Frisurehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2012

AnneBJ

Sally-Slingshot skriver:

Haha, kender det godt! Vågner sommetider og tænker; "HVOR ER DET HENNE? "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

AnneBJ

Wimmie skriver:

Sejt! Gid det var mig der turde... men jeg har krøller, så jeg ved bare at det bliver et helvede 

Men det er superfrisk til dig 

1000 tak! Men nej, det er måske ikke supergodt til krøller

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

AnneBJ skriver:

Ih tusind tak!!  

Jep, pulver i bøtte er vejen frem - jeg har også købt!

Vi har det rigtig godt, hvad med Jer?!

Endnu flere kram!!

Det klæder dig rigtig godt

Hvad hedder pulveret i den røde bøtte? Jeg har også sådan noget fint, tyndt, vildt glat hår, der ikke engang kan holde på en permanent. Jeg skal klippes på tirsdag, dog ikke helt så kort

Anmeld

19. maj 2012

AnneBJ

Nessie skriver:

Det klæder dig rigtig godt

Hvad hedder pulveret i den røde bøtte? Jeg har også sådan noget fint, tyndt, vildt glat hår, der ikke engang kan holde på en permanent. Jeg skal klippes på tirsdag, dog ikke helt så kort

Mange tak!!

Jeg købte noget i Matas som var meget billigere end det hos frisøren - tror jeg gav 30 kroner for en bøtte som endda er lidt mere handy i størrelsen, i forhold til at drysse..

Men noget med magic powder og volumen... og ellers spørger du bare efter det, så ved de hvad du mener!  

Anmeld

19. maj 2012

CA

AnneBJ skriver:

Tak!! Nej, jeg fryser den faktisk ikke - til gengæld var det en vildt mærkelig fornemmelse at få sol i nakken i dag da jeg gik en tur Han synes det er skidegodt, ligesom både hans og mine forældre synes!

Super godt til dig Anne!!

Anmeld

19. maj 2012

Nessie

AnneBJ skriver:

Mange tak!!

Jeg købte noget i Matas som var meget billigere end det hos frisøren - tror jeg gav 30 kroner for en bøtte som endda er lidt mere handy i størrelsen, i forhold til at drysse..

Men noget med magic powder og volumen... og ellers spørger du bare efter det, så ved de hvad du mener!  

Tak, det vil jeg prøve

Anmeld

19. maj 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Der er vedhæftet billede i svaret lige ovver dit Og mange tak - jeg er vildt glad for det!!

Ja! Vi skal snart ses - jeg har gemt tøsen i mig væk, og har mod på at køre til Legeland med Barnet....! Vil også gerne se dig snart!  

Supergodt - er glad for, at du er glad for det! Det er jo lidt svært at fortryde!

Jamen, så må vi snart finde en dato for date i legeland!

Anmeld

1. juni 2012

Christina.78

Carina87 skriver:

Gør det, gør det, gør det Anne! Det ku være SÅ fedt til dig! Jeg har aldrig selv haft kort hår, men hader PT min lange hår. 

Jeg har mødt et vidundermiddel til de dovne. Det er i noget pulver i en lille rød bøtte(husker ikke mærket, men vil væde med at din frisør har det). Man drysser lidt i hovedbunden og så kan man rode rundt og få håret til at lette sig fra hovedbunden på en meget "u-sat, men utrolig fedt(og ikke fedtet vel at mærke!)! 

Glæder mig til at se resultatet af din tur! Men lov dig selv at du sætter det, så du ikke ender i katastrofalt kort hår, men ALDRIG sat-gruppen. Det er altså værre en hestehalen... 

Ved du hvad vinundermidlet i den røde bøtte heddr?

Anmeld

1. juni 2012

AnneBJ

Christina.78 skriver:

det hedder magic powder

Anmeld

1. juni 2012

CA

Christina.78 skriver:

Min hedder swartzkopf Osis+ dust it. Er det den samme Anne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.