Så endte jeg her :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Bryndis

Stumpen skriver:

Sikke en situation du står i 

Jeg har desværre ikke noget jeg kan give dig, men tænker på det med forældremyndigheden - har du mon det på skrift eller på en eller anden kan få det?? Det er vidst ikke noget statsamtet vil se mildt på...

Vi har ikke været i statsamtet endnu. Men vi vil søge om fælles forældremyndighed og så er problemet bare hvor de skal have adresse henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Bryndis

Dorthe1986 skriver:

Ville mene det mest rimelige, ville være at slå halv skade. Især når i har børn sammen. Jeg har besluttet at stoppe forholdet til min søns far, og selvom de fleste ting i hjemmet er mit, så deler jeg stadig nogle af tingene med ham. Netop så det ikke bliver så svært at komme på fode og få indrettet et hjem, så han kan få sin søn på weekend når det er.

Ville ønske jeg havde nogle af de ting, du står og mangler...

Men jeg bor selv i Thisted, så hvis du skulle få brug for at snakke med en anden enlig mor, må du endelig sige til

og så får du lige en

Ja det ville det men så alligevel ikke. For jeg vil ikke kunne bære at skulle se på de ting hver dag når de plejede at være i vores fælles hjem.
Så jeg tror bare det er bedst at jeg skaber mit eget hjem med andre nye ting og får skabt en dejligt hjem til mine drenge.

Jo tak det ville da være rart med lidt info fra en som også er inde i det

Anmeld

31. maj 2012

wamse

Åhhh en masser af kram herfra

Anmeld

31. maj 2012

bøllen

Bryndis skriver:

Og jeg er så dybt ulykkelig over at det er sket. Men kæresten sagde stop for vores forhold i går da han ikke elsker mig mere
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har ikke sovet hele natten og tuder over det mindste og jeg skal slet ikke bære at se på mine egne børn fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at se dem hver dag når jeg flytter Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så fortvivlet lige nu og det gør bare så fucking ondt.

Men nu står jeg her og skal flytte og jeg mangler ALT!!!

Er der nogen der ligger inde med nogle af nedenstående ting til ikke for mange penge??:

-Sofa
-Sofabord
-Tv
-Tv-bord
-Spisebord med stole
-Klædeskabe x 3
-Børne møbler
-Lamper
-Højstol
-Persienner
-Gardiner til drenge
-Dvd-afspiller
-Skænk
-Reoler
-Støvsuger
-Vaskemaskine

Der kommer nok nogle flere ting efterhånden.

Og jeg bor i Thisted.

Kæmpe krammer til dig , hvor er det en trælst situation i er havnet i .

Jeg har en helt ny vaskemaskine tilsalg . Købt dec 2011 . Brugt 2-3 gange til 2500 kr.

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

Bøllen skriver:

Kæmpe krammer til dig , hvor er det en trælst situation i er havnet i .

Jeg har en helt ny vaskemaskine tilsalg . Købt dec 2011 . Brugt 2-3 gange til 2500 kr.

Så mange penge har jeg desværre ikke nu men vender i hvert fald tilbage når jeg har fået mere styr på hvad der skal ske

Tusind tak for din henvisning

Anmeld

31. maj 2012

Carl-Emil's mor

Bryndis skriver:

Vi har ikke været i statsamtet endnu. Men vi vil søge om fælles forældremyndighed og så er problemet bare hvor de skal have adresse henne.

altså det skal I ikke søge om - det har man pr automatik i danmark medmindre faren ikke står oplyst eller andet i den dur.. så snart han har vedkendt sig faderskabet som man skal lige efter børnene er født er den fælles

dernæst: hvis du skriftligt har fra ham at han skriver han køber dig ud mod du giver ham den fuldeforældremyndighed er det en god ide at gemme det ned til hvis I skal i statsamtet om dem..

Husk vær samarbejdsvillig og lad ham skabe sig - også selvom du synes det er hul i hovedet

sender dig oseaner af kram og tanker har desværre ingen af tingene og bor også i modsat ende af landet men ønsker dig held og lykke

Anmeld

31. maj 2012

bøllen

Bryndis skriver:

Så mange penge har jeg desværre ikke nu men vender i hvert fald tilbage når jeg har fået mere styr på hvad der skal ske

Tusind tak for din henvisning

Helt iorden 

Håber det løser sig

Anmeld

31. maj 2012

Klumpe-dumpe

Bryndis skriver:

Har du et billed af det?

Ja har sendt dig en email

Anmeld

1. juni 2012

Kløver

Bryndis skriver:

jjokøbkøbeddidig

Ja vi bor i eget hus. Jamen han havde tænkt sig at enten så skulle han købe mig ud så jeg blev gældfri + den fulde forældremyndighed eller også skulle vi begge flytte, sælge huset og begge stå med en gæld på 400.000 kr. og så fælles forældremyndighed. Og jeg vil hellere stå med en kæmpe gæld end at miste forældremyndigheden over mine børn.

Ja det bliver nok nemmere med tiden med hensyn til ikke at se børnene hele tiden men det ser ikke så lyst ud nu. Men det kommer nok hen af vejen når jeg har fået en dagligdag igen.
Og du har nok ret i at man så har nogle fridage til at få ordnet de praktiske ting så man kan nyde børnene når de er hos mig.

Jeg må tage de ting med som er mine og så må jeg finde nogle billige ting som jeg så kan skifte ud hen af vejen

Tusind tak for dine svar

Jeg Forstår ikke hvorfor han kun kan købe dig ud hvis han får fuld forældremyndighed ?

Var du i øvrigt interesseret i gratis vaskemaskine ?

Anmeld

1. juni 2012

Bryndis

Maja84 skriver:

Jeg Forstår ikke hvorfor han kun kan købe dig ud hvis han får fuld forældremyndighed ?

Var du i øvrigt interesseret i gratis vaskemaskine ?

Vi skal have fælles forældremyndighed. Han havde bare ikke lige tænkt den igennem da han nævnte det.

Og ja det er jeg bestemt hvis der ikke er vaskemaskine der hvor jeg flytter hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.