Så endte jeg her :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

TR

Bryndis skriver:

Har du et billed af det?

Jep, jeg har af noget af det, men det på mobilen ? :/ .. 

kan sende dem ? ..

Det spise bord jeg har, er vedhæftet, det kommer fra jysk billedet.

Har os et sofa bord i glas .! ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

FruK

Først...

Det er simpelthen ikke rimeligt, at du skal starte helt fra bunden og han kan beholde det hele, når I har haft et fælles hjem.

Han må også være interesseret i, at du kan komme nogenlunde fra start for dig selv, for børnenes skyld. De skal vel også have værelser begge steder...

Bor I i hus? Så må han købe dig ud, hvis du skal flytte, og så får du måske lidt at starte op med der.

Udover det, er der måske boligsikring, enligforsørgertillæg og børnepenge fra far. Ring til kommunen og bed om at tale med en sagesbehandler. De kan hjælpe dig med at finde ud af, hvad og hvordan.

Jeg kan godt huske tanken om ikke at skulle se sit barn hver dag. Det virker helt forfærdeligt og uoverskueligt. 
Jeg ved godt, at det er svært at tro, men man vænner sig til det. Og man kan endda komme til at nyde det!

Som alenemor er man meget begrænset, og tiden hvor ungerne er hos far, er der, hvor man kan gøre alt det, man ikke når, når de er hjemme, og man kun er sig selv til at tage sig af dem.

Jeg var alene med min søn fra han var 2 til 8 år, og jeg brugte tiden alene til en masse praktisk - indkøb, rengøring osv. Så jeg kunne koncentrere mig om sønnike, når han kom hjem. Og så kom jeg i fitnesscenter, på cafe med veninder, i byen, på dates osv.

Vi delte i øvrigt ALT lige over, møbler børneværelse, alt. Jeg manglede selvfølgelig stadig en del, men det blev fundet billigt brugt - eller gratis hos venner. Og så skiftede jeg ud hen ad vejen, når jeg fik råd.

Håber I finder ud af det på en god måde.  

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

TR skriver:

Jep, jeg har af noget af det, men det på mobilen ? :/ .. 

kan sende dem ? ..

Det spise bord jeg har, er vedhæftet, det kommer fra jysk billedet.

Har os et sofa bord i glas .! ..

Du må gerne sende billed til min mobil. 22338076.

Hvad skal du have for bordet?

Anmeld

31. maj 2012

Hulubulu86

Bryndis skriver:

Og jeg er så dybt ulykkelig over at det er sket. Men kæresten sagde stop for vores forhold i går da han ikke elsker mig mere
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har ikke sovet hele natten og tuder over det mindste og jeg skal slet ikke bære at se på mine egne børn fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at se dem hver dag når jeg flytter Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så fortvivlet lige nu og det gør bare så fucking ondt.

Men nu står jeg her og skal flytte og jeg mangler ALT!!!

Er der nogen der ligger inde med nogle af nedenstående ting til ikke for mange penge??:

-Sofa
-Sofabord
-Tv
-Tv-bord
-Spisebord med stole
-Klædeskabe x 3
-Børne møbler
-Lamper
-Højstol
-Persienner
-Gardiner til drenge
-Dvd-afspiller
-Skænk
-Reoler
-Støvsuger
-Vaskemaskine

Der kommer nok nogle flere ting efterhånden.

Og jeg bor i Thisted.

Hvis jeg husker rigtigt saa har jeg en sort Sony DVD-afspiller staaende hjemme hos min mor, den maa du gerne faa gratis (jeg betaler porto).

Jeg kan dog foerst sende i naeste uge da jeg ikke er i dk foer da, hvis det altsaa har interesse

Anmeld

31. maj 2012

TR

Bryndis skriver:

Du må gerne sende billed til min mobil. 22338076.

Hvad skal du have for bordet?

Oki, gør jeg med det samme

Jeg synes du skal se de ting jeg har og så finder vi ud af det, derefter

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

Dubai skriver:

Hvis jeg husker rigtigt saa har jeg en sort Sony DVD-afspiller staaende hjemme hos min mor, den maa du gerne faa gratis (jeg betaler porto).

Jeg kan dog foerst sende i naeste uge da jeg ikke er i dk foer da, hvis det altsaa har interesse

Det har meget stor interesse

Tusind tak

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

TR skriver:

Oki, gør jeg med det samme

Jeg synes du skal se de ting jeg har og så finder vi ud af det, derefter

Det lyder godt

Tusind tak

Anmeld

31. maj 2012

Bryndis

FruK skriver:

Først...

Det er simpelthen ikke rimeligt, at du skal starte helt fra bunden og han kan beholde det hele, når I har haft et fælles hjem.

Han må også være interesseret i, at du kan komme nogenlunde fra start for dig selv, for børnenes skyld. De skal vel også have værelser begge steder...

Bor I i hus? Så må han købe dig ud, hvis du skal flytte, og så får du måske lidt at starte op med der.

Udover det, er der måske boligsikring, enligforsørgertillæg og børnepenge fra far. Ring til kommunen og bed om at tale med en sagesbehandler. De kan hjælpe dig med at finde ud af, hvad og hvordan.

Jeg kan godt huske tanken om ikke at skulle se sit barn hver dag. Det virker helt forfærdeligt og uoverskueligt. 
Jeg ved godt, at det er svært at tro, men man vænner sig til det. Og man kan endda komme til at nyde det!

Som alenemor er man meget begrænset, og tiden hvor ungerne er hos far, er der, hvor man kan gøre alt det, man ikke når, når de er hjemme, og man kun er sig selv til at tage sig af dem.

Jeg var alene med min søn fra han var 2 til 8 år, og jeg brugte tiden alene til en masse praktisk - indkøb, rengøring osv. Så jeg kunne koncentrere mig om sønnike, når han kom hjem. Og så kom jeg i fitnesscenter, på cafe med veninder, i byen, på dates osv.

Vi delte i øvrigt ALT lige over, møbler børneværelse, alt. Jeg manglede selvfølgelig stadig en del, men det blev fundet billigt brugt - eller gratis hos venner. Og så skiftede jeg ud hen ad vejen, når jeg fik råd.

Håber I finder ud af det på en god måde.  

Ja vi bor i eget hus. Jamen han havde tænkt sig at enten så skulle han købe mig ud så jeg blev gældfri + den fulde forældremyndighed eller også skulle vi begge flytte, sælge huset og begge stå med en gæld på 400.000 kr. og så fælles forældremyndighed. Og jeg vil hellere stå med en kæmpe gæld end at miste forældremyndigheden over mine børn.

Ja det bliver nok nemmere med tiden med hensyn til ikke at se børnene hele tiden men det ser ikke så lyst ud nu. Men det kommer nok hen af vejen når jeg har fået en dagligdag igen.
Og du har nok ret i at man så har nogle fridage til at få ordnet de praktiske ting så man kan nyde børnene når de er hos mig.

Jeg må tage de ting med som er mine og så må jeg finde nogle billige ting som jeg så kan skifte ud hen af vejen

Tusind tak for dine svar

Anmeld

31. maj 2012

TR

Bryndis skriver:

Det lyder godt

Tusind tak

så lidt de er sendt !

Anmeld

31. maj 2012

Hulubulu86

Bryndis skriver:

Det har meget stor interesse

Tusind tak

Jeg skriver lige privat til dig saa

Foeler virkelig med dig, kan slet ikke forestille mig at skulle undvaere min soen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.