Så endte jeg her :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

birthee

Bryndis skriver:

Ja vi bor i eget hus. Jamen han havde tænkt sig at enten så skulle han købe mig ud så jeg blev gældfri + den fulde forældremyndighed eller også skulle vi begge flytte, sælge huset og begge stå med en gæld på 400.000 kr. og så fælles forældremyndighed. Og jeg vil hellere stå med en kæmpe gæld end at miste forældremyndigheden over mine børn.

Ja det bliver nok nemmere med tiden med hensyn til ikke at se børnene hele tiden men det ser ikke så lyst ud nu. Men det kommer nok hen af vejen når jeg har fået en dagligdag igen.
Og du har nok ret i at man så har nogle fridage til at få ordnet de praktiske ting så man kan nyde børnene når de er hos mig.

Jeg må tage de ting med som er mine og så må jeg finde nogle billige ting som jeg så kan skifte ud hen af vejen

Tusind tak for dine svar

Fuld forældremyndighed til ham, fordi han køber dig ud? Ved godt det ikke lige har noget med tråden at gøre, men det lyder da ikke som en særlig sjov aftale... Du skal have mange krammere herfra, så håber jeg I finder en løsning, der kommer til at fungere bedst mulig for alle involverede parter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Bryndis

birthee skriver:

Fuld forældremyndighed til ham, fordi han køber dig ud? Ved godt det ikke lige har noget med tråden at gøre, men det lyder da ikke som en særlig sjov aftale... Du skal have mange krammere herfra, så håber jeg I finder en løsning, der kommer til at fungere bedst mulig for alle involverede parter...

Nej præcis. Og den aftale gårjeg bestemt ikke med til. Vil ikke opgive mine børn for penge.

Anmeld

31. maj 2012

FamilenStorm

Bryndis skriver:

Ja vi bor i eget hus. Jamen han havde tænkt sig at enten så skulle han købe mig ud så jeg blev gældfri + den fulde forældremyndighed eller også skulle vi begge flytte, sælge huset og begge stå med en gæld på 400.000 kr. og så fælles forældremyndighed. Og jeg vil hellere stå med en kæmpe gæld end at miste forældremyndigheden over mine børn.

Ja det bliver nok nemmere med tiden med hensyn til ikke at se børnene hele tiden men det ser ikke så lyst ud nu. Men det kommer nok hen af vejen når jeg har fået en dagligdag igen.
Og du har nok ret i at man så har nogle fridage til at få ordnet de praktiske ting så man kan nyde børnene når de er hos mig.

Jeg må tage de ting med som er mine og så må jeg finde nogle billige ting som jeg så kan skifte ud hen af vejen

Tusind tak for dine svar

Først en stor Sikke en situation at stå i...

Men hva FANDEN ja undskyld, men hvad tænker han på... Man kan da ikke bare sådan bytte med forældremyndighed.. Jeg betaler dig ud, men så skal jeg have børnene... Det kan man da ikke... Hvis du køber ham ud, kan du så få den fulde forældremyndighed? Hvad tænker han på... Undskyld mig, men det fik da lige mit sind i kog...

For mig lyder det til at du hvis er bedre tjent end uden ham..

Håber du snart kommer på den anden side, så du kan nyde livet igen..

Anmeld

31. maj 2012

Darling<3

FamilenStorm skriver:

Først en stor Sikke en situation at stå i...

Men hva FANDEN ja undskyld, men hvad tænker han på... Man kan da ikke bare sådan bytte med forældremyndighed.. Jeg betaler dig ud, men så skal jeg have børnene... Det kan man da ikke... Hvis du køber ham ud, kan du så få den fulde forældremyndighed? Hvad tænker han på... Undskyld mig, men det fik da lige mit sind i kog...

For mig lyder det til at du hvis er bedre tjent end uden ham..

Håber du snart kommer på den anden side, så du kan nyde livet igen..

