Nogen der kender dette trælegetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Laulund87 skriver:

Jeg ville nok også sælge det hvis jeg bare fandt det, MEN når den oprindelige ejer dukker op, kunne jeg ikke drømme om det hvis jeg stadig havde det. Men ja der er vi godt nok forskellige..

God aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Laulund87

Aisha skriver:

God aften 

I lige måde da

Anmeld

22. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kvist skriver:

Min kæreste købte for nogle dage siden et hus på tvangsauktion, da vi var i gang med at rydde ud dukkede dette gamle trælegetøj op..

Vi kan dog ikke se nogle steder hvad det hedder, og er da lidt nysgerrig på hvad der er for noget, hvor det stammer fra og hvor gammelt det er..

Så er der nogle der kender det??

Ejh, sådanne trælegetøj har jeg sq leget med! Min fars faster har nogle af klodserne kan jeg se på dem. Men mere kender jeg desværre ikk til det, andet end Vi børn har haft mange timer i det!

Anmeld

22. september 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Larry Enevoldsen skriver:

Trælegetøjet har tilhørt mig. Jeg kan sagtens huske at jeg legede med det. Jeg har tit tænkt på hvor det befandt sig, især da jeg selv fik tvillinger i 2001.

Trælegetøjet stammer fra 50érne, men hvorfra ved jeg ikke.

Hvilken adresse er det fundet på?

PÅ æsken står Larry Enevoldsen Grønhøj - ikke sandt - jeg er opvokset i Grønhøjs købmandshandel.

Lærer Larry Enevoldsen

Overgårdsvej 20, 8800  Viborg 86661951

det for vildt !

Hold op en fantastisk historie der kom ud af dette indlæg......

Anmeld

23. september 2012

Kvist

Laulund87 skriver:

Hmm helt ærligt ville du forlange noget når det er den oprindelige ejermand? Kan forstå man er meget taknemmelig og måske giver en findeløn, som jeg kan læse at han nok gør, men jeg har alligevel for meget moral til at ville forlange penge for det

Sorry TS for sidespor, men måtte lige kommentere det. Synes det er det helt rigtige at gøre og rigtig flot at du giver det tilbage til rette ejermand

Helt ok

Anmeld

23. september 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Journalist på Herning folkeblad. Hvordan gik det med naboens hus?x

Det gør du bare.. Så længe jeg ikke skal i avisen.. Det gik ikke så godt.. Hele garagen er udbrændt og det er tagkonstruktionen også.. Resten af huset er vandskadet og røgskadet.. Så det er et noget trist syn.. Er bare ret lettet over vi slap med skrækken da vi kun har omkring en halv meter mellem de to huse..!

Anmeld

23. september 2012

Kvist

FamilenStorm skriver:

Tænkte nok der var en logisk forklaring :-) For det var lige "tilfældigt" nok.. :-)

Hehe ja, en 60 årigderned der tilfældigt opretter sig på et babyforum og finder sit gamle legetøj..

Anmeld

23. september 2012

Kvist

LouiseVous skriver:

det for vildt !

Hold op en fantastisk historie der kom ud af dette indlæg......

Ja det havde jeg ikke regnet med da jeg oprettede tråden

Anmeld

23. september 2012

Kvist

Aisha skriver:

Altså hendes kæreste har købt huset på auktion og derefter tømt det for inventar så er det også hendes beslutning hvad hun vil gøre med det. Hvis det var mig i den situation og den ting kunne sælges havde jeg nok gjort det  Men der er vi så forskellige. 

Tror i dette tilfælde at affektionsværdien er større end værdien i penge.. Har skam solgt en del småting fra huset men sys dette legetøj var lidt specielt og det er også svært at sætte en pris på noget når man ikke kender fabrikanten og årstal.. Så i denne situation var jeg slet ikke i tvivl om at Larry skulle have det tilbage..

Anmeld

23. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Det gør du bare.. Så længe jeg ikke skal i avisen.. Det gik ikke så godt.. Hele garagen er udbrændt og det er tagkonstruktionen også.. Resten af huset er vandskadet og røgskadet.. Så det er et noget trist syn.. Er bare ret lettet over vi slap med skrækken da vi kun har omkring en halv meter mellem de to huse..!

Ej ja godt der ik skete noget med jeres hus også! Håber ik at Albert var alt for bange! Men ja efiektiv måde at lære at sige brandbil på! 

Må håber at de ku rede nogen af deres vigtig ting. Har de fundet ud af hvorfor der gik ild i huset? X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.