lejligheden

Anmeld

4. juni 2012

Michael healer

dpb skriver:

til ts: Jeg syntes det er en fin tanke at du gerne vil hjælpe din veninde, ved at sprede budskabet Ærgeligt at så mange tog imod det som de gjorde...

For mig at se så er det ikke meget anderledes end når nogle efterspørger møbler, tøj osv. grundet dårlig økonomi og ja, det forekommer jo altså også lige her på baby.dk 

det er absolut også langt fra alle tråde jeg klikker mig ind på... lige præcis på det område syntes jeg baby.dk er et super sted for holder man musen hen over overskriften, har man mulighed for at få et smugkig på indholdet, hvis ikke overskriften i sig selv er sigende nok

igen til ts: Håber din veninde klarer den. Har ikke selv penge at låne ud at pt. så kan desværre ikke hjælpe...

Qnuz

Tak for dit svar

Jeg er helt enig, heldigvis ser det ud til at det er ved at lykkes hende at få lånt penge nok til tiden, så det jo dejligt.

Bare det at du har været inde svare som du gør, er jeg glad for

Jeg gjorde dette for at hjælpe, jeg havde ingen forventninger om at nogle her ville hjælpe, men tog chancen, hvis nogle hjalp med at låne hende penge så var det jo godt, hvis ikke så var det prøvet, og det var det, andet var der ikke i det fra min sidde.

Men det er ok at andre ikke syntes det er i orden at jeg har oprettet denne tråd, det er så deres mening og den respektere og acceptere jeg da fuldt ud

Anmeld

4. juni 2012

Darling<3

Kongmulle skriver:

Man får samme SU som alle andre. Det eneste ekstra vi kan søge er et forældre tillæg, fordi vi begge er på su. Det er ca 1100 kr, thats it

Hold da kæft man, ej jeg synes virkelig i er seje - der er alt for få af jer

Anmeld

4. juni 2012

Michael healer

Silas&Mille skriver:

Beklager sidespringet:

Med F*** hvor er I seje. Hatten af for at I tør være på SU begge to med så mange børn

Til TS:

Jeg kan desværre ikk hjælpe, da vi selv sidder MEGET stramt i det.
Men hatten af for at du gør hvad du kan for at hjælpe hende.

Forstår nu heller ikke at folk skal gøre sig til dommere over, hvilke tråde der er ok og hvilke der ikke er her inde. Hvad med alle de 'julehjælps'-tråde der kommer op til jul, hvor folk 'tigger' efter tøj og legetøj til deres børn fordi de ikke har penge til at købe julegaver for. Kan man ikke ligge 50kr til side hver måned, så har man 600 kroner til at købe julegaver for ?
Julehjælps-trådene er blot ét eksempel ud af MANGE, for hvis man kigger efter er der mange der 'tigger' om ting og i nogle få tilfælde penge.  

Tak for dit svar

Det er åbenbart et følsomt emne jeg her startede.

Samtidig med at jeg ikke havde fået skrevet klart og tydeligt at det drejede sig om at låne penge

Men sket er sket, og heldigvis ser det ud til, at hun for lånt penge nok til at kunne betale

Anmeld

4. juni 2012

Silas&Mille

Michael healer skriver:

Tak for dit svar

Samtidig med at jeg ikke havde fået skrevet klart og tydeligt at det drejede sig om at låne penge

Men sket er sket, og heldigvis ser det ud til, at hun for lånt penge nok til at kunne betale

Der er mange følesomme emner herinde

Og det kan være ret svært at komme uden om de homonelle kvinder, men det er nu en gang et offentligt forum så du er i din gode ret til at oprette denne tråd og jeg synes det er dejligt at se at folk som dig gør dette for at hjælpe en du kender der er kommet i problemer. Hvis man ikke spreder budskabet, kan de som gerne vil jo ikke hjælpe

I fald det ikke havde været i orden havde Staff nok gjort noget

Anmeld

4. juni 2012

wamse

Michael healer skriver:

Tak for dit svar

Jeg er rigtig glad for at høre, at hun har skrabt pengene sammen nu

Anmeld

4. juni 2012

JanetBJ

Michael healer skriver:

Jeg ved med sikkerhed det ikke er på grund af narko eller andre stoffer

Jeg ved desværre ikke hvorfor at det er kommet så langt ud som det er gjort, men ved lektien er lært, og at det ikke vil ske igen fremover, da det har været hårdt at skulle blotte sig og bede om hjælp. Hvilket også er grunden til at det først her i sidste øjeblik er at hun blotter sig og beder hjælp kort før hun skal i retten

Men man må ikke få afvide hvorfor hun skal i retten ?

Anmeld

4. juni 2012

Michael healer

JanetBJ skriver:

Men man må ikke få afvide hvorfor hun skal i retten ?

Jeg ved kun at det er p.g.a. huslejen at hun skal i retten

Anmeld

4. juni 2012

JanetBJ

Michael healer skriver:

Jeg ved kun at det er p.g.a. huslejen at hun skal i retten

Så er det dælme længe hun ikke har betalt, hvis hun ligefrem skal i retten med det :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.