jalousien plager mig (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

MorDk

frkanonym skriver:

ville ønske, han ikke var sådan, så jeg kunne gifte mig med ham! for ser man bort fra alt det her, så er han det mest kærlige, gør alt for mig osv.

JA men han holder dig for nar!!

Min eksmand var også meget sød og charmerende og gjorde ALT for mig... men ved du hvad? Han var mig utro!! Med en kollega. Alt imens jeg troede alt var i skønneste orden!!! TAG DEN!

ET forhold handler om TILLID! ærlighed og RESPEKT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

frkanonym

MorDk skriver:

Jo du kan!!! Du ved det bare ikke endnu!!!

Du fortjener altså ikke sådan en kæreste som behandler dig som L.O.R.T og taler grimt om dig bag din ryg mm. Du kan ikke stole på ham!

Jeg har haft mange kæreste og hver gang har tænk "ååhhh kan ikke undværre ham" MEN jo! Det du er bange for er at være alene!!!

Du skal ikke lade ham styre dit liv. Selvfølgelig elsker du ham og har følelser for ham, men prøv nu liiige at se det i øjnene... HAN ER EN NAR! Du har det jo sort på hvidt!

du har sku nok ret. kærlighed gør blind - er det ikke det, man siger? ..

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

MorDk skriver:

Min eksmand var også meget sød og charmerende og gjorde ALT for mig... men ved du hvad? Han var mig utro!! Med en kollega. Alt imens jeg troede alt var i skønneste orden!!! TAG DEN!

vi er 100% enige om, det er det, et forhold handler om.
men hvordan får man opbygget tilliden?

Anmeld

31. maj 2012

mortilnoahogmelina

Mage til vat p.... har jeg ved gud aldrig stødt på ..

Se du at få pakket dine ting , han tramper dig jo ned sammen med din selvtillid . du skal ud af det forhold ..

Stort

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

frkanonym skriver:

du har sku nok ret. kærlighed gør blind - er det ikke det, man siger? ..

Jo kærlighed gør blind!!! Åhhh hvor jeg håber for dig at du har "nosser" til at sætte ham en stol for døren...!!! HAN skal vide at det IKKE er oki at behandle dig på den måde! Hold nu op, sidder og bliver så gal... alle følelser kommer i spil når jeg læser om sådan noget. Been there... og det gør bare SÅ ondt at blive røvrendt og holdt for nar

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

MorDk skriver:

Nej det kan jeg liiige love dig for du IKKE gør!!!

Jeg ville simpelthen ikke finde mig den behandling!

Han skal sgu da heller ikke ligge og putte med en anden pige når han er i et forhold med dig. I er forlovet!!! Ejj men come on... kan du ikke se det søde? Har fa'me ondt af dig!

jo, det er meget forkert! fik også direkte råbt og skreget af ham dengang. og synes måske, han fortjener en chance for at vise, han har ændret sig på det punkt? ..
jeg er fuldstændig forvirret omkring alt det her med ham. jeg ved slet ik, hvad jeg skal sige eller gøre tror bare, jeg forsvarer ham med alt, hvilket jeg jo IKKE skal gøre!

Anmeld

31. maj 2012

mpr

frkanonym skriver:

tusind tak for , det er lige hvad jeg har brug for!

men en snak med ham omkring det, ville nok være eneste mulighed lige pt for har simpelthen ik lyst til at forlade ham, virkelig IKKE!

Forstår dig godt Nogle gange er man bare sort for løsninger på sådanne problemer. Men tag den snak med ham. Giv ham en måned og har han ikke ændret sig så UD!

Du er mere værd end at sidde og blive trampet på. Hvis han ikke har ændret sig så skal du nå at komme ud og komme videre uden at du er helt ødelagt af hans opførsel.. Du kan sagtens leve uden ham, det tager bare noget tid lige at vænne sig til. Men hans opførsel kan gøre at du måske kan få svært ved at tro på andre fyre. Og du kan ende med en depression fordi du får så lavt selvværd og selvtillid pågrund af ham

Pas nu på dig selv ingen fortjæner at blive behandlet på den måde

Anmeld

31. maj 2012

mpr

MorDk skriver:

Helt enig!

Man skal ikke lade sig holdes for nar

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

KM78 skriver:

Der er intet galt med dig, forstår godt at du er rygende jaloux og med god grund. Han var dig utro, punktum. Men som en anden har skrevet herinde, så holder han dig for nar og vader på din selvtillid. Han opfører sig som en teenager.

Elsker du ham? Sådan at du bliver varm ved tanken om ham? Smiler du når nogen siger hans navn? Ser du en fremtid sammen med ham?

Eller er det jalouxi, lav selvværd etc. der fastholder dig i forholdet?

Har du en søster eller en rigtig god veninde du betragter som en søster? Hvis det skete for hende, hvad vil du råde hende til?

jeg bliver varm ved tanken om ham, når jeg ser ham, får jeg et sug i maven og løber smilende imod ham. når vi ikke er sammen, savner jeg ham så inderligt. ja, jeg elsker ham meget højt! .. ja, faktisk ser jeg en fremtid med ham.

hvis min søster kom ud for det samme, ville jeg råde hende til at sætte ham stolen for døren og få det hele snakket igennem, for at finde ud af, hvad han har gang i.

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

frkanonym skriver:

vi er 100% enige om, det er det, et forhold handler om.
men hvordan får man opbygget tilliden?

Den kan være svær når først den er brudt!

Hvis han vil dig så dropper han kontakten med de piger dér... (ikke sagt at han ikke må snakke med det andet køn) Det skal der være plads til. MEN han skal også vide at din tillid til ham er brudt og det kan altså tage ÅR før den er genopbygget igen!!!

Ved ikke hvordan... men det kan komme med tiden... igennem fælles aftaler osv. MEN ... jeg sys ærlig talt ikke han burde have en chance.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.