Forarget over ramasjang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.358 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. maj 2012

Nenus

Jeg sidder lige og ser på DR's Ramasjang, og bliver meget forarget over at se, at et program de kalder "Restaurantgutang" bruger "penis-pasta"?? Hvad er der liiiige sket for danmarks børneunderholdning?! Hvad er det dog for noget at sende, midt i bedste sendetid på børne-tv?  Andre end mig, der tænker det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

ano14316

Jeg sidder lige og ser på DR's Ramasjang, og bliver meget forarget over at se, at et program de kalder "Restaurantgutang" bruger "penis-pasta"?? Hvad er der liiiige sket for danmarks børneunderholdning?! Hvad er det dog for noget at sende, midt i bedste sendetid på børne-tv?  Andre end mig, der tænker det samme?

ej men altså.. det er så elendigt børne tv..

En ting er at det skal være ok at snakke om tissemænd og tissekoner, men penis pasta..

Anmeld

17. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hader ramasjang ! synes at de går over grænsen mange gange !

Anmeld

17. maj 2012

Nettemor

Øhh det var da et specielt ord at bruge i et tv program. Og da endnu mere når det er en børnekanal.

Hvad dækker penis pasta lige præcis over?

Anmeld

17. maj 2012

twinny

ihhhh jeg hader den kanal... De har også sådan et rigtig racistisk program, der handler om en hvid dreng, der altid giver en mørk dreng skylden for alt ting, den hvide dreng laver.  Og self har den mørkes drengs far et pizzaria eller en kiosk..

Anmeld

17. maj 2012

Sara.

Jeg synes nu Ramasjang er en god tv kanal... Kan godt være de går over stregen nogle gange, man altså... er den ikke også til større børn også?

(ikke at jeg går ind for racisme, slet slet ikke...)

Men tror måske også at vi voksne kan ligge for meget betydning i noget, som børnene slet ikke opfatter - eller måske opfatter helt anderledes..

Anmeld

17. maj 2012

MorTil4<3

jeg har oplevet på Disney kanalerne engang da de viste med ham den lille hvide fyr med styrhjelm der fare rundt med alle de der stunts . .

der var et afsnit engang med ham og hende der altid er vild med ham med de store briller, hun forfulgte ham i det afsnit konstant, og på et tidspunkt har han maridt om hende og han vågner i et shok i sin seng, han opdager så at hun skam sidder ved siden af ham og så siger hun bare ( ER DU KLAR OVER DU SPILLER DEN MENS DU SOVER)

det var virkelig noget der shokerede mig!! det høre absolut heller ej hjemme syntes jeg

Anmeld

17. maj 2012

Alexander&Lærke

Øhhh aldig hørt det, men vil da gerne lige vide havd der er for et progarm, min søn på 4 næsten 5, ser tit ramasjang og syntes det er fantanstisk, måske fordi de bruge sådan nogle ord....?? Men som regl ved jeg havd dere r han ser da hun ser det i stuen og oftes er det tegnefilm, skæg med bokstaver, lille nørd....

Anmeld

17. maj 2012

TeamRocket

Hvad er der galt med penis pasta ? Du kan da også få vingummier fra bonbon der er formet som babser, hundelorte, mågeklatter, tissebleer.. Børnene ligger da intet forkert i det, ud over det er sjovt for de større- og svært for os voksne at forklare de små

Anmeld

17. maj 2012

TeamRocket

MilleMus1988 skriver:

jeg har oplevet på Disney kanalerne engang da de viste med ham den lille hvide fyr med styrhjelm der fare rundt med alle de der stunts . .

der var et afsnit engang med ham og hende der altid er vild med ham med de store briller, hun forfulgte ham i det afsnit konstant, og på et tidspunkt har han maridt om hende og han vågner i et shok i sin seng, han opdager så at hun skam sidder ved siden af ham og så siger hun bare ( ER DU KLAR OVER DU SPILLER DEN MENS DU SOVER)

det var virkelig noget der shokerede mig!! det høre absolut heller ej hjemme syntes jeg

Det synes jeg lyder underligt. Disney er da yderst sobert.. Har aldrig hørt noget i den stil på en disney kanal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.