Melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Frejsmor

Babymor2010 skriver:

Haha første gang jeg hører dem synge... Ohhh gang i dem!

Hehe nemlig, de er ski nogle friske nogen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

Okay de er sgu søde, men hold nu KÆFT hvor er det bare SÅ meget et trick for at komme til at vinde... Bedstemødre med partyfarver.... Jajajaja.... Der skal mere til at narre mig

Tænker det samme - håber altså ikke de går hen og vinder det hele... 

Anmeld

26. maj 2012

Aagaard

Nej den fra Island er flot!

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Aagaard skriver:

Jep 

Anmeld

26. maj 2012

Frejsmor

Muhmi skriver:

Okay de er sgu søde, men hold nu KÆFT hvor er det bare SÅ meget et trick for at komme til at vinde... Bedstemødre med partyfarver.... Jajajaja.... Der skal mere til at narre mig

Hehe jeg ville også mene det kræver lidt mere end kage og nuttethed at vinde et melodi grandprix, så lad os da håbe at jurierne i diverse lande i det mindste sætter foden ned..

Anmeld

26. maj 2012

Fenja09

Normalt gider jeg ikke se det, men vores alternativ er sport, da vi ikke har så mange kanaler. Så ja, jeg ser det - kunne dog tænkes der blev sat en film på i stedet. Synes ikke der er særlig meget ved MGP mere. Idag synger de fleste på engelsk istedet for deres modersmål og det var bare sjovere før det, synes jeg

/Fenja

Anmeld

26. maj 2012

Frejsmor

Aagaard skriver:

Ja det er sådan en af de der rigtig typiske romantiske duetter, det er ikke et rigtigt melodi grandprix uden.. I like!!!

Anmeld

26. maj 2012

Mette.

Muhmi skriver:

HVEM skal se det med mig i aften???

Har lagt en flaske asti på køl og sidder bare og HÅBER på at Silas snart falder i søvn så jeg kan sidde og hygge mig med et glas og bare hygge mig.... Who's with me??

Er det den endelig finale i aften eller kun semifinale nr.2?  Dumt spørgsmål fra en spm virkelig ikke har styr på det. 

Anmeld

26. maj 2012

Aagaard

Mette. skriver:

Er det den endelig finale i aften eller kun semifinale nr.2?  Dumt spørgsmål fra en spm virkelig ikke har styr på det. 

Deter finalos!

Anmeld

26. maj 2012

Frejsmor

Mette. skriver:

Endelig finale!!! Det er altid om lørdagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.