Hun er utrøstelig medmindre jeg ammer hende.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

JH12

Tulle28 skriver:

Ihhh nu har jeg lige læst alle indlæggene og jeg bliver så gal på din SP! Sikke da noget pladder altså! De skemaer de går ud fra er baseret å børn der får MME og ikke MM, dvs. Du kan ikke bruge det til noget, fordi ammebørn har deres helt egne kurver. Jeg synes virkelig du skal amme alt det du orker og prøv at spørge på ammenet.dk, hvi du har spørgsmål, de kan meget bedre hjælpe dig.

Kram igen:-)

Har aldrig hørt om ammenet.dk det kunne være jeg lige skulle tjekke det ud
Jeg ammer også hvergang hun vil, dog prøver jeg alverdens ting først, men så ender det med hun bliver total ulykkelig og total hysterisk, også for hun mad, for så kan jeg slet ikke trøste hende på en anden måde.. Og det virker også som tortur / børne mishandling at det skal så langt ud, for at jeg kan prøve at gøre hvad sp har rådet os til .. Og det ender ALTID ud i en amning alligvel ..

Men som første gangs mor vil man helst ikke gøre noget forkert, og man tror da ens sp har styr på sit fag ..

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

JH12

Amandas-mor skriver:

Når du har så rigeligt med mælk og hvis du kan hænge sammen til at amme ofte, så ville jeg klart råde dig til at amme løs hver gang hun beder om det. Det ville være fuldstændig forfærdeligt både for amningen der skal rigtig i gang og for din datter hvis du begynder at skære ned på måltiderne i stedet for at give hende når hun beder om det

Det råd du har fået af din sp er meget gammeldags og jeg er faktisk rigtig rystet over at hun kan finde på at råde på den måde  

Det du skal huske på er at du er den eneste i hele verden som er mor til din datter. Du ved bedre end alle andre hvad hun har brug for. Du skal bare følge dit instinkt. Det er meget mere værd end alle mulige sp'er og børnebøger osv, for der er alligevel så mange forskellige meninger og man kan ikke få en universal-manual til et barn, for alle børn er forskellige. Men du ved som mor hvad der er det rigtige for hende. Jeg tror på at man som mor skal aflæse sit barn og vurdere hvornår det er glad og tilfreds osv og så søge at følge den vej der fører til det

Mht vand og sukkervand osv, så forstår jeg godt at din datter ikke vil vide af det. Det er slet ikke relevant (i mine øjne) at give hende det endnu, hun er lige nu designet til at få mme eller modermælk og intet andet.

Håber at du finder en god løsning

Hendes mor og amning er det der fungere i hendes verden, og mælk er Inter problem og jeg synes det er rigtig hyggeligt at amme mit barn, så det er der også massere af overskud og mod til, også selvom det er meget ofte ..

Anmeld

27. maj 2012

Tona

Joyce1986 skriver:

Hendes mor og amning er det der fungere i hendes verden, og mælk er Inter problem og jeg synes det er rigtig hyggeligt at amme mit barn, så det er der også massere af overskud og mod til, også selvom det er meget ofte ..

Så er det jo bare det du skal holde fast i

Anmeld

27. maj 2012

Kløver

Joyce1986 skriver:

ddedetihjælpehjælhjælphjælpehjælpermmemen

Jeg har prøvet at give vand, og det vil hun ikke have, næste gang prøver vi med noget vand med lidt sukker

Håber det hjælper, men varmen gør det nok ikke bedre, og måske der også er tigerspring indover

Anmeld

28. maj 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Min datter gider slet ikke det der vand, vi har prøvet nogle gange, men uden held .. Så vi vil prøve med noget sukkervand

Det er heller ik det samme som mælk Lucas er heller ik glad for det, men det ryger da ned. 

Anmeld

28. maj 2012

JH12

EKBJ skriver:

Det er heller ik det samme som mælk Lucas er heller ik glad for det, men det ryger da ned. 

Vi kan slet ikke få hende til at drikke det, hun bliver total hysterisk hvis vi prøver ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.