Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Ærlige meninger er velkomne, jeg bliver hverken sur eller stødt! Jeg skal forhåbentlig klippes imorgen, da jeg er virkelig træt af mit lange hår. Det sidder ALTID i en elastik som på billede 1 - billede 2 er kun for at vise længden og hårtype. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en frisure i stil med denne: Men vil det du til min ansigtsform? Og til mine briller? Og til mit generelt meget "fine" hår?Jeg gider ikke bruger timer på at sætte det om morgenen, men foretrækker noget der lige skal "rodes lidt i" og så sidder det - er det muligt med sådan en frisure?Som sagt - ærlige meninger er velkomne, og andre forslag til frisurer er også meget velkomne!God aften!
Ærlige meninger er velkomne, jeg bliver hverken sur eller stødt!
Jeg skal forhåbentlig klippes imorgen, da jeg er virkelig træt af mit lange hår. Det sidder ALTID i en elastik som på billede 1 - billede 2 er kun for at vise længden og hårtype.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig en frisure i stil med denne:
Men vil det du til min ansigtsform? Og til mine briller? Og til mit generelt meget "fine" hår?Jeg gider ikke bruger timer på at sætte det om morgenen, men foretrækker noget der lige skal "rodes lidt i" og så sidder det - er det muligt med sådan en frisure?Som sagt - ærlige meninger er velkomne, og andre forslag til frisurer er også meget velkomne!God aften!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er billede på side 2 af resultatet!
AnneBJ skriver: Tak for Jeres hjælp, det endte sådan her /p>
Tak for Jeres hjælp, det endte sådan her /p>
twinboys skriver:
Tak!
Wow Det er rigtig flot til dig!! Tillykke med nyt hår Det må være både mærkeligt og dejligt at få så kort hår..
MyLille skriver: Wow Det er rigtig flot til dig!! Tillykke med nyt hår Det må være både mærkeligt og dejligt at få så kort hår..
Tusind tak!!Jeg er virkelig glad for det, jeg skal lige vænne mig til nakken er kort, og det bliver mærkeligt at vaske og sætte imorgen!
AnneBJ skriver: Tusind tak!!Jeg er virkelig glad for det, jeg skal lige vænne mig til nakken er kort, og det bliver mærkeligt at vaske og sætte imorgen!
Ariel skriver: Uha en hot mamma Det klæder dig rigtig godt Jeg er også lige blevet klippet korthåret og bruger også pulver i rød bøtte Har I det ellers godt? en MILLION kram
Uha en hot mamma Det klæder dig rigtig godt Jeg er også lige blevet klippet korthåret og bruger også pulver i rød bøtte Har I det ellers godt? en MILLION kram
Ih tusind tak!! Jep, pulver i bøtte er vejen frem - jeg har også købt!
Vi har det rigtig godt, hvad med Jer?!Endnu flere kram!!
Ih tusind tak!! Jep, pulver i bøtte er vejen frem - jeg har også købt! Vi har det rigtig godt, hvad med Jer?!Endnu flere kram!!
Ja pulver er vejen frem, og M elsker at hun kan lave troldehår på mig jo alt vel her, ikke så meget nyt.Hov har lagt foto ind på face til dig.SAVNER DIG -You know where
Ariel skriver: Ja pulver er vejen frem, og M elsker at hun kan lave troldehår på mig jo alt vel her, ikke så meget nyt.Hov har lagt foto ind på face til dig.SAVNER DIG -You know where
I know, og lige over!
Haha, Felix har bare kigget undrende på mit hår et par gange, og ledt efter elastikken i hestehalen som jo så heller ikke er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128