Frisurehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.694 visninger
52 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

AnneBJ

Ærlige meninger er velkomne, jeg bliver hverken sur eller stødt! 

Jeg skal forhåbentlig klippes imorgen, da jeg er virkelig træt af mit lange hår. Det sidder ALTID i en elastik som på billede 1 - billede 2 er kun for at vise længden og hårtype.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en frisure i stil med denne:

Men vil det du til min ansigtsform? Og til mine briller? Og til mit generelt meget "fine" hår?

Jeg gider ikke bruger timer på at sætte det om morgenen, men foretrækker noget der lige skal "rodes lidt i" og så sidder det - er det muligt med sådan en frisure?

Som sagt - ærlige meninger er velkomne, og andre forslag til frisurer er også meget velkomne!

God aften!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

BigHope13

ærligt sagt, så tror jeg at det ville klæde dig helt vildt,
tror dit ansigt vil live lidt op og så ville det også passe pisse fedt med dine briller, som er kodyl seje

kender ikke så meget til kort hår da jeg altid selv har haft langt og mit er ret kraftigt hvor dit er meget fint, så ved faktisk ikke om det kan lykkedes, tænker dit hår er så fint at det måske bare ligger ned langs hovedet, hvis du forstår?? men det vil ihvertfald være pænt til dig med kort eller kortere hår med en masse etager, muligvis en kort page!!
pøj pøj med det
og lig da lige nogle billeder ind af resultatet

Anmeld

17. maj 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Jeg skal forhåbentlig klippes imorgen, da jeg er virkelig træt af mit lange hår. Det sidder ALTID i en elastik som på billede 1 - billede 2 er kun for at vise længden og hårtype.

Men vil det du til min ansigtsform? Og til mine briller? Og til mit generelt meget "fine" hår?

Jeg gider ikke bruger timer på at sætte det om morgenen, men foretrækker noget der lige skal "rodes lidt i" og så sidder det - er det muligt med sådan en frisure?

Som sagt - ærlige meninger er velkomne, og andre forslag til frisurer er også meget velkomne!

God aften!

Det tror jeg godt du ville kunne bære, men tag da billedet med til frisøren og hør hvad hun siger? Det har jeg før gjort, og blev rigtig glad for resultatet. Hun klippede en frisure der mindede meget om den je viste hende, men som passede til min hårtype. Og  for klipning

Anmeld

17. maj 2012

AnneBJ

BigBabyWish12 skriver:

ærligt sagt, så tror jeg at det ville klæde dig helt vildt,
tror dit ansigt vil live lidt op og så ville det også passe pisse fedt med dine briller, som er kodyl seje

kender ikke så meget til kort hår da jeg altid selv har haft langt og mit er ret kraftigt hvor dit er meget fint, så ved faktisk ikke om det kan lykkedes, tænker dit hår er så fint at det måske bare ligger ned langs hovedet, hvis du forstår?? men det vil ihvertfald være pænt til dig med kort eller kortere hår med en masse etager, muligvis en kort page!!
pøj pøj med det
og lig da lige nogle billeder ind af resultatet

Tak til det hele!

Ja, jeg tænker lige præcis om håret bare vil ende med at ligge flat på hovedet - altså du ved, sådan kedelig-flat!

Men jeg printer billederne og tager med og hvis frisøren sig no-go må jeg  (læs= frisøren) finde på noget andet!  

Tak for dit input!!

Anmeld

17. maj 2012

BigHope13

AnneBJ skriver:

Tak til det hele!

Ja, jeg tænker lige præcis om håret bare vil ende med at ligge flat på hovedet - altså du ved, sådan kedelig-flat!

Men jeg printer billederne og tager med og hvis frisøren sig no-go må jeg  (læs= frisøren) finde på noget andet!  

Tak for dit input!!

synes jeg lyder som en dog plan, de kan helt sikkert vejlede dig i hvad klær dig og hvad der ikke gør.

Anmeld

17. maj 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det tror jeg godt du ville kunne bære, men tag da billedet med til frisøren og hør hvad hun siger? Det har jeg før gjort, og blev rigtig glad for resultatet. Hun klippede en frisure der mindede meget om den je viste hende, men som passede til min hårtype. Og  for klipning

Tak Mette!

Jeg skal helt sikkert have det printet og høre om hun tror det dur! Jeg har én gang før været korthåret men fik det aldrig "passet" - så der gik 2 mdr. og så var det bare en kedelig, mislykket frisure og jeg blev langhåret - igen!

Det kræver mod, men jeg ved også bare det vil være SÅ rart her i sommervarmen.. Eller du ved, det der varme der MÅSKE dukker op 3 dage i juli eller noget...

Tak for input!  

Anmeld

17. maj 2012

Lunae

AnneBJ skriver:

God aften!

Jeg tror det ville være pænt til dig

Anmeld

17. maj 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Tak Mette!

Jeg skal helt sikkert have det printet og høre om hun tror det dur! Jeg har én gang før været korthåret men fik det aldrig "passet" - så der gik 2 mdr. og så var det bare en kedelig, mislykket frisure og jeg blev langhåret - igen!

Det kræver mod, men jeg ved også bare det vil være SÅ rart her i sommervarmen.. Eller du ved, det der varme der MÅSKE dukker op 3 dage i juli eller noget...

Tak for input!  

Jeg kender godt det der med enten ikke at få sat sit korte hår eller bare sætte det lange op i en hestehale. Løsningen for mig har været en page eller det asymetriske jeg har Nu. Tror også det ville være super fedt til dig, med dine briller und alles. Uh læg billeder ud, ikk? 

Anmeld

17. maj 2012

CA

Gør det, gør det, gør det Anne! Det ku være SÅ fedt til dig! Jeg har aldrig selv haft kort hår, men hader PT min lange hår. 

Jeg har mødt et vidundermiddel til de dovne. Det er i noget pulver i en lille rød bøtte(husker ikke mærket, men vil væde med at din frisør har det). Man drysser lidt i hovedbunden og så kan man rode rundt og få håret til at lette sig fra hovedbunden på en meget "u-sat, men utrolig fedt(og ikke fedtet vel at mærke!)! 

Glæder mig til at se resultatet af din tur! Men lov dig selv at du sætter det, så du ikke ender i katastrofalt kort hår, men ALDRIG sat-gruppen. Det er altså værre en hestehalen... 

Anmeld

17. maj 2012

AnneBJ

Lunae skriver:

Jeg tror det ville være pænt til dig

Tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.