Han fatter det bare ikke!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Nu har jeg endnu ikke født. men tænker også at det måske ikke er så sjovt at være den der står ved siden af, og skal udholde en fødende kvinde.

tænker enlig mere på at det må være svært at sidde og se den man elsker have så ondt, og intet kunne gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

tænker enlig mere på at det må være svært at sidde og se den man elsker have så ondt, og intet kunne gøre

Ja okay på den måde. Altså kæresten har givet udtryk for at det er det han frygter mest. At se jeg har så ondt og han så ikke kan hjælpe mig. Og jeg er sådan en der piver og tuder når det gør ondt, så det skal nok blive sjovt.

Anmeld

2. juni 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ja okay på den måde. Altså kæresten har givet udtryk for at det er det han frygter mest. At se jeg har så ondt og han så ikke kan hjælpe mig. Og jeg er sådan en der piver og tuder når det gør ondt, så det skal nok blive sjovt.

Hehe ja, min kæreste sagde jeg var rigtig sej

Men havde så også kun en pressefase på 6 min......

Anmeld

2. juni 2012

Kamulla

altså... jeg fik af vide at hurtigfødende ikke er arveligt.. ;-) og syntes du lige nu går og mener at du føder på raket tid, men det er jo slet ikke sikkert at det er det der sker.. 

jeg fødte på 3 timer fra første ve, og jeg sms ´ede med kamp veer på vej til sygehuset, snakkede med min veninde da jeg gik derhjemme.. snakkede 2 gange med FG og min mor 3 gange.. ;-) det er ikke umuligt.. der kommer bare nogle stønne pauser under :-D 

og tror virkelig det er hormonerne der taler når man kan blive uvenner over sådan en lille bagatel... i ved jo slet ikke om manden bare går i "panik" mode og kun koncentrerer sig om at komme til FG og ikke har andet i hovedet når det virkelig sker

pøj pøj med det.. 

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

altså... jeg fik af vide at hurtigfødende ikke er arveligt.. ;-) og syntes du lige nu går og mener at du føder på raket tid, men det er jo slet ikke sikkert at det er det der sker.. 

jeg fødte på 3 timer fra første ve, og jeg sms ´ede med kamp veer på vej til sygehuset, snakkede med min veninde da jeg gik derhjemme.. snakkede 2 gange med FG og min mor 3 gange.. ;-) det er ikke umuligt.. der kommer bare nogle stønne pauser under :-D 

og tror virkelig det er hormonerne der taler når man kan blive uvenner over sådan en lille bagatel... i ved jo slet ikke om manden bare går i "panik" mode og kun koncentrerer sig om at komme til FG og ikke har andet i hovedet når det virkelig sker

pøj pøj med det.. 

Og min jordmoder sagde at når både mor og søstre har oplevet en hurtig fødsel så gør jeg også. Men har godt hørt fra andre at det er forskelligt fra jordmoder til jordmoder.

Anmeld

2. juni 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Har godt nok før overvejet det med et håndfrit sæt. Men er også sådan en der tænker nej når jeg kører bil så må folk vente til jeg kommer frem eller hjem Jeg har heller ikke min mobil med mig alle steder. Men kan godt være som en fars dags gave han skal have det

Det synes jeg også er helt rigtigt, men lige i den her situation, hvor det presser dig så meget, som det lyder til, at det gør, så synes jeg du skal fjerne det stress, at I ikke er enige... Så er der ikke mere at diskutere og du skal ikke tænke mere på det

Anmeld

2. juni 2012

sarahb

Jeg synes virkelig du overdriver. Jeg tænker en times kørsel osv der har man da tid til at ringe, hvis han kører kan han jo ikke sidde og massere dig og nusse dig på panden.

Anmeld

2. juni 2012

modesty

SaraB skriver:

Kan I ikke bare ringe fra mobil når I er på vej derud?

Præcis, ring da fra bilen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.