dilemma i samvær med faster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

UPDATE:
Jeg har fået respons nu, og der er ingen forståelse for min reaktion, de synes at jeg overreagerer. De vil ikke komme her ned og være sammen med min datter, for de synes det er for langt. De har selvfølgelig ret i, at der er langt (200 km hver vej), men det handler jo heller ikke om, at det skal være bekvemmeligt for dem, men hvad der er godt for mit barn

Kæft jeg synes det er vanskeligt altid, at vide hvad der er bedst

Jeg ønsker jo kun mit barn det aller aller bedste, intet mindre.....

Ville bare gi dig en
og sige at jeg synes det lyder til at du har truffet et rigtig fornuftigt valg, og at du på ingen måde synker ned på deres niveau.

Hvor er du sej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Jeg har kun én ting og sige, og det er: Gør hvad DU synes er bedst for DIN datter!

Det er dig der bestemmer, og jeg kan sidde og blive lidt  over at Faster ikke kan overholde det der er blevet sagt i amtet. Synes i hvert fald, at du skal tage fat i hende og så fortælle hende hvem der bestemmer og hvordan landet ligger. Selvfølgelig på en ordentlig måde, så der ikke kommer en hel krig ud af det.

Jeg er helt enig.

TS: Du kender din datter bedst, og hvis fasteren ikke kan acceptere det, jamen så må det jo blive hos dig, de ses fremover.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Ville bare gi dig en
og sige at jeg synes det lyder til at du har truffet et rigtig fornuftigt valg, og at du på ingen måde synker ned på deres niveau.

Hvor er du sej

Tak skal du have

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at det er det rigtige valg, for i de her sms flyver det med beskyldninger mod mig, og intet forståelse for at jeg selvfølgelig løbende vurderer, hvad der er bedst for mit barn

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Jeg er helt enig.

TS: Du kender din datter bedst, og hvis fasteren ikke kan acceptere det, jamen så må det jo blive hos dig, de ses fremover.

Tak

Jamen hun vil under ingen omstændigheder køre her ned, hun mener ikke at de kan få en ordenlig relation til hende på den måde, så hun siger nu, at det er min skyld at de ikke kan se hende.

Anmeld

30. maj 2012

trunte89

Anonym skriver:

UPDATE:
Jeg har fået respons nu, og der er ingen forståelse for min reaktion, de synes at jeg overreagerer. De vil ikke komme her ned og være sammen med min datter, for de synes det er for langt. De har selvfølgelig ret i, at der er langt (200 km hver vej), men det handler jo heller ikke om, at det skal være bekvemmeligt for dem, men hvad der er godt for mit barn

Kæft jeg synes det er vanskeligt altid, at vide hvad der er bedst

Jeg ønsker jo kun mit barn det aller aller bedste, intet mindre.....

Hvor er det bare tarveligt af dem! ( self forståeligt, at de ikke bliver glade over det ), men DU sætter din datters ve og vel forest, og sådan skal det være. Hvis de ikke vil komme til jer, så er det dem der vælger jer/ din datter fra. Du nægter dem ikke at ses.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Hvor er det bare tarveligt af dem! ( self forståeligt, at de ikke bliver glade over det ), men DU sætter din datters ve og vel forest, og sådan skal det være. Hvis de ikke vil komme til jer, så er det dem der vælger jer/ din datter fra. Du nægter dem ikke at ses.

Det er top lausy
Jeg fik af vide, at den eneste grund til at hun havde fået lov til at være der, var fordi jeg havde haft brug for aflastning Min datters velvære kommer ALTID før min egen. De synes så, at jeg burde have ladet være med at starte med at de så hende, når jeg ikke kunne lade dem se hende en hel weekend. Hun har altså kun været der EN hel weekend her i forrige weekend, så mere er det altså heller ikke + 1 enkelt overnatning i marts, and thats that Så har de været her 2-3 gange en lørdag.

Anmeld

30. maj 2012

trunte89

Anonym skriver:

Det er top lausy
Jeg fik af vide, at den eneste grund til at hun havde fået lov til at være der, var fordi jeg havde haft brug for aflastning Min datters velvære kommer ALTID før min egen. De synes så, at jeg burde have ladet være med at starte med at de så hende, når jeg ikke kunne lade dem se hende en hel weekend. Hun har altså kun været der EN hel weekend her i forrige weekend, så mere er det altså heller ikke + 1 enkelt overnatning i marts, and thats that Så har de været her 2-3 gange en lørdag.

Mon ikke!
Hvor er det dog lavt af hende at komme med div. beskyldninger fordi du siger stop.
Og det er altid nemt at være bagklog. Du havde nok næppe forudset, at hun skulle lave video mm til hendes far.
Du gør dt eneste rigtige for din datter nu. Så hold fast, og så vær ligeglad med hvad fasteren kommer med ( selvom det self kan være svært )

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Mon ikke!
Hvor er det dog lavt af hende at komme med div. beskyldninger fordi du siger stop.
Og det er altid nemt at være bagklog. Du havde nok næppe forudset, at hun skulle lave video mm til hendes far.
Du gør dt eneste rigtige for din datter nu. Så hold fast, og så vær ligeglad med hvad fasteren kommer med ( selvom det self kan være svært )

Ja jeg tager de beslutninger, som jeg vurderer er bedst for mit barn, og det er kun overfor hende, at jeg skal stå til ansvar, og jeg kan med hånden på hjertet sige til hende, at jeg har taget alle mine valg ud fra, hvad jeg mente var bedst for hende

Anmeld

30. maj 2012

trunte89

Anonym skriver:

Ja jeg tager de beslutninger, som jeg vurderer er bedst for mit barn, og det er kun overfor hende, at jeg skal stå til ansvar, og jeg kan med hånden på hjertet sige til hende, at jeg har taget alle mine valg ud fra, hvad jeg mente var bedst for hende

Præcis, det er det vigtigste!
Håber det hele løser sig for jer

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Præcis, det er det vigtigste!
Håber det hele løser sig for jer

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.