jalousien plager mig (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

frkanonym

Mor til Ella skriver:

Først skal du i den grad prøve at finde din selvtillid frem, og sige du er fantastisk og god nok, for det er du

Og så ud til højre med det pattebarn, det er som jeg læser det intet tiltalende ved ham....

Og hvis/ når du kaster ham ud til højre lige gør dig lidt lækker, og finder charmen frem, så han ved han aldrig skal pisse på dig igen.

Så mit svar er vel enlig at tilliden ikke kan genvindes, jeg ville hvertfald ikke kunne, smut før han knækker dig helt

selvtilliden er nu min egen skyld. da jeg mødte ham havde jeg den rigtige krop, vejede mellem 50-55, og nu har jeg så taget 20-25 kg på, imens jeg har været sammen med ham. så det er min helt egen skyld. o: han har måske været god til at hjælpe med at nedbryde min selvtillid, men jeg har størstedel af skylden, for som han siger, så elsker han min krop og vil ikke have, jeg skal ændre på mig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
frkanonym skriver:

det er bare, at han var et rigtig MØGSVIN overfor mig i en længere periode (1½ år). indtil jeg sagde STOP i januar 2012 og forlod ham. der gik han fuldstændig ned, og han sagde selv, han har indset, man ikke kan behandle en anden person sådan, og han indså, hvad han havde mistet, og han ikke kunne leve uden mig. jeg kunne heller ikke leve uden ham, og gik tilbage til ham. siden dengang har vi egentlig haft det rigtig godt!..
jeg tænker lidt tilbage og ser, at det med hende fra skoleopholdet var imens han var et møgsvin, og det samme var det med klassefesten. så mon han har lært noget efter jeg gik fra ham og han indså alle de ting, som han sagde? ..

Jeg vil håbe at han har lært noget og ikke blot er blevet bedre til at skjule det. Nu er det ikke fordi jeg er fortaler for at kontrollere hinaden, men har du stadig fri adgang til hans tlf. og facebook.

Anmeld

31. maj 2012

chael

frkanonym skriver:

det er bare, at han var et rigtig MØGSVIN overfor mig i en længere periode (1½ år). indtil jeg sagde STOP i januar 2012 og forlod ham. der gik han fuldstændig ned, og han sagde selv, han har indset, man ikke kan behandle en anden person sådan, og han indså, hvad han havde mistet, og han ikke kunne leve uden mig. jeg kunne heller ikke leve uden ham, og gik tilbage til ham. siden dengang har vi egentlig haft det rigtig godt!..
jeg tænker lidt tilbage og ser, at det med hende fra skoleopholdet var imens han var et møgsvin, og det samme var det med klassefesten. så mon han har lært noget efter jeg gik fra ham og han indså alle de ting, som han sagde? ..

Man kan da håbe!!

Og hvis du så gerne vil være sammen med ham, så lad det for Guds skyld være hans sidste chance.

Anmeld

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
chael skriver:

Man kan da håbe!!

Og hvis du så gerne vil være sammen med ham, så lad det for Guds skyld være hans sidste chance.

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

Chel1992 skriver:

Måske er der stadig lidt håb tilbage Så læg kortene på bordet for ham og find ud af hvad der skal ske Men nu kunne jeg også se i er 17 og 18 år Drenge i den alder kan godt gøre nogle ting som de måske ikke lige får tænkt ordentligt igennem (ikke at det er en undskyldning) men så har han da tid til at lære hvordan man behandler en kvinde ordentligt Så længe du lover at passe på dig selv

vi er slet ikke særlig gamle, nej, men derfor synes jeg stadigvæk, man skal behandle hinanden ordentligt. jeg har altid fået at vide, jeg er meget moden af min alder, og behøver derfor måske en kæreste, der er ældre end mig? .. ved det ikke. men synes slet ikke, han kan behandle mig på den måde.

og kortene bliver smidt på bordet imorgen, når vi ses.

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

chael skriver:

Shiiiit, det er nok den dårligste undskyldning.

Du hopper vel ikke på den?!

nej, bestemt ikke. for at være ærlig, fik han at vide, det var noget værre pis at fyre af, og han ligeså godt kunne fortælle mig sandheden.

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

BabyWish2012 <3 skriver:

Jep i 4 år, og dog, jeg fortryder så meget at du ikke aner det! Tænk på de 4 år, som jeg kunne have brugt på noget andet  ..

Men man bliver virkelig naiv. Men kender det der med at savne, men er du sikker på at det ikke er trygheden du savner? Selvfølgelig at have en ved siden og sådan, men om det virkelig er ham du savner? Eller bare trygheden? Jeg benægtede også da mine veninder prøvede at få mig til at åbne øjnene op, han var virkelig en nar og jeg kan komme på 1000 ting som han har gjort ved mig. Tro mig, man lever sig ind i en helt andet verden og tror på hans løgne gang på gang.

Min x sagde også han nok skulle ændrer sig hver gang og at han kun elskede mig, bla bla bla. Men ved du hvad? Det er pis og papir! Mit råd til dig er at du skal huske at have dig selv med! Jeg tænker på dig 

jeg ved, det er ham,jeg savner, og ikke trygheden. han er som min bedste ven, og min kæreste. altså, vi har et super forhold, hvis man ser bort fra alt der her rod.

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

mor:) skriver:

Jeg vil håbe at han har lært noget og ikke blot er blevet bedre til at skjule det. Nu er det ikke fordi jeg er fortaler for at kontrollere hinaden, men har du stadig fri adgang til hans tlf. og facebook.

han har givet mig hans kode til facebook, så den har jeg. har egentlig ikke været inde på den længe (siden hende fra skoleopholdet), da mine veninder kommer til mig med det samme, hvis de hører noget.
jeg føler ikke, det rager mig, hvad der foregår på hans facebook.

hans telefon går han normalt altid med, men hvis jeg beder om den, får jeg den med det samme (gør jeg tit, for at spille spil - INTET andet). så intet hemmeligt der.

Anmeld

31. maj 2012

mpr

frkanonym skriver:

vi er slet ikke særlig gamle, nej, men derfor synes jeg stadigvæk, man skal behandle hinanden ordentligt. jeg har altid fået at vide, jeg er meget moden af min alder, og behøver derfor måske en kæreste, der er ældre end mig? .. ved det ikke. men synes slet ikke, han kan behandle mig på den måde.

og kortene bliver smidt på bordet imorgen, når vi ses.

Helt enig! Kan man ikke behandle hinanden ordentligt hvordan skal man så kunne leve sammen når tid er?

Det med ældre fyrer når man er meget moden kender jeg meget til Har prøvet med nogle både ældre og yngre end mig og min perfekte match hvor vi passer bedst sammen psykisk er altså 7½ år ældre end mig. Hvis du er meget moden af din alder så ville jeg finde en der er lidt ældre end 18.. Især fordi mænd jo modnes lidt langsommere end piger Så kan det også være de har lidt mere imellem ørerne

Du må altså lige skrive og fortælle hvordan det ender i morgen

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

chael skriver:

Man kan da håbe!!

han ved godt, han har fået den aller sidste chance, og jeg ikke finder mig i det mindste overhovedet mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.