Forarget over ramasjang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2012

Sara.

TeamRocket skriver:

Hvad er der galt med penis pasta ? Du kan da også få vingummier fra bonbon der er formet som babser, hundelorte, mågeklatter, tissebleer.. Børnene ligger da intet forkert i det, ud over det er sjovt for de større- og svært for os voksne at forklare de små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2012

Lunae

Nenus skriver:

Jeg sidder lige og ser på DR's Ramasjang, og bliver meget forarget over at se, at et program de kalder "Restaurantgutang" bruger "penis-pasta"?? Hvad er der liiiige sket for danmarks børneunderholdning?! Hvad er det dog for noget at sende, midt i bedste sendetid på børne-tv?  Andre end mig, der tænker det samme?

Det kan jeg simpelthen ikke blive forarget over! Penis er jo ikke noget farligt! Hmm, det kan jeg absolut ikke se noget forkert i!

Anmeld

17. maj 2012

ano14316

TeamRocket skriver:

Hvad er der galt med penis pasta ? Du kan da også få vingummier fra bonbon der er formet som babser, hundelorte, mågeklatter, tissebleer.. Børnene ligger da intet forkert i det, ud over det er sjovt for de større- og svært for os voksne at forklare de små

Jeg synes der er stor forskel på penis pasta og de ting du skriver..

måske fordi at penispasta er lavet meget vulgært, og nok mest beregnet som "prank" til teenagere og voksne..

bonbons' slik er formet som ting som børn synes er klamme, og derfor sjove at spise..

jeg synes i hvertfald der er stor forskel på vingummi babse og erigerede tissemænd i form af pasta...

Anmeld

17. maj 2012

lycly

Lunae skriver:

Det kan jeg simpelthen ikke blive forarget over! Penis er jo ikke noget farligt! Hmm, det kan jeg absolut ikke se noget forkert i!

Enig her Må indrømme jeg grinede lidt for mig selv over det - jeg er bare glad over at de bruger ordet penis - der findes en del værre ord for lige den legemsdel!

Anmeld

17. maj 2012

Pikku Myy

Lunae skriver:

Anmeld

17. maj 2012

twinny

ano14316 skriver:

Jeg synes der er stor forskel på penis pasta og de ting du skriver..

måske fordi at penispasta er lavet meget vulgært, og nok mest beregnet som "prank" til teenagere og voksne..

bonbons' slik er formet som ting som børn synes er klamme, og derfor sjove at spise..

jeg synes i hvertfald der er stor forskel på vingummi babse og erigerede tissemænd i form af pasta...

hvor kan man købe det?

Anmeld

17. maj 2012

ano14316

Lunae skriver:

nej penis er kke noget farligt..

men helt ærligt prøv at se det, det er jo ikke ligefremme noget der henvender sig til børn..

i min verden har drengebørn tissemænd, og når noget er en tissemand er det okay..

når vi snakker penis, pik ect så er det altså voksen snak.

Måske er jeg lidt sippet på det område..

Anmeld

17. maj 2012

ano14316

twinny skriver:

hvor kan man købe det?

der er længe siden jeg har set det, men spøg og skæmt butikker..

Anmeld

17. maj 2012

An&Jo

Nenus skriver:

Jeg sidder lige og ser på DR's Ramasjang, og bliver meget forarget over at se, at et program de kalder "Restaurantgutang" bruger "penis-pasta"?? Hvad er der liiiige sket for danmarks børneunderholdning?! Hvad er det dog for noget at sende, midt i bedste sendetid på børne-tv?  Andre end mig, der tænker det samme?

herhjemme er ramasjang blevet bandlyst på grund af dårlig sprog.. de kan tids nok lære at snakke grimt, men jeg vil ikke deltage i at lære dem det..

Anmeld

17. maj 2012

twinny

ano14316 skriver:

der er længe siden jeg har set det, men spøg og skæmt butikker..

hehe... Jaah fandt det på nettet..  og pasta bryster.

Tror min mormor skal have sådan en.. høhø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.