Forarget over ramasjang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2012

wamse

132319 skriver:

Der skal virkelig mere til at forarge mig!

Synes Ramasjang er en fantastisk og lærerig kanal 

Helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

morethanperfect

Hader Ramasjang .. Men det bare fordi vi syns den er mega kedelig .. Og ikke så meget til helt små børn .. Kan bedre li Disney Junior ..

Anmeld

18. maj 2012

Nettemor

morethanperfect skriver:

Hader Ramasjang .. Men det bare fordi vi syns den er mega kedelig .. Og ikke så meget til helt små børn .. Kan bedre li Disney Junior ..

Anmeld

18. maj 2012

TNBC

BellaT skriver:

Jeg tænkte på de klassiske. Bambi - hvis mor bliver skudt, Junglebogen - drengen Mowgli som er forladt af begge forældre, Snehvide, Askepot, Den lille havfrue Ariel, Anders And, Rip, Rap og Rup og alle de andre i Andeby, Aladdin, Skønheden og Udyret, Pocahontas, Nemo osv.

Ja, det er gamle historier mange af dem. Ved det. Synes bare det er tankevækkende at mødrene oftest enten bliver dræbt eller ikke eksisterer.

Men ja, Lille Bill og Phineas og Ferb og andre nye har mødre. Det er da rart at se.

Kom til at tænke over noget med den lille havfrue. Ja moren mangler, men jeg er glad for at de i det mindste ik har lavet den fuldkommen efter H.C Andersen, fordi I hans historie dør hun.

Anmeld

18. maj 2012

Ellie79

132319 skriver:

Der skal virkelig mere til at forarge mig!

Synes Ramasjang er en fantastisk og lærerig kanal 

herhjemme er favoritten lille nørd, skæg med bokstaver og self. rosa fra rouladegade hehe.. Men jo synes det er dejligt en kanal tør og vil byde ind med lidt anderledes tv. Vi må også bare stole på vores børn kan tackle det - og igen er det jo vores opgave at guide dem, for præsenteres skal de nok blive for bandeord, drilleri, og ting vi som forældre ikke bakker op om..  

Anmeld

18. maj 2012

Tanja1234

TeamRocket skriver:

Hvad er der galt med penis pasta ? Du kan da også få vingummier fra bonbon der er formet som babser, hundelorte, mågeklatter, tissebleer.. Børnene ligger da intet forkert i det, ud over det er sjovt for de større- og svært for os voksne at forklare de små

Anmeld

18. maj 2012

Ellie79

wamse skriver:

Helt enig

Min datter og jeg sidder og snakker meget Osman og Jeppe, når vi ser programmet. Jeppe er jo en værre bølle, og min datter bliver så forarget over ham nogengange Hvor Osman er denne her rare dreng fra kummerlige forhold, og meget naiv nogengange

Helt enig, og jeg ved også at mange af de ting der rør sig på ramasjan er emner der bliver taget op i børnehaven, så tror bestemt ikke det på nogen måder skader og fordummer vores børn, tror snarer det giver dem en bredere forståelse af verden og viser dem forskellige problemstillinger og kulturelle forskelligheder. Og igen vi skal ikke ligge så meget i det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.