Frisurehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

CA

Hvor er det fint Anne! Må vi se billede fra siden? Du må fryse nakken lidt nu Jeg frøs helt vildt da jeg fik page. Hvad siger Jørn til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

piadas

Wuhu! Hvor ser du godt ud! Jeg har ikke set tråden, før nu...
Jeg vil også se flere billeder - tag lige et fra siden, tak!

Nu bliver vi altså nødt til snart at ses, så jeg kan se frisuren IRL.

Anmeld

18. maj 2012

Monski

AnneBJ skriver:

Ærlige meninger er velkomne, jeg bliver hverken sur eller stødt! 

Jeg skal forhåbentlig klippes imorgen, da jeg er virkelig træt af mit lange hår. Det sidder ALTID i en elastik som på billede 1 - billede 2 er kun for at vise længden og hårtype.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en frisure i stil med denne:

Men vil det du til min ansigtsform? Og til mine briller? Og til mit generelt meget "fine" hår?

Jeg gider ikke bruger timer på at sætte det om morgenen, men foretrækker noget der lige skal "rodes lidt i" og så sidder det - er det muligt med sådan en frisure?

Som sagt - ærlige meninger er velkomne, og andre forslag til frisurer er også meget velkomne!

God aften!

Jeg tror det ville klæde dig sindsygt godt! 

Og det bliver kun ekstra fedt med brillerne  

Anmeld

18. maj 2012

Savannah

Ville have sagt GO men så, så billedet! Det er rigtig flot! Er selv blevet klippet kort for nylig og er SÅ glad for det

Anmeld

19. maj 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Hvor er det fint Anne! Må vi se billede fra siden? Du må fryse nakken lidt nu Jeg frøs helt vildt da jeg fik page. Hvad siger Jørn til det?

Tak!! Nej, jeg fryser den faktisk ikke - til gengæld var det en vildt mærkelig fornemmelse at få sol i nakken i dag da jeg gik en tur Han synes det er skidegodt, ligesom både hans og mine forældre synes!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Wuhu! Hvor ser du godt ud! Jeg har ikke set tråden, før nu...
Jeg vil også se flere billeder - tag lige et fra siden, tak!

Nu bliver vi altså nødt til snart at ses, så jeg kan se frisuren IRL.

Der er vedhæftet billede i svaret lige ovver dit Og mange tak - jeg er vildt glad for det!!

Ja! Vi skal snart ses - jeg har gemt tøsen i mig væk, og har mod på at køre til Legeland med Barnet....! Vil også gerne se dig snart!  

Anmeld

19. maj 2012

AnneBJ

Monski skriver:

Jeg tror det ville klæde dig sindsygt godt! 

Og det bliver kun ekstra fedt med brillerne  

Tak for din mening - der er et billede på side 2

Anmeld

19. maj 2012

AnneBJ

Sally-Slingshot skriver:

Ville have sagt GO men så, så billedet! Det er rigtig flot! Er selv blevet klippet kort for nylig og er SÅ glad for det

1000 tak - jeg er også virkelig glad for mit, og har allerede vænnet mig til det.. det var dog lidt mærkeligt at vaske det i morges, især nakken

Anmeld

19. maj 2012

Wimmie

AnneBJ skriver:

Tak!! Nej, jeg fryser den faktisk ikke - til gengæld var det en vildt mærkelig fornemmelse at få sol i nakken i dag da jeg gik en tur Han synes det er skidegodt, ligesom både hans og mine forældre synes!

Sejt! Gid det var mig der turde... men jeg har krøller, så jeg ved bare at det bliver et helvede 

Men det er superfrisk til dig 

Anmeld

19. maj 2012

Savannah

AnneBJ skriver:

1000 tak - jeg er også virkelig glad for mit, og har allerede vænnet mig til det.. det var dog lidt mærkeligt at vaske det i morges, især nakken

Haha, kender det godt! Vågner sommetider og tænker; "HVOR ER DET HENNE? "

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.