Nogen der kender dette trælegetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

Miss Kat

Kvist skriver:

Selvfølgelig skal han da have det retur.. Jeg har bare haft det til at ligge i en kasse og ikke rigtig vidst hvad jeg skulle stille op med det.. For sys også det var synd at give det til min søn på 2, han ville jo bare få ødelagt det.. Men det lidt sjovt, for legetøjet har været i mine tanker de sidste par dage fordi jeg gerne vil have ryddet lidt ud,opg så skriver den oprindelige ejermand lige.. Det næsten for godt til at være sandt

Ja, jeg tænkte også først: "What are the odds?? - historie til Familiejournalen!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

FamilenStorm

Miss Kat skriver:

Ja, jeg tænkte også først: "What are the odds?? - historie til Familiejournalen!"

Især fordi jan kun lige har oprettet sig idag, så der må virkelig være nogle ovenfra der ønsker han fandt sit legetøj igen :-)

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej det er da for pudsigt!! Det er da lige en historie for theis's far. Må jeg fortælle den til ham? X

Anmeld

22. september 2012

Kvist

FamilenStorm skriver:

Især fordi jan kun lige har oprettet sig idag, så der må virkelig være nogle ovenfra der ønsker han fandt sit legetøj igen :-)

Han har været inde på Google og søge på sit navn og er på den måde stødt på denne tråd på dette forum da jeg har skrevet hele hans navn i et af mine indlæg.. Derefter har han oprettet sig for at skrive til mig

Anmeld

22. september 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ej det er da for pudsigt!! Det er da lige en historie for theis's far. Må jeg fortælle den til ham? X

Hvad laver Theis's far??

Anmeld

22. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Hvad laver Theis's far??

Journalist på Herning folkeblad. Hvordan gik det med naboens hus?x

Anmeld

22. september 2012

Laulund87

Aisha skriver:

Har du ikke fået noget for det?

Hmm helt ærligt ville du forlange noget når det er den oprindelige ejermand? Kan forstå man er meget taknemmelig og måske giver en findeløn, som jeg kan læse at han nok gør, men jeg har alligevel for meget moral til at ville forlange penge for det

Sorry TS for sidespor, men måtte lige kommentere det. Synes det er det helt rigtige at gøre og rigtig flot at du giver det tilbage til rette ejermand

Anmeld

22. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Laulund87 skriver:

Hmm helt ærligt ville du forlange noget når det er den oprindelige ejermand? Kan forstå man er meget taknemmelig og måske giver en findeløn, som jeg kan læse at han nok gør, men jeg har alligevel for meget moral til at ville forlange penge for det

Sorry TS for sidespor, men måtte lige kommentere det. Synes det er det helt rigtige at gøre og rigtig flot at du giver det tilbage til rette ejermand

Altså hendes kæreste har købt huset på auktion og derefter tømt det for inventar så er det også hendes beslutning hvad hun vil gøre med det. Hvis det var mig i den situation og den ting kunne sælges havde jeg nok gjort det  Men der er vi så forskellige. 

Anmeld

22. september 2012

Laulund87

Aisha skriver:

Altså hendes kæreste har købt huset på auktion og derefter tømt det for inventar så er det også hendes beslutning hvad hun vil gøre med det. Hvis det var mig i den situation og den ting kunne sælges havde jeg nok gjort det  Men der er vi så forskellige. 

Jeg ville nok også sælge det hvis jeg bare fandt det, MEN når den oprindelige ejer dukker op, kunne jeg ikke drømme om det hvis jeg stadig havde det. Men ja der er vi godt nok forskellige..

Anmeld

22. september 2012

FamilenStorm

Kvist skriver:

Han har været inde på Google og søge på sit navn og er på den måde stødt på denne tråd på dette forum da jeg har skrevet hele hans navn i et af mine indlæg.. Derefter har han oprettet sig for at skrive til mig

Tænkte nok der var en logisk forklaring :-) For det var lige "tilfældigt" nok.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.