Melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.480 visninger
225 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Muhmi

HVEM skal se det med mig i aften???

Har lagt en flaske asti på køl og sidder bare og HÅBER på at Silas snart falder i søvn så jeg kan sidde og hygge mig med et glas og bare hygge mig.... Who's with me??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Nettemor

Hvornår kommer det?  Jeg har aldrig haft så meget styr på det. Er det den danske eller internationale? Og hvis det er det sidste er DK så med?

Anmeld

26. maj 2012

Aagaard

Det er JEG! Der er stægt bacon til gurmet toast (som er vores spicielle udvidede toast koncept)
Der er en lækker mørk øl på vej til den rigtige temperatur og så skal jeg bare side og hygge mig med MGP!

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Hvornår kommer det?  Jeg har aldrig haft så meget styr på det. Er det den danske eller internationale? Og hvis det er det sidste er DK så med?

Kl. 21 Danmark ER med og er én af farvoritterne

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Aagaard skriver:

Det er JEG! Der er stægt bacon til gurmet toast (som er vores spicielle udvidede toast koncept)
Der er en lækker mørk øl på vej til den rigtige temperatur og så skal jeg bare side og hygge mig med MGP!

Juhuuu!!!! Fedt, så kan vi sidde og skåle og snakke om sangene herinde Hihihi,,, Det er nemlig LIDT kedeligt at se HELT alene, så hvis jeg har nogle tøser med herinde så er det ok

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

Muhmi skriver:

Kl. 21 Danmark ER med og er én af farvoritterne

Det kunne da være vi skulle se det i aften..

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Det kunne da være vi skulle se det i aften..

Jaaaaaaaaaah, du kan faktisk nå at komme forbi, så kan vi to se det sammen, drikke asti og hygge hahah

Anmeld

26. maj 2012

LouiseRH

Det er en fast tradition fra jeg var lille - så selvfølgelig skal jeg da se det

Anmeld

26. maj 2012

Ilya

Min FORLOVEDE er kæmpe melodi grand prix-fan, så jeg har indvilget i at se det for hans skyld. Hihi

Så den skal stå på råhygge i aften! 

Anmeld

26. maj 2012

Annana89

Jeg forstår slet ikke vi stadig deltager i det! sys det er blevet så useriøst med årene og sys mange af de deltagere vi har stillet op med har været direkte flovt.

Men hende Soluna er nu ikke en af de slemme, den er sårn rimelig ok at deltage med

Tror ikke selv jeg skal se det men holder selvf. med DK nu vi stadig deltager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.