Nøjes bare med at lave denne

Siiiiiiiikke da en spasser nar af en "mand"

Anmeld

31. maj 2012

Klumpe-dumpe

Bryndis skriver:

Og jeg er så dybt ulykkelig over at det er sket. Men kæresten sagde stop for vores forhold i går da han ikke elsker mig mere
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har ikke sovet hele natten og tuder over det mindste og jeg skal slet ikke bære at se på mine egne børn fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at se dem hver dag når jeg flytter Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så fortvivlet lige nu og det gør bare så fucking ondt.

Men nu står jeg her og skal flytte og jeg mangler ALT!!!

Er der nogen der ligger inde med nogle af nedenstående ting til ikke for mange penge??:

-Sofa
-Sofabord
-Tv
-Tv-bord
-Spisebord med stole
-Klædeskabe x 3
-Børne møbler
-Lamper
-Højstol
-Persienner
-Gardiner til drenge
-Dvd-afspiller
-Skænk
-Reoler
-Støvsuger
-Vaskemaskine

Der kommer nok nogle flere ting efterhånden.

Og jeg bor i Thisted.

Jeg har et sofabord du må få kvit og frit - det er hvidt understel og glasplade.

Jeg har også et lille firkantet bord fra IKEA som kan bruges på et børneværelse - også kvit og frit.

Bor i Aalborg.

Anmeld

31. maj 2012

nusenjo88

Det er jeg rigtig ked af at høre! Du skal bestemt også ha en krammer herfra  

Jeg har en lampe fra IKEA med 4 skærme til (har en i helt rød der ikke er med på billedet. Den kan du få for 150 kr. (incl. skærmene)

Og så har jeg to rammer (også fra IKEA) som du må købe for 50 kr.

Jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind så hvis du sender mig din mail adresse så skal jeg nok sende billeder til dig

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

Ariel skriver:

Jeg har et sofabord du må få kvit og frit - det er hvidt understel og glasplade.

Jeg har også et lille firkantet bord fra IKEA som kan bruges på et børneværelse - også kvit og frit.

Bor i Aalborg.

Har du et billed af det?

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

nusenjo88 skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre! Du skal bestemt også ha en krammer herfra  

Jeg har en lampe fra IKEA med 4 skærme til (har en i helt rød der ikke er med på billedet. Den kan du få for 150 kr. (incl. skærmene)

Og så har jeg to rammer (også fra IKEA) som du må købe for 50 kr.

Jeg kan ikke finde ud af at sætte billeder ind så hvis du sender mig din mail adresse så skal jeg nok sende billeder til dig

Det lyder dejligt Min mail er bryndis.johannesen@live.dk

Anmeld

31. maj 2012

Annemor...

Bryndis skriver:

Og jeg er så dybt ulykkelig over at det er sket. Men kæresten sagde stop for vores forhold i går da han ikke elsker mig mere
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har ikke sovet hele natten og tuder over det mindste og jeg skal slet ikke bære at se på mine egne børn fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at se dem hver dag når jeg flytter Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så fortvivlet lige nu og det gør bare så fucking ondt.

Men nu står jeg her og skal flytte og jeg mangler ALT!!!

Er der nogen der ligger inde med nogle af nedenstående ting til ikke for mange penge??:

-Sofa
-Sofabord
-Tv
-Tv-bord
-Spisebord med stole
-Klædeskabe x 3
-Børne møbler
-Lamper
-Højstol
-Persienner
-Gardiner til drenge
-Dvd-afspiller
-Skænk
-Reoler
-Støvsuger
-Vaskemaskine

Der kommer nok nogle flere ting efterhånden.

Og jeg bor i Thisted.

Først et stort kram til dig, hvis det er så har jeg en loftlampe der bare ligger. Den er i hvid plast
Bor i Birkelse

Anmeld

31. maj 2012

Stumpen

Sikke en situation du står i 

Jeg har desværre ikke noget jeg kan give dig, men tænker på det med forældremyndigheden - har du mon det på skrift eller på en eller anden kan få det?? Det er vidst ikke noget statsamtet vil se mildt på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.