Bryndis skriver:
Ja vi bor i eget hus. Jamen han havde tænkt sig at enten så skulle han købe mig ud så jeg blev gældfri + den fulde forældremyndighed eller også skulle vi begge flytte, sælge huset og begge stå med en gæld på 400.000 kr. og så fælles forældremyndighed. Og jeg vil hellere stå med en kæmpe gæld end at miste forældremyndigheden over mine børn.
Ja det bliver nok nemmere med tiden med hensyn til ikke at se børnene hele tiden men det ser ikke så lyst ud nu. Men det kommer nok hen af vejen når jeg har fået en dagligdag igen.
Og du har nok ret i at man så har nogle fridage til at få ordnet de praktiske ting så man kan nyde børnene når de er hos mig.
Jeg må tage de ting med som er mine og så må jeg finde nogle billige ting som jeg så kan skifte ud hen af vejen 
Tusind tak for dine svar 
Først en stor

Sikke en situation at stå i...
Men hva FANDEN ja undskyld, men hvad tænker han på... Man kan da ikke bare sådan bytte med forældremyndighed.. Jeg betaler dig ud, men så skal jeg have børnene... Det kan man da ikke... Hvis du køber ham ud, kan du så få den fulde forældremyndighed? Hvad tænker han på... Undskyld mig, men det fik da lige mit sind i kog...
For mig lyder det til at du hvis er bedre tjent end uden ham..
Håber du snart kommer på den anden side, så du kan nyde livet igen..
Anmeld