Nogen der kender dette trælegetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ej ja godt der ik skete noget med jeres hus også! Håber ik at Albert var alt for bange! Men ja efiektiv måde at lære at sige brandbil på! 

Må håber at de ku rede nogen af deres vigtig ting. Har de fundet ud af hvorfor der gik ild i huset? X

Albert tog det hele i stiv arm.. Han var dybt fasineret af brandbilerne og brandmændene lige uden for vinduet og de var så søde at komme hen og banke på ruden hvor han stod og sige Hej til ham.. Og da vi gik i seng igen omkring kl 2 ville han ikke med for det var alt for spændende til bare at ligge og sove..

Naboerne, deres andre naboer og Morten rendte pendulfart ind og ud af huset og fik billeder, vigtige papir og andet ud af huset så længe de fik lov og de sidste dage har de fået hentet andre vigtige ting ud.. Men tror ikke de må tømme huset endnu da forsikringen skal se det.. Så vidt jeg ved så er det deres pillefyr der har startet det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Albert tog det hele i stiv arm.. Han var dybt fasineret af brandbilerne og brandmændene lige uden for vinduet og de var så søde at komme hen og banke på ruden hvor han stod og sige Hej til ham.. Og da vi gik i seng igen omkring kl 2 ville han ikke med for det var alt for spændende til bare at ligge og sove..

Naboerne, deres andre naboer og Morten rendte pendulfart ind og ud af huset og fik billeder, vigtige papir og andet ud af huset så længe de fik lov og de sidste dage har de fået hentet andre vigtige ting ud.. Men tror ikke de må tømme huset endnu da forsikringen skal se det.. Så vidt jeg ved så er det deres pillefyr der har startet det hele..

Det var godt de nåede at få nogle ting med ud og at der ik skete noget med nogen!! 

Må simpelhen være så frygteligt at se sit hjem gå op i flammer!

Kommer du snart til Herning? Regner med at tage ned til Allan i løbet af ugen og købe noget støvle imprægnering, så vi ka blive vinter klar x

Anmeld

23. september 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Det var godt de nåede at få nogle ting med ud og at der ik skete noget med nogen!! 

Må simpelhen være så frygteligt at se sit hjem gå op i flammer!

Kommer du snart til Herning? Regner med at tage ned til Allan i løbet af ugen og købe noget støvle imprægnering, så vi ka blive vinter klar x

Ja hvad skulle vi gøre uden impregnering.. Har også lige et par vintersko han skal kigge på for at finde ud af om det er rigtig læder, for så skal de hvis have en omgang læderfedt inden de skal med ud og gå..

Kommer desværre ikke til Herning i næste uge, jeg er i aktivering hos Falck.. Og der skal jeg være hele næste uge også..

Anmeld

23. september 2012

Pige2009

Kvist skriver:

Ja det har jeg godt set noget om.. Sys bare det ser ud som om at det Pewesti laver er i papkasser mens den jeg har er i en trækasse..

Det på billedet i linket er i trækasse 

Anmeld

23. september 2012

Isabella_mor

Kvist skriver:

Ja det må man nok sige.. Har snakket med Larry og legetøjet vil nu blive genforenet med sin oprindelige ejermand

hvor er det sejt. det må være utrolig vildt for ejeren Larry at få noget af din barndom igen... 

Anmeld

23. september 2012

StineW79

Kvist skriver:

Ja hvad skulle vi gøre uden impregnering.. Har også lige et par vintersko han skal kigge på for at finde ud af om det er rigtig læder, for så skal de hvis have en omgang læderfedt inden de skal med ud og gå..

Kommer desværre ikke til Herning i næste uge, jeg er i aktivering hos Falck.. Og der skal jeg være hele næste uge også..

Hvor er du heldig! Så ka du jo næsten følge i din fars fodspor?! Vil du gerne være Falck redder? X

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Laulund87 skriver:

Hmm helt ærligt ville du forlange noget når det er den oprindelige ejermand? Kan forstå man er meget taknemmelig og måske giver en findeløn, som jeg kan læse at han nok gør, men jeg har alligevel for meget moral til at ville forlange penge for det

Sorry TS for sidespor, men måtte lige kommentere det. Synes det er det helt rigtige at gøre og rigtig flot at du giver det tilbage til rette ejermand

Anmeld

24. september 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Hvor er du heldig! Så ka du jo næsten følge i din fars fodspor?! Vil du gerne være Falck redder? X

Hm ved nu ikke hvor heldig jeg er.. Vil ikke være Falck redder.. Sidder på deres kontor.. Og er her kun fordi jeg skal iflg. kommunen.. En aktivering er jo noget der gerne skal føre til job, men det gør den her ikke.. De har slet slet ikke nok.. Der er ikke mere at lave så sidder egentlig bare og kigger ud i luften.. Men de er super søde..

Anmeld

24. september 2012

StineW79

Kvist skriver:

Hm ved nu ikke hvor heldig jeg er.. Vil ikke være Falck redder.. Sidder på deres kontor.. Og er her kun fordi jeg skal iflg. kommunen.. En aktivering er jo noget der gerne skal føre til job, men det gør den her ikke.. De har slet slet ikke nok.. Der er ikke mere at lave så sidder egentlig bare og kigger ud i luften.. Men de er super søde..

Øv nej så er det ik så fedt, hvis der alligevel ik er job udsigter. Træls at du ik lige ka finde noget! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.