Frisurehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Uh læg billeder ud, ikk? 

Jeg lover!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Gør det, gør det, gør det Anne! Det ku være SÅ fedt til dig! Jeg har aldrig selv haft kort hår, men hader PT min lange hår. 

Jeg har mødt et vidundermiddel til de dovne. Det er i noget pulver i en lille rød bøtte(husker ikke mærket, men vil væde med at din frisør har det). Man drysser lidt i hovedbunden og så kan man rode rundt og få håret til at lette sig fra hovedbunden på en meget "u-sat, men utrolig fedt(og ikke fedtet vel at mærke!)! 

Glæder mig til at se resultatet af din tur! Men lov dig selv at du sætter det, så du ikke ender i katastrofalt kort hår, men ALDRIG sat-gruppen. Det er altså værre en hestehalen... 

Hm, dur det pulver også til kort hår?? For det lyder som MIDLET! til sådan noget babyhår som jeg er velsignet med.. 

Jeg lover at sætte det (i hvert fald når jeg ikke har fri og er iført joggingtøj.... )

Anmeld

17. maj 2012

CA

AnneBJ skriver:

Hm, dur det pulver også til kort hår?? For det lyder som MIDLET! til sådan noget babyhår som jeg er velsignet med.. 

Jeg lover at sætte det (i hvert fald når jeg ikke har fri og er iført joggingtøj.... )

Ja, min mor bruger det også - og hun har kort hår. Man skal bare lige lære ikke at putte for meget i. Min frisør gav mig et tip: tape halvdelen af hullerne i bøtten til. Jeg huske det som ret dyrt, men det holder længe(og hele dagen når det først er i). 

Med joggintøj hører usat hår 

Anmeld

17. maj 2012

MorEllen

AnneBJ skriver:

Sådan vidunderpulver har jeg også, og det er alfa og omega for lidt tynt og fint hår, også det korte Det hedder volume powder, og du kan også få det hos Matas... Det giver supergod fylde. Jeg bruger det altid når jeg skal sætte hår..

Tror forræsten den frisure vil se kanongodt ud til dig Go for it!

Anmeld

17. maj 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Ja, min mor bruger det også - og hun har kort hår. Man skal bare lige lære ikke at putte for meget i. Min frisør gav mig et tip: tape halvdelen af hullerne i bøtten til. Jeg huske det som ret dyrt, men det holder længe(og hele dagen når det først er i). 

Cool! - rød bøtte med pulver - det investerer jeg i!

Anmeld

17. maj 2012

AnneBJ

MyLille skriver:

Sådan vidunderpulver har jeg også, og det er alfa og omega for lidt tynt og fint hår, også det korte Det hedder volume powder, og du kan også få det hos Matas... Det giver supergod fylde. Jeg bruger det altid når jeg skal sætte hår..

Tror forræsten den frisure vil se kanongodt ud til dig Go for it!

Tusind tak, og fedt det kan fås i matas - der kunne det tænkes at være billigere end ved frisøren jo

Anmeld

17. maj 2012

CA

Carina87 skriver:

Og min mor har tyndt hår. Det har min frisør også, og det i allerhøjeste grad! Man kan bare ikke se det fordi hun er så sygt god til at rode det rundt og få det til at ligne, at der rent faktisk ER hår. Hun bruger også det jeg snakkede om, og sidste gang lod hun mig samle hendes hår i en hestehale, så jeg ku mærke hvor tyndt det i virkeligheden er. Hun havde en hestehale tyndere end min pegefinger

Anmeld

17. maj 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Og min mor har tyndt hår. Det har min frisør også, og det i allerhøjeste grad! Man kan bare ikke se det fordi hun er så sygt god til at rode det rundt og få det til at ligne, at der rent faktisk ER hår. Hun bruger også det jeg snakkede om, og sidste gang lod hun mig samle hendes hår i en hestehale, så jeg ku mærke hvor tyndt det i virkeligheden er. Hun havde en hestehale tyndere end min pegefinger

Det er simpelthen vejen frem for mig kan jeg høre.. Godt nok er min hestehale lidt tykkere end en pegefinger, men ikke meget!!

Tak for tippet!! 

Anmeld

18. maj 2012

AnneBJ

Tak for Jeres hjælp, det endte sådan her /p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2012

Tanja1234

AnneBJ skriver:

Tak til det hele!

Ja, jeg tænker lige præcis om håret bare vil ende med at ligge flat på hovedet - altså du ved, sådan kedelig-flat!

Men jeg printer billederne og tager med og hvis frisøren sig no-go må jeg  (læs= frisøren) finde på noget andet!  

Tak for dit input!!

Mit hår er præcist som dit når det er langt..

Derfor er jeg klippet meget lig dit billede Og så er håret slet ikke så fladt og fint. Det er som om det er vægten der "holder det nede" når det er langt.

Pøj pøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.