Nogen der kender dette trælegetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.727 visninger
58 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Kvist

Min kæreste købte for nogle dage siden et hus på tvangsauktion, da vi var i gang med at rydde ud dukkede dette gamle trælegetøj op..

Vi kan dog ikke se nogle steder hvad det hedder, og er da lidt nysgerrig på hvad der er for noget, hvor det stammer fra og hvor gammelt det er..

Så er der nogle der kender det??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

LotusCPH

Der står Larry og havd mere? Min farfar havde en legetøjsforretning i frederiksberg, man kan ikke rigtig spørge ham men kan hjælpe med lidt research på det - ligner lidt sådan noget han fik importert fra usa og england

Anmeld

18. maj 2012

Kvist

LotusCPH skriver:

Der står Larry og havd mere? Min farfar havde en legetøjsforretning i frederiksberg, man kan ikke rigtig spørge ham men kan hjælpe med lidt research på det - ligner lidt sådan noget han fik importert fra usa og england

Hehe, der står Larry Enevoldsen, men tror nu det er drengen som det har tilhørt.. For det er skrevet med tusch/farvekridt..

Anmeld

18. maj 2012

Chris86

Det ligner ufattelig meget noget jeg engang har leget med da jeg var bette.... (et eller andet sted)

Anmeld

18. maj 2012

LotusCPH

Kvist skriver:

Hehe, der står Larry Enevoldsen, men tror nu det er drengen som det har tilhørt.. For det er skrevet med tusch/farvekridt..

hmm ja tror ikke lige jeg kender det - har også søgt efter det - Intet der ligner Prøv at gå ned i en aktikforretning

Anmeld

18. maj 2012

Kvist

LotusCPH skriver:

hmm ja tror ikke lige jeg kender det - har også søgt efter det - Intet der ligner Prøv at gå ned i en aktikforretning

Ja var også min tanke.. Vi har en ældre legetøjsbutik i nabobyen som efter sigende skulle have loftet fyldt med legetøj fra mange mange år tilbage.. Så tænkte at de da måtte vide noget.. Så måske man skulle besøge dem på mandag..

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

Det skulle heddde Pewesti

Anmeld

18. maj 2012

Kvist

Mettefpigen skriver:

Det skulle heddde Pewesti

Ja det har jeg godt set noget om.. Sys bare det ser ud som om at det Pewesti laver er i papkasser mens den jeg har er i en trækasse..

Anmeld

18. maj 2012

Mettefpigen

Kvist skriver:

Ja det har jeg godt set noget om.. Sys bare det ser ud som om at det Pewesti laver er i papkasser mens den jeg har er i en trækasse..

???? Det ved jeg ikk lige noget om  Søgte bare lidt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.