Mor og meget mere skriver:
Jeg synes i den grad, at I tager "sorgerne"på forskud ved at problematisere en tænkt situation på den måde- og ligefrem at skændes om det virker helt tosset og ret umodent af jer begge.
Vent dog og se, hvordan tingene udvikler sig i stedet for at lege "hvis og hvis".
I øvrigt synes jeg ikke, det lover særligt godt for jeres fælles forældreskab, at du pga. et dumt skænderi ikke har lyst til at have ham med til fødslen.
Vi har det godt sammen normalt vil jeg lige sige. Men pga alle de her hormoner skal der ikke meget til før jeg bliver gal og ked af det. Og det at jeg føler at han priotere forkert i forhold til hvordan situationen kunne være, så får jeg bare følelsen af at jeg ikke gider have ham med. Så vil han bare være træls.
Og jeg følr han er på tværs. Jeg prøvede jo at forklare ham at vi ikke kunne være sikre på at vi kunne nå at ringe, hvortil hans svar var at han nok skulle kunne nå og ringe og ellers kunne han gøre det på vej til sygehuset. Øh nej det kan du så ikke da man ikke må snakke i mobil når man kører og jeg måske nok foretrak at komme derud i sikker stand.
Jeg har brug for at han i stedet sagde, okay vi tager det hele som det kommer, og kan jeg ikke nå at ringe så er det sådan. Men det gør han ikke. Og jeg bliver så skide frustreret. For hvordan vil han så ikke vælge senere hen.
jeg elsker ham utrolig højt, men han skal ikke tilsidesætte mig og baby på nogen måde.
Anmeld