Jeg er sikker på, at du ved, hvad der er bedst for din datter! Og det skal faster på ingen måde underminere på den måde!
Hvorfor er det at faster har samvær? Er det fordi hun ikke har kontakt til sin far? eller er det noget statsamtet også har været inde over? Hvis det "bare" er fordi du har synes det var godt for din datter, at hun havde en relation til en del af hendes fars familie, så er det jo helt og holdent din beslutning, og hvis faster ikke kan overholde den aftale du har lavet med hende, jamen så kan din datter ikke komme hos hende, så enkelt er det!
Du kender din datter bedst! Tro på dig selv og følg din mavefornemmelse, den tager ALDRIG fejl!
Sender et kæmpe
i din retning, er sikker på du er stærk og kan klare det, selvom det er svært!
Samværet var noget som kom snigende ind af min bagdør, sådan føles det.
Da min datter i sommers startede med samvær med far, så fandt jeg ud af, at det betød at hun nogengange overnattede ved faster i stedet for. Det betød så at min datter altså begyndte at se dem, og hun synes jo de var super dejlige, for hun blev forkælet helt vildt.
Så lavede far lort igen, og blev fængslet igen, og de eneste min datter egenlig snakkede lidt om, var hendes faster. Så da de kontaktede mig, fordi de ville gerne se hende, så gik jeg meget nølende med til det
Mine grænser bliver slet ikke respekteret, for jeg har holdt på at det i lang tid skulle være her nede, men det gjorde de så nogle gange, og ville så have hende med der op(200 km herfra) Det gik jeg med til, fordi jeg tænkte det var mig, der var for pylleret, men det er det ikke, jeg ved bedst med min datter, for vi har været så meget igennem, at bare hun løfter et øjebryn, så ved jeg hvad det betyder.
Jeg har lige sendt en sms til hende, om at hun ikke længere kommer der op, men at de er velkomne til at besøge hende her, men puha ryster sgu helt af nervøsitet over reaktionen
Anmeld