Nogen der kender dette trælegetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

Miss Kat

Kvist skriver:

Ja det må man nok sige.. Har snakket med Larry og legetøjet vil nu blive genforenet med sin oprindelige ejermand

Ahh sad og håbede, du ville gøre det!!

Sikke en smuk tanke. Hans eget bortkomne barndomslegetøj bliver forenet med ham og nu også hans egne børn.  

!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

helle85

Miss Kat skriver:

Får man ikke altid en notifikation, når nogen responderer i en tråd, man selv har oprettet?

det gør jeg ikke kun hvis de skriver under mit billede (eller hvad det hedder)

Anmeld

22. september 2012

Laulund87

Kvist skriver:

Ja det må man nok sige.. Har snakket med Larry og legetøjet vil nu blive genforenet med sin oprindelige ejermand

Anmeld

22. september 2012

Kvist

Miss Kat skriver:

Ahh sad og håbede, du ville gøre det!!

Sikke en smuk tanke. Hans eget bortkomne barndomslegetøj bliver forenet med ham og nu også hans egne børn.  

!!!

Selvfølgelig skal han da have det retur.. Jeg har bare haft det til at ligge i en kasse og ikke rigtig vidst hvad jeg skulle stille op med det.. For sys også det var synd at give det til min søn på 2, han ville jo bare få ødelagt det.. Men det lidt sjovt, for legetøjet har været i mine tanker de sidste par dage fordi jeg gerne vil have ryddet lidt ud,opg så skriver den oprindelige ejermand lige.. Det næsten for godt til at være sandt

Anmeld

22. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kvist skriver:

Selvfølgelig skal han da have det retur.. Jeg har bare haft det til at ligge i en kasse og ikke rigtig vidst hvad jeg skulle stille op med det.. For sys også det var synd at give det til min søn på 2, han ville jo bare få ødelagt det.. Men det lidt sjovt, for legetøjet har været i mine tanker de sidste par dage fordi jeg gerne vil have ryddet lidt ud,opg så skriver den oprindelige ejermand lige.. Det næsten for godt til at være sandt

Har du ikke fået noget for det?

Anmeld

22. september 2012

twinboys

Larry Enevoldsen skriver:

Trælegetøjet har tilhørt mig. Jeg kan sagtens huske at jeg legede med det. Jeg har tit tænkt på hvor det befandt sig, især da jeg selv fik tvillinger i 2001.

Trælegetøjet stammer fra 50érne, men hvorfra ved jeg ikke.

Hvilken adresse er det fundet på?

PÅ æsken står Larry Enevoldsen Grønhøj - ikke sandt - jeg er opvokset i Grønhøjs købmandshandel.

Lærer Larry Enevoldsen

Overgårdsvej 20, 8800  Viborg 86661951

waaaaaauuuuw....

Anmeld

22. september 2012

Kvist

Aisha skriver:

Har du ikke fået noget for det?

Nej det har jeg ikke.. Han snakkede dog om at tage en lille byttegave med til min søn.. Men vil skam ikke forlange penge for det..

Anmeld

22. september 2012

Kvist

twinboys skriver:

waaaaaauuuuw....

Lige mine ord

Anmeld

22. september 2012

Ciss

Kvist skriver:

Nej det har jeg ikke.. Han snakkede dog om at tage en lille byttegave med til min søn.. Men vil skam ikke forlange penge for det..

Sikke en solstrålehistorie!

Anmeld

22. september 2012

Kvist

Ciss skriver:

Sikke en solstrålehistorie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.