Så endte jeg her :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

TR

Bryndis skriver:

Vi skal have fælles forældremyndighed. Han havde bare ikke lige tænkt den igennem da han nævnte det.

Og ja det er jeg bestemt hvis der ikke er vaskemaskine der hvor jeg flytter hen.

Håber du har modtaget alle billederne jeg har sendt Idag håber der er noget du kan bruge .. Som sagt står det bare og fylder .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Kløver

Bryndis skriver:

Nejihu

Vi skal have fælles forældremyndighed. Han havde bare ikke lige tænkt den igennem da han nævnte det.

Og ja det er jeg bestemt hvis der ikke er vaskemaskine der hvor jeg flytter hen.

Nej, og har i fælles kan i jo bagefter finde ud af hvordan og hvorledes

Vaskemaskinen er en topbetjent AEG, du kan jo bare skrive. Vi skal bare være færdig med at sætte skabe osv ind i kælderen, så den nye vaskemaskine kan blive sat til.

Hvad mangler du ellers på listen, så kan jeg se om der er andet jeg kan bidrage med

Anmeld

2. juni 2012

DLM

ked af at høre situationen.

satser på at købe nyt tv i dag, så har jeg et jeg gerne vil af med hvis det er du har brug for et

Anmeld

2. juni 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc
Bryndis skriver:

Og jeg er så dybt ulykkelig over at det er sket. Men kæresten sagde stop for vores forhold i går da han ikke elsker mig mere
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har ikke sovet hele natten og tuder over det mindste og jeg skal slet ikke bære at se på mine egne børn fordi jeg ved at jeg ikke kommer til at se dem hver dag når jeg flytter Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så fortvivlet lige nu og det gør bare så fucking ondt.

Men nu står jeg her og skal flytte og jeg mangler ALT!!!

Er der nogen der ligger inde med nogle af nedenstående ting til ikke for mange penge??:

-Sofa
-Sofabord
-Tv
-Tv-bord
-Spisebord med stole
-Klædeskabe x 3
-Børne møbler
-Lamper
-Højstol
-Persienner
-Gardiner til drenge
-Dvd-afspiller
-Skænk
-Reoler
-Støvsuger
-Vaskemaskine

Der kommer nok nogle flere ting efterhånden.

Og jeg bor i Thisted.

Åhh nej du får et kæmpe 

Jeg har

Dvdafspiller

Sofa gruppe : 1 to pers. Og 1 tre pers.

Knus knus knus 

Anmeld

2. juni 2012

Bryndis

Bondeost skriver:

Åhh nej du får et kæmpe 

Jeg har

Dvdafspiller

Sofa gruppe : 1 to pers. Og 1 tre pers.

Knus knus knus 

Det kunne jeg nok godt bruge Har du et billed af det?

Anmeld

8. juni 2012

nusenjo88

Virkelig undskyld fordi jeg ikke har haft svaret  min mobil er gået i stykker og åbner stort set aldrig for computeren.. Jeg har desværre ikke lampen mere.. håber du har fundet en anden og at du trods omstændighederne er OK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.