Så endte jeg her :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

ønskebørn74

Bryndis skriver:

Og jeg er så dybt ulykkelig over at det er sket. Men kæresten sagde stop for vores forhold i går da han ikke elsker mig mere
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har ikke sovet hele natten og tuder over det mindste og jeg skal slet ikke bære at se på mine egne børn fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at se dem hver dag når jeg flytter Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så fortvivlet lige nu og det gør bare så fucking ondt.

Men nu står jeg her og skal flytte og jeg mangler ALT!!!

Er der nogen der ligger inde med nogle af nedenstående ting til ikke for mange penge??:

-Sofa
-Sofabord
-Tv
-Tv-bord
-Spisebord med stole
-Klædeskabe x 3
-Børne møbler
-Lamper
-Højstol
-Persienner
-Gardiner til drenge
-Dvd-afspiller
-Skænk
-Reoler
-Støvsuger
-Vaskemaskine

Der kommer nok nogle flere ting efterhånden.

Og jeg bor i Thisted.

puha en omgang!!!

sådan en klaphat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Moar2011

ihh hvor gør det mig ondt at han bare fra den ene dag til den anden ikke elskede dig mere .. det må være rigtig hårdt at få den melding ud af det blå ..

håber i finder en løsning på flytningen og en måde at være der for børene så de ikke mærker det så voldsomt..

hmm ligger desværre ikke inde med nogen af de ting .. men kan din eks ikke hjælpe dig ? - du må da have nogen ting i huset som er dine ..

-held og lykke ..

Anmeld

31. maj 2012

Ditte-3

du får lige et stort  her fra

håber i finder ud af det på en god måde for børnenes skyld,

tinker bare deler i ikke inbo siden du mangler alt?

vi har da også lidt af vert vis det er men er fra ringkøbing

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

TR skriver:

Har du et billed af det?

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

Ditte-3 skriver:

du får lige et stort  her fra

håber i finder ud af det på en god måde for børnenes skyld,

tinker bare deler i ikke inbo siden du mangler alt?

vi har da også lidt af vert vis det er men er fra ringkøbing

Nej ikke rigtig for stort set alt er hans.

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

Babyklar skriver:

ihh hvor gør det mig ondt at han bare fra den ene dag til den anden ikke elskede dig mere .. det må være rigtig hårdt at få den melding ud af det blå ..

håber i finder en løsning på flytningen og en måde at være der for børene så de ikke mærker det så voldsomt..

hmm ligger desværre ikke inde med nogen af de ting .. men kan din eks ikke hjælpe dig ? - du må da have nogen ting i huset som er dine ..

-held og lykke ..

Han ejer stort set alle tingene og jeg tror ikke at han vil give det til mig for så skal han selv til og købe noget nyt.

Anmeld

31. maj 2012

Dorthe1986

Bryndis skriver:

Han ejer stort set alle tingene og jeg tror ikke at han vil give det til mig for så skal han selv til og købe noget nyt.

Ville mene det mest rimelige, ville være at slå halv skade. Især når i har børn sammen. Jeg har besluttet at stoppe forholdet til min søns far, og selvom de fleste ting i hjemmet er mit, så deler jeg stadig nogle af tingene med ham. Netop så det ikke bliver så svært at komme på fode og få indrettet et hjem, så han kan få sin søn på weekend når det er.

Ville ønske jeg havde nogle af de ting, du står og mangler...

Men jeg bor selv i Thisted, så hvis du skulle få brug for at snakke med en anden enlig mor, må du endelig sige til

og så får du lige en

Anmeld

31. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

31. maj 2012

Laulund87

Det er jeg rigtig ked af at høre!

Stod med en sofa for et par dage siden, men den er desværre lige givet væk Prøv at gå i genbrug?

Anmeld

31. maj 2012

Kløver

Kæmpe kram.
Hvor må det være frygteligt, selvom det jo kun er godt han er ærlig.

Kan anbefale ikeas højstole, de er super gode og koster kun 85 kr

Vi er derudover igang med at lave bryggers så skal have ny vaskemaskine da den vi har er topbetjent, skal lige høre manden om han har nogle planer eller om jeg må sælge den billigt eller evt give den væk
Det er en topbetjent aeg jeg har været super super glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.