Jeg sidder og bliver helt ked på dine vejne , for nøj når jeg læser alle de indlæg du har skrevet på , så er du vikrelig naiv , og tro at det hele bliver bedre . i hvert og et indlæg du skriver der sidder du og forsvar ham - hvorfor spøger jeg ?? for han er jo i virkeligheden en kæmpe nar over for dig ?? han gør dig ked gang på gang på gang og lover og lover osv , men der sker jo ikk noget kan godt være han har ændret sig en smule , men stadigvæk der er en grund til du idag d 31/5-12 opretter et indlæg her på baby om hvordan han såre dig gang på gang ..
Jeg synes du skal åbne øjnene for alle de piger som prøver at hjælpe dig her , det her har jo ikk bare stået på i 2 måneder , nej vi snakker om år siger du selv , og alligvel så bliver du ved og tilgive ham ..
Du tilgiver han siger han har fortrudt han har friede til dig , du tilgiver han siger du er dum til en anden KVINDE , ej søde ven nu må du lige åbne dine øjne engang og læse det hele igen og igen ,.
dne her mand har tydligvis ikk nok i dig , han vil gerne have flere piger af gangen , og det holder ikk ..
Jeg siger ikk det her for at gøre dig ked , men virkelig for at hjælpe dig for du fortjener altså bedre , der er såååå mange mænd der ude som vil elske og ære dig , give dig din fulde respekt ..
Jeg håber inderligt at det her ændre sig nu og her eller at du smutter fra ham ..

Anmeld