Melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

AnonymMor

Jeg sidder bare og venter på det starter Hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Jaaaaaaaaaah, du kan faktisk nå at komme forbi, så kan vi to se det sammen, drikke asti og hygge hahah

Årh det kunne være sindsygt hyggeligt. Hvis ikke det var fordi:

a. Jeg er smadret

b. vi har lånebarn og skal på tur imorgen tidlig formiddag

c. min bil er kaput  Så har lånt en bil så vi kan komme afsted imorgen.. Men vil helst ikke køre for meget i den

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Hvor er det godt jeg ikke skal sidde helt alene alligevel hihihi... Det ser dog ikke ud til at der er udsigt til at Silas snart falder i søvn... Så må astien jo vente til vi vinder i aften

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Årh det kunne være sindsygt hyggeligt. Hvis ikke det var fordi:

a. Jeg er smadret

b. vi har lånebarn og skal på tur imorgen tidlig formiddag

c. min bil er kaput  Så har lånt en bil så vi kan komme afsted imorgen.. Men vil helst ikke køre for meget i den

Orv ej søde, det skal du da ikke tænke på, det var sådan lidt for sjov agtig, men havde du sagt ja, så havde den gjalt Thihi... Det gør vi bare til næste år så

Så sørger jeg for at Silas bliver passet af sin farmand og så kan vi to bare råhygge med melodi grand prix Thihi

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Orv ej søde, det skal du da ikke tænke på, det var sådan lidt for sjov agtig, men havde du sagt ja, så havde den gjalt Thihi... Det gør vi bare til næste år så

Så sørger jeg for at Silas bliver passet af sin farmand og så kan vi to bare råhygge med melodi grand prix Thihi

Den er jeg med på Du skal bare minde mig på det for kan jó ikke huske sådan noget med hvornår der er melodi grand prix

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Muhmi skriver:

HVEM skal se det med mig i aften???

Har lagt en flaske asti på køl og sidder bare og HÅBER på at Silas snart falder i søvn så jeg kan sidde og hygge mig med et glas og bare hygge mig.... Who's with me??

I'm with you 

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

I'm with you 

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Den er jeg med på Du skal bare minde mig på det for kan jó ikke huske sådan noget med hvornår der er melodi grand prix

Haha, ej den er jeg med på... Jeg går ALTID flere uger før og siger: NU må det snart være NU at, der er melodundegrandprix!

Tror jeg har misset det et år af hele min levetid hahaha...

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Haha, ej den er jeg med på... Jeg går ALTID flere uger før og siger: NU må det snart være NU at, der er melodundegrandprix!

Tror jeg har misset det et år af hele min levetid hahaha...

Jeg har som regel ikke set det  Jeg synes egentlig det er mega hyggeligt men jeg glemmer det altid..

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Så er der linet op til hygge, kaffe, baileys og et glas asti.... Så kan jeg bare lade hyggen drøne ind over mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.