Borgerlig vielse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Chili

Maja84 skriver:

hvor vildt har aldrig hørt om det før, men ja tror også præsten har noget at skulle have sagt

Synes også det var lidt overdrevet ...

Men ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kløver

Chili skriver:

Synes også det var lidt overdrevet ...

Men ja

men kan måske forstå det hvis det er nogle vilde skrigfarver, havde en fra min klasse som blev konfirmeret i en karrygul jakke

Anmeld

28. maj 2012

Chili

Maja84 skriver:

men kan måske forstå det hvis det er nogle vilde skrigfarver, havde en fra min klasse som blev konfirmeret i en karrygul jakke

Haha  Det var ikke lige mit første valg  

Men ja, der må vel være nogle regler, kun fair nok synes jeg

Anmeld

28. maj 2012

Kløver

Chili skriver:

Haha  Det var ikke lige mit første valg  

Men ja, der må vel være nogle regler, kun fair nok synes jeg

tror også det har været en af hans storbrødres aflagte, de var 4 børn, og havde ikke mange penge, men ja den skilte sig pænt meget ud mellem os andre

Anmeld

28. maj 2012

Chili

Maja84 skriver:

tror også det har været en af hans storbrødres aflagte, de var 4 børn, og havde ikke mange penge, men ja den skilte sig pænt meget ud mellem os andre

HAHA, Griner

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Chili skriver:

Præsten bestemmer  

Så prøv at forhør dig hos ham/hende, hvis i har besluttet jer for kirke

Kirken er bestilt men vi kan først til næste år få at vide hvem præsten vil være. Men ellers må de vel kende noget til det på kirkekontoret

Anmeld

28. maj 2012

Chili

Anonym skriver:

Kirken er bestilt men vi kan først til næste år få at vide hvem præsten vil være. Men ellers må de vel kende noget til det på kirkekontoret

Ja, og ellers spørg den nuværende præst, det kan være kirken har en fælles holdning

Jeg er selv blevet gift på rådhuset for snart 2 år siden, og jeg vil så gerne giftes i kirke når vi har råd til et kæmpe bryllup, så jeg håber i hvert fald jeg må bære en hvid kjole  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.