dpb skriver:
til ts: Jeg syntes det er en fin tanke at du gerne vil hjælpe din veninde, ved at sprede budskabet
Ærgeligt at så mange tog imod det som de gjorde...
For mig at se så er det ikke meget anderledes end når nogle efterspørger møbler, tøj osv. grundet dårlig økonomi
og ja, det forekommer jo altså også lige her på baby.dk
det er absolut også langt fra alle tråde jeg klikker mig ind på... lige præcis på det område syntes jeg baby.dk er et super sted
for holder man musen hen over overskriften, har man mulighed for at få et smugkig på indholdet, hvis ikke overskriften i sig selv er sigende nok
igen til ts: Håber din veninde klarer den. Har ikke selv penge at låne ud at pt.
så kan desværre ikke hjælpe...
Qnuz
Tak for dit svar
Jeg er helt enig, heldigvis ser det ud til at det er ved at lykkes hende at få lånt penge nok til tiden, så det jo dejligt.
Bare det at du har været inde svare som du gør, er jeg glad for
Jeg gjorde dette for at hjælpe, jeg havde ingen forventninger om at nogle her ville hjælpe, men tog chancen, hvis nogle hjalp med at låne hende penge så var det jo godt, hvis ikke så var det prøvet, og det var det, andet var der ikke i det fra min sidde.
Men det er ok at andre ikke syntes det er i orden at jeg har oprettet denne tråd, det er så deres mening og den respektere og acceptere jeg da fuldt ud
Anmeld