Melodi grand prix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Silas&Mille

nu fik jeg hørt den I skrev om med One Republic, der skal minde om den danske sang.

Men jeg synes altså ikke den danske minder så meget om den 

eller er der noget jeg har  midforstået i det I har skrevet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

God film 

Ja ikke  

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

nu fik jeg hørt den I skrev om med One Republic, der skal minde om den danske sang.

Dobbelt

Anmeld

27. maj 2012

Muhmi

Silas&Mille skriver:

Det synes jeg heller ikke... hehe

Anmeld

27. maj 2012

Silas&Mille

Muhmi skriver:

Det synes jeg heller ikke... hehe

Godt så er det ikke kun mig

Tænker også lidt, rigtig meget af det musik der er med i meldi grand prix i dag minder jo meget om det musik vi ellers hører, men det er jo også klart når det er det der sælger

Anmeld

27. maj 2012

wamse

Jeg har jordens ringeste musiksmag, ihvertfald i sammenligning med det musik der scorer mange points ved grand prix

Sådan en som den russiske sang var da total dårlig Ja de var da vældig søde de gamle damer, men det handler jo ikke om det men musikken.

Jeg har ikke set grand prix i flere år, fordi jeg slet ikke fatter det musik, og efter i går blev jeg bekræftet at det stadig forholder sig sådan

Jeg synes den danske sang var rigtig god, og en sang der er til at holde ud at høre, selv flere år efter

Anmeld

27. maj 2012

Clisolka

wamse skriver:

Jeg har jordens ringeste musiksmag, ihvertfald i sammenligning med det musik der scorer mange points ved grand prix

Sådan en som den russiske sang var da total dårlig Ja de var da vældig søde de gamle damer, men det handler jo ikke om det men musikken.

Jeg har ikke set grand prix i flere år, fordi jeg slet ikke fatter det musik, og efter i går blev jeg bekræftet at det stadig forholder sig sådan

Jeg synes den danske sang var rigtig god, og en sang der er til at holde ud at høre, selv flere år efter

Jeg tog selv en pause sidste år, men i år måtte jeg se det - og endnu en gang blev jeg skuffet over musikken. Og ja, jeg giver dig ret i den russiske - jeg tror kun de scorede point pga. sødhed, men det er ikke det det handler om  Det havde vi også en debat om i aftes da de var på skærmen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.