jalousien plager mig (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

frkanonym

Chel1992 skriver:

Helt enig! Kan man ikke behandle hinanden ordentligt hvordan skal man så kunne leve sammen når tid er?

Det med ældre fyrer når man er meget moden kender jeg meget til Har prøvet med nogle både ældre og yngre end mig og min perfekte match hvor vi passer bedst sammen psykisk er altså 7½ år ældre end mig. Hvis du er meget moden af din alder så ville jeg finde en der er lidt ældre end 18.. Især fordi mænd jo modnes lidt langsommere end piger Så kan det også være de har lidt mere imellem ørerne

Du må altså lige skrive og fortælle hvordan det ender i morgen

jeps, har tit tænkt over, jeg burde finde en, der er ældre end mig. har bare en bror der er 3 år ældre end mig, og i min alder som jeg har nu, synes jeg, det er SÅ forkert, hvis jeg er sammen med en på min brors alder eller ældre. hvilket han også ville synes.

jeg får nok først skrevet på søndag, da min telefon ikke vil skrive herinde (kan i hvert fald ik finde ud af det) ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

mpr

jeps, har tit tænkt over, jeg burde finde en, der er ældre end mig. har bare en bror der er 3 år ældre end mig, og i min alder som jeg har nu, synes jeg, det er SÅ forkert, hvis jeg er sammen med en på min brors alder eller ældre. hvilket han også ville synes.

jeg får nok først skrevet på søndag, da min telefon ikke vil skrive herinde (kan i hvert fald ik finde ud af det) ..

Hehe personligt tænker jeg ikke så meget over det i hverdagene

Men ja nok lidt spøjs at se det fra den vinkel

Godt godt, held og lykke med det

Anmeld

31. maj 2012

mortilnoahogmelina

Jeg sidder og bliver helt ked på dine vejne , for nøj når jeg læser alle de indlæg du har skrevet på , så er du vikrelig naiv , og tro at det hele bliver bedre . i hvert og et indlæg du skriver der sidder du og forsvar ham - hvorfor spøger jeg ?? for han er jo i virkeligheden en kæmpe nar over for dig ?? han gør dig ked gang på gang på gang og lover og lover osv , men der sker jo ikk noget kan godt være han har ændret sig en smule , men stadigvæk der er en grund til du idag d 31/5-12 opretter et indlæg her på baby om hvordan han såre dig gang på gang ..

Jeg synes du skal åbne øjnene for alle de piger som prøver at hjælpe dig her , det her har jo ikk bare stået på i 2 måneder , nej vi snakker om år siger du selv , og alligvel så bliver du ved og tilgive ham ..

Du tilgiver han siger han har fortrudt han har friede til dig , du tilgiver han siger du er dum til en anden KVINDE , ej søde ven nu må du lige åbne dine øjne engang og læse det hele igen og igen ,.

dne her mand har tydligvis ikk nok i dig , han vil gerne have flere piger af gangen , og det holder ikk ..

Jeg siger ikk det her for at gøre dig ked , men virkelig for at hjælpe dig for du fortjener altså bedre , der er såååå mange mænd der ude som vil elske og ære dig , give dig din fulde respekt ..
Jeg håber inderligt at det her ændre sig nu og her eller at du smutter fra ham ..

Anmeld

31. maj 2012

frkanonym

Chel1992 skriver:

Hehe personligt tænker jeg ikke så meget over det i hverdagene

Men ja nok lidt spøjs at se det fra den vinkel

Godt godt, held og lykke med det

tusind tak

Anmeld

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
frkanonym skriver:

han har givet mig hans kode til facebook, så den har jeg. har egentlig ikke været inde på den længe (siden hende fra skoleopholdet), da mine veninder kommer til mig med det samme, hvis de hører noget.
jeg føler ikke, det rager mig, hvad der foregår på hans facebook.

hans telefon går han normalt altid med, men hvis jeg beder om den, får jeg den med det samme (gør jeg tit, for at spille spil - INTET andet). så intet hemmeligt der.

Det var nu heller ikke for at du skulle snage, men læste at i ikke anså disse ting som private og hvis du stadig har adgang til det, så virker det da ikke, som om han har noget at skjule.

Jeg ønsker dig alt held og lykke. Håber tilliden kommer 100% tilbage og at den ikke bliver misbrugt

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

frkanonym skriver:

jeg kan ikke undvære ham, det ved jeg!
jeg fik nok af alt hans lort (skriv hvis du ønsker uddybning) i januar 2012 og gik fra ham. jeg kunne simpelthen ikke undvære ham, og vi var kun fra hinande i 3-7 dage, men stadigvæk sammen i den periode, dog ikke som kærester. jeg græd hele tiden, savnede ham osv. han opsøgte mig, hvor jeg var og kontaktede mig hele tiden. han sagde selv dengang, at det nu havde gået op for ham, hvor meget jeg betød for ham, og han indså, hvor dårligt han havde behandlet mig.
jeg gav ham en ny chance, og vi fik det FANTASTISK fra dag 1. nu er der bare min tillid at bygge op, samt hans temperament m.m.

Altså nu får du den bare serveret - men der var jo en gang hvor du ikke havde mødt din nuværende kæreste endnu - var dit liv da dårligt Ig sket ikke godt??

Vil du virkelig nøjes med denne fyr som desværre nok ikke værdsætter dig så meget som han burde??

Anmeld

31. maj 2012

Mor til Ella

frkanonym skriver:

selvtilliden er nu min egen skyld. da jeg mødte ham havde jeg den rigtige krop, vejede mellem 50-55, og nu har jeg så taget 20-25 kg på, imens jeg har været sammen med ham. så det er min helt egen skyld. o: han har måske været god til at hjælpe med at nedbryde min selvtillid, men jeg har størstedel af skylden, for som han siger, så elsker han min krop og vil ikke have, jeg skal ændre på mig selv.

Nej, men hvis han var glad for dig ville han da ikke behandle dig som han gør?????? 

Og man kan da godt finde selvværdet frem selvom man vejer mere end da i mødtes 

Anmeld

31. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Darling<3 skriver:

Altså nu får du den bare serveret - men der var jo en gang hvor du ikke havde mødt din nuværende kæreste endnu - var dit liv da dårligt Ig sket ikke godt??

Vil du virkelig nøjes med denne fyr som desværre nok ikke værdsætter dig så meget som han burde??

Anmeld

31. maj 2012

Kofoed.

Du må vælge hvad du vil, en gang for alle. Enten tilgiver du ham og aldrig igen nævner de ting her og i kommer videre sammen eller går du nu. Hvis i bliver sammen, sætter du en grænse, del ikke længere og den holder du, hvis han nu er dum nok til at overtræde den igen, han skal selvfølgelig vide hvor grænsen går.

Uanset hvad du vælger, så bliver det hårdt, kræver mange tåre og tillid til sig selv.

Håber du klare den, skriv endelig privat, hvis der er noget. Har selv været i noget ala det sammen og valgte ham.

Anmeld

1. juni 2012

frkanonym

mor:) skriver:

Det var nu heller ikke for at du skulle snage, men læste at i ikke anså disse ting som private og hvis du stadig har adgang til det, så virker det da ikke, som om han har noget at skjule.

Jeg ønsker dig alt held og lykke. Håber tilliden kommer 100% tilbage og at den ikke bliver misbrugt

nej, disse ting har aldrig været private ting for os, da vi ikke burde have noget at skjule for hinanden..

og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.