Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aagaard skriver: Jeg er ikke imponeret over UKs sang og nej han er klam ham ungaren!!
Jeg er ikke imponeret over UKs sang og nej han er klam ham ungaren!!
hahaha... Sad præcis og tænkte det samme!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: HVEM skal se det med mig i aften??? Har lagt en flaske asti på køl og sidder bare og HÅBER på at Silas snart falder i søvn så jeg kan sidde og hygge mig med et glas og bare hygge mig.... Who's with me??
HVEM skal se det med mig i aften???
Har lagt en flaske asti på køl og sidder bare og HÅBER på at Silas snart falder i søvn så jeg kan sidde og hygge mig med et glas og bare hygge mig.... Who's with me??
AAAAAaaAAAaAaAAAAaaaaaAAaAAAaaAaaaaAAAAAAAAAAAAAAAaaaaAAAAAA-lbanien.... Hold da op.... Hahahahaha!!!
Jeg ser det også!! Med nybagt banankage.. Lillemanden nåede lige præcis at falde i søvn 10min inden det startede..
Og NEJ jeg kan ikke lide sang nr. 3, fra Albanien, hun kommer godt nok ud nogle steder hvor det blir helt falsk og skingert..
Gaaaaaab ja sikke en sang at starte ud med
Muhmi skriver: AAAAAaaAAAaAaAAAAaaaaaAAaAAAaaAaaaaAAAAAAAAAAAAAAAaaaaAAAAAA-lbanien.... Hold da op.... Hahahahaha!!!
Babymor2010 skriver: Gaaaaaab ja sikke en sang at starte ud med
Aagaard skriver: Fin sang - flot, men ikke en vinder!
Fin sang - flot, men ikke en vinder!
Nope
OH YEAH DISCO'S BACK!!! Sang nummer fire er sgu da god... Men han er nu lidt for fimset og det er sangen egentlig også... Der skulle LIIIIIDT mere pondus i... Så havde den været GOD!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128