Anonym skriver:
Ja jeg aner ikke hvem der så skulle ringe til hans far. for hans mor vil heller ikke. For min skyld behøves han heller ikke få noget at vide, men det kan jeg jo nok desværre ikke undgå.
men vi må tage den som det kommer, og hvis jeg har det ad h. til så må han vente med at ringe. Men tvivler på hvis man kører i bil og man har skide ondt at man har lyst til at ringe til nogen som helst.
Altså jeg havde bestemt ikke lyst/overskud til at ringe til nogen i bilen på vej til sygehuset - havde veer med 2 min. mellemrum.
Jeg synes I skal aftale at I tager den på dagen; måske har du det ok og føler at du er i stand til at ringe eller at kæresten måske lige kan få lov til at foretage et par hurtige opkald inden I kører. Det kan jo også være at du får veer men får at vide at I skal vente med at køre, så kan I jo bare ringe dér og fortælle at der altså sker noget...
Ingen grund til at skændes om det nu når I absolut ingen idé har om hvorvidt I får travlt eller hvor ondt du har det.
Desuden kan det lige så godt være din kæreste der går i panik og slet ikke har tid til at ringe 
Min mand var mere i panik end mig da jeg gik i fødsel 
Anmeld