dilemma i samvær med faster....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

tarkoflen

Jeg er sikker på, at du ved, hvad der er bedst for din datter! Og det skal faster på ingen måde underminere på den måde!

Hvorfor er det at faster har samvær? Er det fordi hun ikke har kontakt til sin far? eller er det noget statsamtet også har været inde over? Hvis det "bare" er fordi du har synes det var godt for din datter, at hun havde en relation til en del af hendes fars familie, så er det jo helt og holdent din beslutning, og hvis faster ikke kan overholde den aftale du har lavet med hende, jamen så kan din datter ikke komme hos hende, så enkelt er det!

Du kender din datter bedst! Tro på dig selv og følg din mavefornemmelse, den tager ALDRIG fejl!

Sender et kæmpe i din retning, er sikker på du er stærk og kan klare det, selvom det er svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Jeg synes det er en rigtig god plan du har. Og en der er god for din datter så hun satdig kan se sin faster, men at du samtidig skåner hende (og dig) for alle de andre oplevelser.

Tak skal du have

Så er sms'en sendt, og jeg sidder helt og ryster, fordi det er så grænseoverskridende for mig, at skulle være så kontant overfor et andet menneske.

Anmeld

28. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Jeg har sendt en sms til hende nu, for jeg bliver i den grad trynet, hvis jeg tager den over telefonen med hende

Jeg havde haft en samtale med hende for nyligt, hvor jeg lige præcis fortalte, hvilke vilkår der var omkring min datter, og det har de så valgt at ignorere

Jeg har skrevet at hun ikke mere kommer op på samvær, men at de er meget velkomne til at besøge hende her, men jeg kan garantere dig, at jeg får en sviner retur, det har hun nemlig gjort før, hvor hende og hendes mor brugte 1½ døgn på at sende ondskabsfulde sms til mig.

Op i r*ven med de skide smser. Hvis det havde været dem der var i din situation, er jeg næsten ret sikker på de havde handlet på samme måde!

Jeg synes det er SÅ fedt at du kan se det påvirker din datter og ikke vil gå med til det. Mange andre jeg kender, er skide ligeglade i situationer som denne!

til dig!

Anmeld

28. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har sendt en sms til hende nu, for jeg bliver i den grad trynet, hvis jeg tager den over telefonen med hende

Jeg havde haft en samtale med hende for nyligt, hvor jeg lige præcis fortalte, hvilke vilkår der var omkring min datter, og det har de så valgt at ignorere

Jeg har skrevet at hun ikke mere kommer op på samvær, men at de er meget velkomne til at besøge hende her, men jeg kan garantere dig, at jeg får en sviner retur, det har hun nemlig gjort før, hvor hende og hendes mor brugte 1½ døgn på at sende ondskabsfulde sms til mig.

Gem de smser og lad være med at gå ned på deres niveau! Hvis du kan fremvise smser af sådan en karakter og du ikke giver tilbage af samme skuffe, jamen så er det dig, der er den voksne og ansvarlige i forhold til din datter! Og så kan din ex nok heller ikke få lov til at bruge dem, som hjælp til at få samvær!

Anmeld

28. maj 2012

trunte89

Tak skal du have

Så er sms'en sendt, og jeg sidder helt og ryster, fordi det er så grænseoverskridende for mig, at skulle være så kontant overfor et andet menneske.

Årh, det kan jeg godt forstå.

Håber, at hun tager det pænt! Du nægter dem trods alt ikke kontakt.
Uanset hvad, gør du hvertfald det bedste for dit barn !

Anmeld

28. maj 2012

Nettemor

Anonym skriver:

Tak

Jeg dur simpelthen ikke til at tage snakken over telefonen med hende, så vil jeg ikke kunne gøre det over mail?
Jeg vil ikke ligge op til en debat, for det er min datter, og jeg ved bedst.
Så jeg vil bare informere om min beslutning.

Nu kan jeg se du har valgt at skrive en sms til hende. Det tror jeg er en fin måde. Ikke så upersonlig som mail. Men stadig lidt på afstand for dig..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er sikker på, at du ved, hvad der er bedst for din datter! Og det skal faster på ingen måde underminere på den måde!

Hvorfor er det at faster har samvær? Er det fordi hun ikke har kontakt til sin far? eller er det noget statsamtet også har været inde over? Hvis det "bare" er fordi du har synes det var godt for din datter, at hun havde en relation til en del af hendes fars familie, så er det jo helt og holdent din beslutning, og hvis faster ikke kan overholde den aftale du har lavet med hende, jamen så kan din datter ikke komme hos hende, så enkelt er det!

Du kender din datter bedst! Tro på dig selv og følg din mavefornemmelse, den tager ALDRIG fejl!

Sender et kæmpe i din retning, er sikker på du er stærk og kan klare det, selvom det er svært!

Samværet var noget som kom snigende ind af min bagdør, sådan føles det.
Da min datter i sommers startede med samvær med far, så fandt jeg ud af, at det betød at hun nogengange overnattede ved faster i stedet for. Det betød så at min datter altså begyndte at se dem, og hun synes jo de var super dejlige, for hun blev forkælet helt vildt.
Så lavede far lort igen, og blev fængslet igen, og de eneste min datter egenlig snakkede lidt om, var hendes faster. Så da de kontaktede mig, fordi de ville gerne se hende, så gik jeg meget nølende med til det

Mine grænser bliver slet ikke respekteret, for jeg har holdt på at det i lang tid skulle være her nede, men det gjorde de så nogle gange, og ville så have hende med der op(200 km herfra) Det gik jeg med til, fordi jeg tænkte det var mig, der var for pylleret, men det er det ikke, jeg ved bedst med min datter, for vi har været så meget igennem, at bare hun løfter et øjebryn, så ved jeg hvad det betyder.

Jeg har lige sendt en sms til hende, om at hun ikke længere kommer der op, men at de er velkomne til at besøge hende her, men puha ryster sgu helt af nervøsitet over reaktionen

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Op i r*ven med de skide smser. Hvis det havde været dem der var i din situation, er jeg næsten ret sikker på de havde handlet på samme måde!

Jeg synes det er SÅ fedt at du kan se det påvirker din datter og ikke vil gå med til det. Mange andre jeg kender, er skide ligeglade i situationer som denne!

til dig!

Tak skal du have

Dette her er simpelthen et opgør jeg skal tage med dem, fordi jeg går alt for meget på kompromis med, hvad jeg mener er godt for min datter.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Nettemor skriver:

Nu kan jeg se du har valgt at skrive en sms til hende. Det tror jeg er en fin måde. Ikke så upersonlig som mail. Men stadig lidt på afstand for dig..

Tak skal du have

Jeg har bare en erfarring med denne her familie, at de i den grad bliver personlige, når man gør noget andet end de vil, så for at beskytte mig selv bedst muligt, så skal den være på skrift, for ellers bliver jeg simpelthen ramt, og mine børn er her også, og de skal ikke i klemme i noget der siges

Puha det er sgu ikke let at følge sit eget hjerte altid, men jeg knokler r**** ud af bukserne, for at ændre nogle ting

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Årh, det kan jeg godt forstå.

Håber, at hun tager det pænt! Du nægter dem trods alt ikke kontakt.
Uanset hvad, gør du hvertfald det bedste for dit barn !

Tak skal du have

Ja jeg har mit barns ve og vel i mente altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.