dilemma i samvær med faster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

MortilElias2010

Stærkt gået  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

lio

Anonym skriver:

Lige netop, det er da hendes behov frem for deres bekvemmelighed

Altså min mor har 8 søskende, og jeg har da aldrig skullet på weekend hos dem alle, for at vi kunne få en relation

For pokker når der ikke kan garanteres for at hendes far ikke pludselig kommer der ud, men kun at de kører hende hjem, hvis han skulle dukke op, så bliver jeg jo også nød til at sikre bedst muligt, at hun ikke pludselig står og skal forholde sig til ham, før amtet har vurderet at det er forsvarligt

Synes du lyder til at have god fornuft med dig, forstår din bekymring fuldt ud.

Dog ved jeg din situation kan være svær, så sender en krammer

(been there)

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Stærkt gået  

Tak

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Synes du lyder til at have god fornuft med dig, forstår din bekymring fuldt ud.

Dog ved jeg din situation kan være svær, så sender en krammer

(been there)

Jeg er kun blevet mere sikker på mit valg nu, for har fået flere sms, hvos der bare smides anklager mod mig, og der er ingen former for villighed, til at komme her og besøge mit barn.

Fremtidige sms'er fra dem vil blive slettet, for indgår ikke i et dialog med nogle, der føler at de kan behandle mig sådan her

Anmeld

31. maj 2012

lio

Anonym skriver:

Jeg er kun blevet mere sikker på mit valg nu, for har fået flere sms, hvos der bare smides anklager mod mig, og der er ingen former for villighed, til at komme her og besøge mit barn.

Fremtidige sms'er fra dem vil blive slettet, for indgår ikke i et dialog med nogle, der føler at de kan behandle mig sådan her

Super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.